2024-08-07, 16:36
Medlem
Efter att jag sett alla filmerna, fy fan gråter för dig Emilia! Hoppas ni alla går samma väg tillmötes!

Men, får nog ändra mig. Det är R som sitter på henne.
Citera
2024-08-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
När hittades hon av polisen?

Citat
Den 23 juli hittades en livlös flicka i ett industriområde i södra Landskrona. Polispatrullen som upptäckte henne gjorde återupplivningsförsök, men hennes liv gick inte att rädda.

Inledningsvis visste inte polisen vem flickan vid industriområdet var. Men när utredningen fortskred stod det klart att det var 14-åriga Emilia Sjöberg.

Emilias mamma: Jag tror det var svartsjuka

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/B0xR4G/emilias-mamma-efter-mordet-jag-tror-det-var-svartsjuka
Senast redigerad av Braskamin58 2024-08-07 kl. 17:00.
Citera
2024-08-07, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-nymo
Filmen ligger ju här inne nu. Ca 1,16 in i den näst längsta filmen säger hon det flera gånger
Ja det stämmer. Men det innebär inte det finns en anstiftare. Filmen är vidrig och hemsk och jag lider med hennes mamma,släkt och vänner.
Polisen har redan allt material och förhört personer Att någon i chatten skulle vara anstiftare tror iallafall inte jag på. Den personen hade varit häktad vid det här laget.
Läste tex på Es mammas sida att det är 2 tagna och 6 lösa. Jag har full förståelse för att hon mår fruktansvärt dåligt och har en enorm sorg. Men att alla dom i chatten åker dit nä det tror jag inte. Hade det varit en anstiftare så hade den personen åkt dit och det hade kommit ut i massmedia.
Senast redigerad av tindraninni 2024-08-07 kl. 16:54.
Citera
2024-08-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
såklart är det mord men dom har alltid sagt att det var en olyckshändelse och jag tror också det är det med tanke på att dom säger vi älskar dig vi mst göra detta bla bla bla, de dom menar är att dom måste göra rätt för dom som emilia sagt saker om. förstår du hur jag menar? varför tror du dom filma allting? jo för dom ville förnedra henne och göra rätt åt dom som emilia sagt saker om.

Och ja, det är melak som sitter på henne med nike handskar.

Sitter man med kniven mot någons hals, och som är bunden torterad och vill inget annat än att komma därifrån, så är det aldrig i helvetet en förmildrande omständighet att skylla på att hon ryckte till med huvudet.
Men de verkade som dom skar av tejpen runt händerna.
Men påsen, drog dom den över huvudet på henne för att slippa se ögonen på henne?
Citera
2024-08-07, 16:57
Medlem
Ah, ja så kan det ju vara. Spökar lite under pannbenet efter att sett filmerna. Tack för svar
Citera
2024-08-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja det stämmer. Men det innebär inte det finns en anstiftare. Filmen är vidrig och hemsk och jag lider med hennes mamma,släkt och vänner.
Polisen har redan allt material och förhört personer Att någon i chatten skulle vara anstiftare tror iallafall inte jag på. Den personen hade varit häktad vid det här laget.
Läste tex på Es mammas sida att det är 2 tagna och 6 lösa. Jag har full förståelse för att hon mår fruktansvärt dåligt och har en enorm sorg. Men att alla dom i chatten åker dit nä det tror jag inte. Hade det varit en anstiftare så hade den personen åkt dit och det hade kommit ut i massmedia.

Det har jag aldrig sagt. Jag har redogjort förut vad som har sagts i filmerna och han skrev att det är skitsnack att det finns en film där de säger så.
De kan lika gärna mena ”vi älskar dig men måste göra detta för att visa att man inte sätter sig upp mot oss”, typ. Har aldrig spekulerat i vad det de säger betyder, endast påpekat att de säger så
Citera
2024-08-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
Tjena folket, gjorde ett konto bara för att förklara det hära till er...

https://gofile.io/d/zpo7W0

Detta är ALLA videos som finns, finns inga videos när hon dör blir huggen i halsen eller liknande. Dom som sa det ljuger. En som känner melak skicka videosen till mig och ni kommer se själv hur bra kvaliten är på dessa videosen och med videosen kom det också en story och såklart vet jag ju inte om det är sant eler inte men han sa iallafall kortfattat att hon här emilia har varit ett helvete för dom andra barnen på siset "kastat knivar" "bränt döda brorsor" "kallat alla hennes vänner för hora" och lite av detta kommer ni höra i videon där melak pratar med henne och spottar på henne o liknande...
som ni ser i videosen så håller dom kniven mot hennes hals och han sa att hon råkade rycka upp när dom gjorde det så hon fick kniven i halsen och tillslut högg dom henne flera gånger till för hon skulle "sluta lida"
Jag har svårt och tro att det hära han säger om emilia att hon ska vara ett helvete är sant med tanke på att melak och emilia va vänner ett bra tag innan och har inte riktigt förstått hur denna historian skulle kunna gå ihop och NÄR emilia skulle kunnat kalla någon av dessa något med tanke på att hon var med melak bara någon dag innan hon dog.
Man kan även höra dom i videon säga "vi hugger dig igen" eller "ska vi hugga dig igen" då dom redan hade huggt henne en gång i benet.
vila i frid
Länken fungerar inte längre Såg några sekunder sen svart men jag vill ändå inte se mer
Det där är riktigt sjuka tjejer
Vidrigt tänk om Emilias nära har sett de här 😥

Vissa Utländska tjejer är lika vidriga som killarna som mördar förnedringsrånar och våldtar..
Långt svart hår lösnaglar läppar och bryn och gillar gangsterrapp

Jag trodde att tjejer som har utlänska föräldrar hade mer koll på döttrar än söner
Citera
2024-08-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Sitter man med kniven mot någons hals, och som är bunden torterad och vill inget annat än att komma därifrån, så är det aldrig i helvetet en förmildrande omständighet att skylla på att hon ryckte till med huvudet.
Men de verkade som dom skar av tejpen runt händerna.
Men påsen, drog dom den över huvudet på henne för att slippa se ögonen på henne?
va vill du komma fram till, att jag skulle tycka att de va hennes fel eller vad?
Citera
2024-08-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Länken fungerar inte längre Såg några sekunder sen svart men jag vill ändå inte se mer

Vissa Utländska tjejer är lika vidriga som killarna som mördar förnedringsrånar och våldtar..

Jag trodde att tjejer som har utlänska föräldrar hade mer koll på döttrar än söner
funkar visst.
Citera
2024-08-07, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-nymo
Det har jag aldrig sagt. Jag har redogjort förut vad som har sagts i filmerna och han skrev att det är skitsnack att det finns en film där de säger så.
De kan lika gärna mena ”vi älskar dig men måste göra detta för att visa att man inte sätter sig upp mot oss”, typ. Har aldrig spekulerat i vad det de säger betyder, endast påpekat att de säger så
Ursäkta mig.
Jag missuppfattade. Håller helt med dig att dom kan mena precis så som du skriver.
Citera
2024-08-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin

Jag förstår inte att man som 13-åring och 15-åring kan mörda en 14-åring. Rent fruktansvärt ju. Påminner om Tove.
Senast redigerad av Braskamin58 2024-08-07 kl. 17:09.
Citera
2024-08-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Fast om du tolkade vad jag skrev felaktigt grammatiskt är liksom inte mitt problem.
Skär tydligt skriver du i ett annat inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in