2024-08-07, 17:31
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
När hittades hon av polisen?

00.30 så nästan 2 timmar efter det senaste klippet när man ser ansiktet på R(?).

Vilket får en att undra vad de gjort i nästan 2 timmar tills 22.34 för M och E bör ha anlänt till bangården ca 20.30.
Citera
2024-08-07, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
de va jag som skrev det och om du läser igen så kan du se att jag skriver av vad någon annan har sagt till mig, alltså han som skicka alla till mig som känner M.

Ja, det var ju det jag svarade, jag fattade att du förklarade vad han sagt.
Jag lade ingen värdering på nåt du sagt.
Citera
2024-08-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestoryyy
Varför säger dem att dem måste göra detta här i videon? Känns som att de har ett uppdrag och att det är därför de filmar allt.

Så fucking äckliga tjejer om dem hade varit framför mig hade trampat i sönder deras ansikte. Bokstavligen horungar.
Och raffes mamma går in och kommenterar vila i frid Emilia. Mannen få fucking uppfostra din dotter. Så hemska tjejer hoppas karma äter upp dem och att de får tillbaks det dem gjorde med henne 1000 gånger igen .
Handlar om "heder". Inte är de tvingade av någon..

Dessa små luder måste avlivas. Tyvärr kommer de inte få några straff alls. Redan sett flera som försvarar de i media medans de talar om att det är straffbart att sprida filmerna. Sverige är vidrigt.
Citera
2024-08-07, 17:45
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
00.30 så nästan 2 timmar efter det senaste klippet när man ser ansiktet på R(?).

Vilket får en att undra vad de gjort i nästan 2 timmar tills 22.34 för M och E bör ha anlänt till bangården ca 20.30.

Det undrar jag också.
Det är 2.2 km från Landskrona station till den gamla stationen, fågelvägen.

https://www.google.com/maps/@55.8719949,12.8482131,2329m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Vad gjorde de på vägen till brottsplatsen?

Vi vet ju att de stal silvertejp och knivar och kanske en plastpåse.
På filmen är tejpen slut. Den har 10 m eller 50 m längd.

https://www.biltema.se/bygg/tejp/vavtejp/

Brottsplats:
https://www.google.com/maps/@55.8660784,12.8303861,79m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Landskrona station:
https://www.google.com/maps/@55.8790938,12.8571187,65m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Skumt...
Senast redigerad av K.Blomkvist 2024-08-07 kl. 17:49.
Citera
2024-08-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ursäkta mig.
Jag missuppfattade. Håller helt med dig att dom kan mena precis så som du skriver.

Frågade chatgpt varför de skulle ha sagt så. Fick ett långt svar om manipulering, gruppdynamik och att det finns flera inblandade.
Kan man inte läsa av på tonen hur de menar?
Citera
2024-08-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Handlar om "heder". Inte är de tvingade av någon..

Dessa små luder måste avlivas. Tyvärr kommer de inte få några straff alls. Redan sett flera som försvarar de i media medans de talar om att det är straffbart att sprida filmerna. Sverige är vidrigt.
som ja skrivit tidigare i tråden så skulle emilia ha kallat många utav dom hora och han hära som skicka alla videos till mig sa att dom filmade för dom ville förnedra henne för de hon hade gjort och bara de, tydligen så var de en olyckshändelse att hon dog och hur de hände står ju också tidigare i tråden, om de nu är sant… och ja du har helt rätt de handlar om heder när de gäller sånt här folk speciellt araber.
Citera
2024-08-07, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Frågade chatgpt varför de skulle ha sagt så. Fick ett långt svar om manipulering, gruppdynamik och att det finns flera inblandade.
Kan man inte läsa av på tonen hur de menar?
Jag tror att polisen redan har utrett chatt-gruppen. Tror inte att fler än inblandade. Det hade kommit fram vid det här laget tror jag.
Citera
2024-08-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
som ja skrivit tidigare i tråden så skulle emilia ha kallat många utav dom hora och han hära som skicka alla videos till mig sa att dom filmade för dom ville förnedra henne för de hon hade gjort och bara de, tydligen så var de en olyckshändelse att hon dog och hur de hände står ju också tidigare i tråden, om de nu är sant… och ja du har helt rätt de handlar om heder när de gäller sånt här folk speciellt araber.

Det är bara M som är från en hederskultur om det är det du syftar på. Och tror inte att hon har någon som helst koll på vad det innebär.
Eller hur menar du? Förstörda och avundsjuka tror jag och eventuellt någon SIS-för-barn gruppdynamik bakom.
Senast redigerad av mollan 2024-08-07 kl. 18:18.
Citera
2024-08-07, 18:00
Medlem
Citat:
Det är bara R som är från en hederskultur om det är det du syftar på. Och tror inte att hon (eller hennes mamma) har någon som helst koll på vad det innebär.
Eller hur menar du? Förstörda och avundsjuka tror jag och eventuellt någon SIS-för-barn gruppdynamik bakom.
Melak Mohammed är inte från en "hederskultur"? Är du seriös?

Kriminellt slödder har "heder" som ska upphållas, ja. Handlar inte bara om militanta muslimer.
Citera
2024-08-07, 18:05
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Någon annan som reagerade över hur spräckt den andra mobilen är?
Och att det inte var pw-protected utan att personen bara kunde öppna mobilen?

Bara en fundering, troligen helt utan betydelse.

Pja funderingen är ju då att det är personens egen mobil hon plockar upp.
Fundering nr 2 är ju då med vems mobil det filmas?
M har medgivit att hon filmat & spridit, då är det filmat från minst 2 mobiler.
Citera
2024-08-07, 18:07
Medlem
Citat:
Det är bara R som är från en hederskultur om det är det du syftar på. Och tror inte att hon (eller hennes mamma) har någon som helst koll på vad det innebär.
R är zigenare M är från irak
Citera
2024-08-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Melak Mohammed är inte från en "hederskultur"? Är du seriös?

Kriminellt slödder har "heder" som ska upphållas, ja. Handlar inte bara om militanta muslimer.
Du har allt att lära om hederskulturer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in