2024-08-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det betyder att du inte har stöd för dina anklagelser mot Linnea.

Det betyder att polisen och soc inte alltid gör rätt, precis som jag skrev. Inget annat.
Citera
2024-08-07, 19:00
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ja, barnet träffar ju andra barn när hon går på förskola hos Julia.
Kollade du in från sista resan så kunde du se att hon umgicks med barn då också.
Så er oro handlar mer som att få hacka än omtanke om barnet..

Så du tycker verkligen att Chrippa är en ansvarstagande förälder? När han har barnet så vloggar han för att visa att han bryr sig. Vad gör han för barnet när kameran är av?

Antingen trollar du eller så är du sjukare än Chrippa. Eller känner du hat mot rask? Kanske fingrade han dig på en drogfest för länge sedan och nu ska du ge igen. Jag hoppas både rask och Chrippa försvinner från alla möjliga plattformer.
Citera
2024-08-07, 19:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det betyder att polisen och soc inte alltid gör rätt, precis som jag skrev. Inget annat.
Nej, det betyder att du inte har stöd för dina anklagelser.
Det du säger nu är att du vet att hon är skyldig - och det kan du inte veta något om och därmed saknar du stöd - men det finns stöd som talar för att det förhåller sig i motsatt riktning, hon har inte alls gett sig på barnet.
Citera
2024-08-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ja, barnet träffar ju andra barn när hon går på förskola hos Julia.
Kollade du in från sista resan så kunde du se att hon umgicks med barn då också.
Så er oro handlar mer som att få hacka än omtanke om barnet.

Du får väl fråga honom och Julia vad de sysslade med.
Framtiden får väl utvisa sig själv.

Du verkar vara orolig för Chrippa. Vad är det du tror ska hända med honom? Mer det än om att du har omtanke om barnet.
Citera
2024-08-07, 19:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Så du tycker verkligen att Chrippa är en ansvarstagande förälder? När han har barnet så vloggar han för att visa att han bryr sig. Vad gör han för barnet när kameran är av?
Du vill alltså att han går med go-pro dygnet runt så att du och andra för kontrollera allt han gör?
Du tycker inte det framstår som ett sjukt önskemål?

Citat:
Antingen trollar du eller så är du sjukare än Chrippa. Eller känner du hat mot rask? Kanske fingrade han dig på en drogfest för länge sedan och nu ska du ge igen. Jag hoppas både rask och Chrippa försvinner från alla möjliga plattformer.
Det ovan visar kvaliteten på dina fantasier och din förmåga att hålla dig saklig när du diskuterar.
Citera
2024-08-07, 19:17
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Du vill alltså att han går med go-pro dygnet runt så att du och andra för kontrollera allt han gör?

Det ovan visar kvaliteten på dina fantasier och din förmåga att hålla dig saklig när du diskuterar.

Vad är det med Chrippa som gör att du gör allt att försvarar honom trots alla hans brister?
Du är en 58 kvinna, säkert från Trosa. Ser du dina egna misstag i Chrippa?
Citera
2024-08-07, 19:23
Medlem
Citat:
Nej, det betyder att du inte har stöd för dina anklagelser.
Det du säger nu är att du vet att hon är skyldig - och det kan du inte veta något om och därmed saknar du stöd - men det finns stöd som talar för att det förhåller sig i motsatt riktning, hon har inte alls gett sig på barnet.

Men du är ju mer trög än vad som är rimligt! Läs för fan inte in något som jag inte skriver! TVÅ gånger dessutom.

Finns inget stöd alls. Att Julia backar, betyder ingenting. Sen är det bara idioterna - L och C för att klargöra - som vet vad som hänt.
Citera
2024-08-07, 19:41
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:

Ja, varför inte? Man ser ju aldrig honom göra något normalt med barnet. På tivoli handlade allt om Chrippa. Skorna han köpt till ungen, bara skryt. Visste man inte att det var hans dotter hade man aldrig fattat det.
Citera
2024-08-07, 20:06
Avstängd
Snusfris avatar
Chrippa och L åker till Dubai, Thailand och Spanien och hyllar vädret. Sen åker dom till Köpenhamn och gnäller över att det är så varmt!!!
Citera
2024-08-07, 20:21
Medlem
Citat:
Men du är ju mer trög än vad som är rimligt! Läs för fan inte in något som jag inte skriver! TVÅ gånger dessutom.

Finns inget stöd alls. Att Julia backar, betyder ingenting. Sen är det bara idioterna - L och C för att klargöra - som vet vad som hänt.

Jag tror Julia har gjort saker hon ångrar idag, men mycket har hon gjort för att Chrippa lovat henne saker, han har svikit henne om & om igen.
Anledningen till att hon åkte till Spanien och var med i cluees video handlade i slutänden om att få hem barnet.
Skönt att hon nu har tagit tag i saker med förskola, arbete osv.
Jag tror inte man förstår vilket trauma hon har gått igenom.
Citera
2024-08-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tror Julia har gjort saker hon ångrar idag, men mycket har hon gjort för att Chrippa lovat henne saker, han har svikit henne om & om igen.
Anledningen till att hon åkte till Spanien och var med i cluees video handlade i slutänden om att få hem barnet.
Skönt att hon nu har tagit tag i saker med förskola, arbete osv.
Jag tror inte man förstår vilket trauma hon har gått igenom.

Precis! Sen sitter personer och ”hyllar” eller åtminstone inte ser vad Chrippa går för. Eller Linnea för den skull. De glorifieras som de bästa. Skrämmande!
Citera
2024-08-07, 20:33
Medlem
Citat:
Precis! Sen sitter personer och ”hyllar” eller åtminstone inte ser vad Chrippa går för. Eller Linnea för den skull. De glorifieras som de bästa. Skrämmande!

Exakt och lika skrämmande är det att folk som hatar Rask älskar nu Chrippa, från början handlade det om att rädda Linnea men nu ska man rädda Chrippa.
Allt dom där 2 sa i sina första videos är nog faktiskt den riktiga sanningen, vilket alla runtomkring dom har insett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in