Citat:
Ursprungligen postat av
emmizen32
hahaha så sant så sant.
Jag höll mig dock till anmälningarna.
Hade PÖ gett attan i att börja tigga swish, radera och blockera och snärja sig i lögner hade inte den här tråden överlevt speciellt länge.
Han såg till alldeles själv att det rotas i deras privatliv och framför allt dotterns problematik och lämplighet att vara nära djur.
"förmögen".. är du säker?
För 2022 när tösen fick flytta hem så fick ju mamman ta obetald tjänstledigt så då var ekonomin ansträngd enligt artikel/kommentar till artikel. Sen om det var PÖ eller farfar minns jag inte på rak arm.
Men det har ju fixat till sig med lite bidrag här och där samt lön för att gå hemma i sitt eget hus och städa, diska och allt sånt vuxna till vardags gör utan lön.
Och innan någon ylar, assistent har gått ut med att mamma osynlig är inte den som är med A.
Droppen var när allt alltid är någon annans ansvar, någon annans fel och högljutt påtala " förtal och det är anmält".
Stackars polisen säger jag bara.
Verkligheten överträffar dikten ännu en gång!, så absurt att det inte kan vara påhitt. Dubbla tamponger är praktexempel.
Nja, förmögen..... Då har man pengar på banken och tillgångar. Det tror jag inte.Huset är ett högst ordinärt radhus.
Hög lön har han, om han nu inte fått sparken (!) och svävar i fallskärm ett tag till. Men han har dyra vanor, vill konsumera, ha dyra bilar, båt osv. Kanske fru Osynlig är dyr i drift också. Nån älskarinna som kostar, gubbsjuk är han ju.
Tror han lever över eller på gränsen av sina tillgångar och det har lett till att han fifflar. Och bedrägeri var han så duktig på att det blev en sidokarrriär, speciellt lura kommunen.
Att de blev fattiga för att mamman fick ta hand om A tror jag inte ett dugg på. Bara gnäll för att det ska se bra ut i artikeln. Hon har ju 40k i månaden 2023 och innan dess bara vanliga kneg. Tror aldrig hon haft sån lön och det för att ta hand om sitt kött och blod.
Ovanstående är spekulationer och ska icke tagas för Sanning.