Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Jag tror Soso (tjejen från TT- Sohe*la - *-y) är en av de fyra som primärt var med i mördarplansgruppen.
Jag såg dessutom en kommentar nyss gjord av Lindisen9112:
[b]
25 juli har Soso skrivit i kommentarer på TT
videon där Emili* och M*l*k dansar -
En skriver
"Vila i fred min fina jag vet att vi inte var bästa
vänner men du betyder fortfarande arande mycket mycket för
alla här"
Soso svarar
Vene (vet inte)[/B]
Detta sista får mig att tro, att Soso är den som kallats hora.. innan misstänkte jag M*y* som var den som delade mycket på TT som också är en av de fyra första i gruppen.
Att så iskallt skriva "jag vet inte".. tycker jag visar ett fortsatt hat..
Så det kanske är Soso som är den som vi många kallat X innan - alltså den som kallats hora som MGM1 och MGM2 gick till försvar över.
Så det kan vara att Soso = i_i__04= Sohe*la ( *- y) är anstiftaren/beställaren av mordet.. = X= "Horan" (?)
Edit: Ny kommentar från SIXTEN14:
På sosO TT senaste video, är det någon som
kallar henne "chefen" hmmm.
Edit 2: Soheil* stavas det enligt andra
*- a
Låter mycket rimligt utifrån den intressanta infon. Speciellt med det hemska svaret från Soso.
Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Mm håller med dig.
Precis som att de rapporterat in till någon annan.
"Titta så duktiga vi är" -typ
Sen tror jag fortfarande att det är MGM1 som är sadisten/sociopaten som var den drivande i både att skära och sen slutligen hugga ihjäl E.
Intressant, vad får dig att verka tämligen säker på det? För du har ju skrivit det i flera inlägg. Är det något intressant om denna Rs personlighet som du känner till som man skulle kunna få ta del av? Då menar jag
inte det om hennes mamma, pappa, LVU-domar etc., utan ngn info du ev. fått till dig på annat sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
HappySadHarry
Har tänkt i samma baner sedan jag såg det där med ”chefen”. Är väl antagligen samma starka hierarkier på SIS som på kåken. Är det en ledarfigur som blivit kallad hora så kunde det förklara att det blev alla mot en, de åtta i chatten mot offret. Dessutom har jag inte gjort kopplingen förut bland alla nick att Soso = i_i__04, alltså att det var hon som fick det kryptiska meddelandet på sitt TT-konto och själv svarade Free free.
Varför skulle personen som skrev det där om
"Free melak Free raffe Free soso" vara så korkad och ta med Soso (om detta nu avser den unga flickan på tt) när hon vid tillfället inte ens var misstänkt? Eller har de tagit in henne nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Om jag inte "missat" någon - vilket jag självklart har till en del.
Så nej, det är väl inte bekräftat ännu vem är vem i det långa klippet.
Två läger:
Ett där de säger/anser/tror att det är MGM1 som boxar
Det andra som säger/anser/tror att det är MGM1 som hetsar med kniven
Jag tillhör #läger2 (tills annat framgår bortom rimliga tvivel).
Jag tillhör inget läger då det verkar svänga fram- och tillbaka, men utifrån kroppsformen på personen på BO i 40s-filmen lutar det åt M utifrån tt-klippet där E & M dansar, fast å andra sidan har jag ingen koll på Rs kroppskonstitution, annat än att ngn i tråden kallade henne dvärg. Sen pratar inte den som håller i kameran & kniven i 40s-klippet skånska, det hörs tydligt. Och ngn här skrev att R pratar skånska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mellanting
Precis var det inte något om klockan och armbandet som gjorde att man trodde att det var MGM2 som boxade, först trodde man tvärtom att det var hon som filmade.
Det som reflekteras i filmen tror jag snarare är reflexer som kan sitta på just dessa ställen på jackor. Båda ärmarna verkar reflektera ganska lika, vilket inte skulle vara fallet om det var en klocka och ett armband.