2024-08-06, 13:26
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duterte
Precis, alla som ägnar sig åt vandalism/våld bör betala ett högt pris oavsett höger/vänster

Upploppen i UK är inte en fråga om höger eller vänster. Det handlar om att stå upp för västerländska värderingar o krav på basal trygghet för kvinnor og barn.

Upploppen har tre parter.
En urbefolkning som fått nog.
Inflyttade från 3e världen som inte klarar av att bete sig civiliserat o utövar olika typer av dominans betende.
Samt en stat som inte klarar av att upprätthålla lag o ordning. Undersödda av MSM som sopar o sopat våldtäkt, sexuelltofredande, misshandel, tortyr, rån etc unde mattan o kallat alla som opponerar sig för: Nazister, högerextrema, rasister, foliehattar, islamofober etc.

Urartar det på riktigt i UK så kommer risken vara stor att det sprider sig till Tyskland o Frankrike.
Det pyr i Tyskland. Var 5% av den Syriska befolkningen bor numera i Tyskland. 50% av dessa lever på bidrag. Detta i ett Tyskland där industrin går på knäna pga kriget i Ukraina og grön miljö/energipolitik.

Det kan bli en intressant Augusti (semestermånad i övriga Europa).
Citera
2024-08-06, 13:26
Medlem
Engelsmännen har rätt att försvara sig mot attacker från utländska makter, det här kommer bli gnistan som startar allt
Citera
2024-08-06, 13:28
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det måste ju vara bättre än i Sverige? Eftersom Sverige är världens värsta land enligt högerextremisterna.

(I verkligheten: 1:a i livskvalitet)
I verkligheten så håller det här landet på att gå sönder, och det är bara tack vare vänsterextremister som älskar för mycket invandring.
Citera
2024-08-06, 13:30
Medlem
https://x.com/Klaus_Arminius/status/1820780493912097252
Citat:
England: Immigrants in Birmingham are hunting down the city’s White minority.

There are reports of elderly English men and schoolchildren being attacked and beaten by Pakistanis.

Kommer lögnmedia någonsin rapportera om alla horder av invandrare som startar upplopp och går runt beväpnade med machete i syfte att attackera första bästa vita person de ser?

Eller är det bara de helt vanliga vita engelsmännen, som demonstrerar som en reaktion på invandrarnas våld, som ständigt ska förtalas och ljugas om i media?
https://pbs.twimg.com/media/GUPIxH0WsAAeWEQ?format=jpg&name=medium

Keir Starmer bryr sig inte och gör inte ett smack för att stoppa invandrarnas våld, men så fort etniska vita britter demonstrerar mot knivvåldet kallar han in sina stormtrupper omedelbart och upprättar nya polisavdelningar.

Keir Starmers ståndpunkter är alltså:
Knivvåld utfört av invandrare mot vita = inget problem
Våldtäkter utfört av invandrares groominggäng på en industriell skala mot tiotusentals vita unga flickor = inget problem
Ta avstånd från och demonstrera mot invandrares våld och våldtäkter mot den inhemska befolkningen = ett enormt problem
Citera
2024-08-06, 13:34
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Engelsmännen har rätt att försvara sig mot attacker från utländska makter, det här kommer bli gnistan som startar allt

Kadaffi sa att den islamska erövringen av Europa kommer ske via barnafödande.

Imaner i UK skrattar gott o skryter med att UK kommer vara ett kalifat styrt av sharia om 15 - 20 år. För då är muslimerna i majoritet.

Mot den bakgrunden bör man se utvecklingen i UK.
Citera
2024-08-06, 13:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Du har en poäng med vad som är sant är också viktigt.

En svart missbrukare som är aggressiv och känt kriminell dödas av en polis - enligt media är det ok att begå våld och övergrepp.

Mördarafrikan från Rwanda och muslimer kaosar och 3 barn mördas brutalt med kniv - media säger att det inte är ok att våldsamt demonstrera när politikerna inte gör någonting åt det.

Världen är alltså upp och ned.

Media och politikerna i regeel hyllar alltså det onda och vurmar för de våldsamma medan de goda som försvarar sig betraktas som "extremister" för att de inte vill att oskyldiga barn ska mördas.

Jag har över huvud taget inte nämt medier. Jag talade om hur JAG ser på saken.
Citera
2024-08-06, 13:38
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger

Det låter osannolikt, brittisk polis har ju låst in de flesta upprorsmakarna redan?
Citera
2024-08-06, 13:38
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Den här mördaren har med stor sannolikhet en psykisk sjukdom eller störning. Det händer att barn dödar barn, vi såg i början av 90-talet två brittiska barn mörda en liten pojke.

Även om mordet blev gnistan så gissar jag på att det är andra faktorer bakom, De här asiatiska groominggängen tror jag många är väldigt trötta på och mer än gärna skulle bli av med.
Är våld mellan barn vanligare i UK än i andra erupeiska länder. Jag har under besök i Storbrittanien tyckt mig urskilja att förhållendet mellan barn och vuxna är ganska spänt.
Citera
2024-08-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Det låter osannolikt, brittisk polis har ju låst in de flesta upprorsmakarna redan?
Det går inte att låsa in alla vita arbetare då stannar landet, muslimer däremot är ute på gatorna när alla är på jobbet
Citera
2024-08-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har över huvud taget inte nämt medier. Jag talade om hur JAG ser på saken.

Jag bara förmedlar den objektiva bilden i förhållande till propagandan.
Citera
2024-08-06, 13:45
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det måste ju vara bättre än i Sverige? Eftersom Sverige är världens värsta land enligt högerextremisterna.

(I verkligheten: 1:a i livskvalitet)

Kan du definiera vad du anser vara högerextremt.

Normal höger är vara emot att staten tar arbetandes pengar o ger bort dem till att försörja främlingar som inte vill eller kan försörja sig.
Det är inte rasism. Det är sunt tänkande.

Högerextremt på riktigt är att ta in alla invandrare man kan få. Låta dem konkurera med lägsta löneanspråk om jobben. Slopa alla sociala förmåner o sänka skatten.
På det en fungerande stark polis som upprätthåller lag o ordning.

I UK är det inte de högerextrema som protesterar. Det är vanligt folk som fått nog av massinvandringen från 3e världen.
Citera
2024-08-06, 13:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT

Haha.
Det finns inte kapacitet för det.
Det är för mycket folk.
På många håll retirerade polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här