2024-08-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Tycker mest synd om gädda #459. Kanske man inte borde men ser inte ut att vara någon ondskefull person. Folk sitter redan och hoppas på suicid i tråden, ondska är till synes ett relativt begrepp.

Kommer naturligtvis bli påhoppad nu, men so be it.

Inte påhoppad men vuxna gamla män ramlar väl inte in på Kik? Eller tror du?
Citera
2024-08-06, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Inte påhoppad men vuxna gamla män ramlar väl inte in på Kik? Eller tror du?

Har jag påstått att #459 ramlat in där av misstag idiot?

#459 förefaller vara en tämligen ledsam historia, liksom en del andra gäddor, men ändå så hoppas folk i tråden nästan direkt att det är nästa suicid. Jag konstaterar i samband med det att ondska är något relativt. Man skiter egentligen i att rädda barn, det är helt ointressant även om man låtsas att det är det det handlar om, men det egentliga syftet är att leva ut sadism, det är så Dumpen fungerar för en del lågliv.

Fiska gärna gäddor som förtjänar det, det är jag helt med på, men alla som hängs ut förtjänar ta mig fan inte att hängas ut.

Apropå #459 så hade en ordentlig tillsägelse varit nog.

Passar inte min inställning så prata med någon annan än mig.
Senast redigerad av SithMaster 2024-08-06 kl. 23:12.
Citera
2024-08-06, 23:13
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är inte bekräftat men det finns indikationer på att han heter Jonas.

"Hej, hej!". Tycker att han påminner lite om konstnären Ernst Bilgren, både röst, uppsyn och utseendet. Alltså det är absolut inte han, men lite samma kufiska stil.
Citera
2024-08-06, 23:14
Medlem
Citat:

#459 förefaller vara en tämligen ledsam historia, liksom en del andra gäddor, men ändå så hoppas folk i tråden nästan direkt att det är nästa suicid. Jag konstaterar i samband med det att ondska är något relativt. Man skiter egentligen i att rädda barn, det är helt ointressant även om man låtsas att det är det det handlar om, men det egentliga huvudsyftet är att leva ut sadism, det är så Dumpen fungerar för en del lågliv.

Fiska gärna gäddor som förtjänar det, det är jag helt med på, men alla som hängs ut förtjänar ta mig fan inte att hängas ut.

En tillsägelse hade verkligen inte räckt för #459, du är naiv och verkar tro detta är hans första gång.

Om du dessutom tror att dumpen skiter i att rädda barn så är du helt tappad.
Du kan somna om.
Citera
2024-08-06, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
En tillsägelse hade verkligen inte räckt för #459, du är naiv och verkar tro detta är hans första gång.

Om du dessutom tror att dumpen skiter i att rädda barn så är du helt tappad.
Du kan somna om.

Nej varför skulle jag tro det, jag är tvärtom övertygad om att #459 har problem.

Varför skulle en tillsägelse inte vara nog apropå #459 ..?

Jag skrev inte att Dumpen struntar i att rädda barn.

För en del som följer Dumpen så handlar det helt och hållet om att njuta när människor blir fråntagna sina liv, och att merparten av gäddorna förtjänar det håller jag med om , och då applåderar även jag, men alla som blir uthängda förtjänar inte det ödet.
Citera
2024-08-06, 23:23
Medlem
Citat:

#459 förefaller vara en tämligen ledsam historia, liksom en del andra gäddor, men ändå så hoppas folk i tråden nästan direkt att det är nästa suicid. Jag konstaterar i samband med det att ondska är något relativt. Man skiter egentligen i att rädda barn, det är helt ointressant även om man låtsas att det är det det handlar om, men det egentliga syftet är att leva ut sadism, det är så Dumpen fungerar för en del lågliv.

Jag tror du har lite aggresionsproblem men att du tycker om #459 är helt ok.
Citera
2024-08-06, 23:29
Medlem
Citat:
Nej varför skulle jag tro det, jag är tvärtom övertygad om att #459 har problem.

För en del som följer Dumpen så handlar det helt och hållet om att njuta när människor blir fråntagna sina liv, och att merparten av gäddorna förtjänar det håller jag med om , och då applåderar även jag, men alla som blir uthängda förtjänar inte det ödet.
Du skrev man skiter i att rädda barn, det är ju dumpen som gör det.
Eller menar du att skribenterna här i tråden räddar barn? 🤔
Citera
2024-08-06, 23:31
Avslutad
Citat:

Gillar är väl att ta i, jag känner inte #459.

Känslor är helt fel i Sverige naturligtvis (inte någon annanstans dock).
Citera
2024-08-07, 00:17
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Om han nu är så himla god och älskvärd gammal man kommer väl omgivningen omfamna honom och han kan försätta leva sitt väldigt normala liv. Då får vi bara hålla tummarna och hoppas på att det inte blir ett riktigt barn han lyckas hitta nästa gång det börjar pirra i stackars gammelkuken.

Ni är galna, vet ni det!?
Citera
2024-08-07, 01:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:

Hahaha! Vilken jävla guldformulering!

Det är verkligen en genuin njutning att ligga här i sin trygga vrå i vetskapen om att hela havet stormar kring den där nyss publicerade gäddan. Pedofilens vilda sympatikuspåslag blir helt synkront med de noradrenerga effekterna av totalt lugn och välbehag vi skadeglada livsnjutare tillåts missbruka tack vare Dumpen. Denna möjlighet att verkligen få ta del av just det ögonblick när det går upp för en människa att livet i princip är slut skänker en mycket speciell känsla som få i historien tidigare förunnats med sådan regelbundenhet. Vi ska vara mycket tacksamma att ha förärats denna möjlighet.

Förresten, jag skulle också berömma anwe8 idag som visade prov på mycket god forskarlust och handlingskraft när han bidrog till att påskynda processen med att göra norrbaggen #449 arbetslös. Dagens ros därmed: anwe8! 🌹

En arbetslös gädda är som vi vet en synnerligen bra gädda. Jag ställer därför följande öppna fundering ikväll. Vet någon om SJT från Märsta, mer känd som #106, alltjämt hålls utanför arbetslivet eller om det finns anledning för oss att göra en insats?

https://dumpen.se/2022/05/29/polsegaddan-haller-med-napp-106-marsta/

Det skulle ju trots allt kunna vara så att han fått ett erbjudande om att spela in en reklamfilm för Dressmann. Eller om det var Actavis som behövde en ambassadör för Mirtazapin...

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/05/received_1182914219215218-1152x1536.jpeg

Kragen!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-07 kl. 01:23.
Citera
2024-08-07, 07:22
Medlem
GustavllAdolfs avatar
Fram med hundknullargäddjävulen nu!!!
Citera
2024-08-07, 07:53
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Tröttsamt att läsa alla dessa OT-poster om att "onödigt att hänga ut #XXX...bla, blä, blaj". Alla som blir påkomna med att söka kontakt med minderåriga i sexuellt syfte är det rätt att publicera! Undantagslöst alla. Sedan är det stor skillnad i de publicerade gäddornas grovhet och farlighet. Jag anser inte att #459 är bland de mindre farliga. Just den där typen av gädda skulle inte missa tillfället om han mot förmodan fick det. Den där typen av gäddor spelar på sin svagsinthet när de blir konfronterade, det ingår i deras modus operandi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in