2024-08-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nope. Hitta det citatet där jag skriver att jag ser dem skära henne tydligt. Men det går inte för det finns inte. Snorunge.
kolla på bilden??????
Citera
2024-08-07, 16:14
Medlem
Citat:
Inte att de skar henne i halsen! De hade kniven mot halsen, höll den mot halsen, som i klippet den som skriver som en femåring lagt upp här. Jag har aldrig skrivit att de skar i halsen, jag har inte sett blod. Hitta det om du är så säker.
Inlägg 7323. SKÄRS mot halsen
Citera
2024-08-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Den mamman brydde sig aldrig om sin dotter. Var finns kommentaren?
såg det för två dagar sen i någon grupp på Facebook , gruppen heter något med vi som älskar Landskrona något sånt minns inte riktigt, det var någon som hette Annette som hade lagt ut ett inlägg om Emilias död.
Citera
2024-08-07, 16:16
Medlem
Citat:
Såg första här. Fick det andra skickat på Snap, tyvärr utan varning. De skär henne tydligt i det klippet, det är ljusare också.

Detta?
Citera
2024-08-07, 16:20
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Inlägg 7323. SKÄRS mot halsen
Ja mot, inte i? Den första filmen höll de enbart kniven framför mobilen. I den här så är den mot halsen. Den jag såg var spegelvänd också om det är viktigt. Vi diskuterade om det fanns fler filmer, du hävdade att det inte gjorde det, jag menade att den jag sett hade kniven mot halsen, vilket inte det första klippet visade. Jag har aldrig sagt att jag sett någon skära henne utan mot, vi diskuterade om det fanns fler klipp, vilket det gjorde, eller hur? Jag har inte sparat ner och detaljstuderat ett enda klipp, jag fattar inte hur ni ens kan göra det, utan sett dem en gång och sen slängt. Det korta klippet öppnade jag dessutom helt oförberedd.

Snorungen som fått de här filmerna borde däremot vara av intresse för polisen att tala med.
Citera
2024-08-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ja mot, inte i? Den första filmen höll de enbart kniven framför mobilen. I den här så är den mot halsen. Den jag såg var spegelvänd också om det är viktigt. Vi diskuterade om det fanns fler filmer, du hävdade att det inte gjorde det, jag menade att den jag sett hade kniven mot halsen, vilket inte det första klippet visade. Jag har aldrig sagt att jag sett någon skära henne utan mot, vi diskuterade om det fanns fler klipp, vilket det gjorde, eller hur? Jag har inte sparat ner och detaljstuderat ett enda klipp, jag fattar inte hur ni ens kan göra det, utan sett dem en gång och sen slängt. Det korta klippet öppnade jag dessutom helt oförberedd.

Snorungen som fått de här filmerna borde däremot vara av intresse för polisen att tala med.
hur många gånger ska man behöva visa dig? killen kan verkligen inte erkänna han gjorde fel.
https://gofile.io/d/qWpjrA
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 16:24.
Citera
2024-08-07, 16:25
Medlem
Citat:
Lille vännen, du påstår att jag skrivit att jag sett dem skära henne klart och tydligt, sluta ljug och leka att du har beef med mig. Infantilt beteende.
https://gofile.io/d/qWpjrA
Citera
2024-08-07, 16:26
Medlem
K.Blomkvists avatar
Snapshot från filmerna.

En mobil visar 22:34

https://gofile.io/d/JHj6rV
Citera
2024-08-07, 16:28
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Snapshot från filmerna.

En mobil visar 22:34

https://gofile.io/d/JHj6rV
När hittades hon av polisen?
Citera
2024-08-07, 16:32
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
är väldigt säker eftersom att han som skicka dom t mig fick dom direkt från M och jag e ganska säker på att om de nu fanns hade han skickat t mig, dessutom alla dessa andra som påstår att dom har sett videos där man ser när någon skär eller liknande. Någon av dom hade 110% postat de här istället för att ”inte spara dom” ”dom är för grova det är synd om flickan att visa den”, eller har jag fel?
kanske inte e 100% men iallafall 99% för de finns inget som tyder på att de finns fler filmer bara massa folk som ljuger

Citat:
Trevlig du är. Över 18?

Du postade klippen, inte jag. Skulle aldrig sprida skiten.

Ge dig nu, du ska inte sitta här och fabulera om ett så allvarligt brott, har du sett nåt som ingen annan har sett så skulle nog polisen behöva kontakta dig, "drama Queen "
Citera
2024-08-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan
Det är ju ba skitsnack att de skulle finnas en film där mgm säger "vi älskar dig men vi måste göra de här". Det är ju skitsnack som kommer ifrån horungar på TT som är vänner med mgm..

I filmen som spridits så låter inte mgm så "tvingad och motvillig" . Släpp skiten om att det skulle sitta nån anstiftare som styr och tvingat dom. Inse att de där är psykopatbrudar som inte går att rädda. Dom är sjuk i huvet. Störda.
Klart som fan deras kompisar som också sitter på SIS och backar dom, sprider lögner om att dom blivit tvingad att utföra mordet. Dom är ju lika störda och ser inte hur sjukt detta är.

Filmen ligger ju här inne nu. Ca 1,16 in i den näst längsta filmen säger hon det flera gånger
Citera
2024-08-07, 16:35
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
När hittades hon av polisen?

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2024/juli/23/23-juli-00.30-morddrap-landskrona/

Uppdaterad 23 juli 06.36
23 juli 00.30, Mord/dråp, Landskrona

Avliden person anträffad utomhus.

Kvinnan dödförklarades på sjukhus 01:04
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här