2024-08-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Hos folk som inte vill dela dem här inne förmodar jag.

Att det finns fler finns det ingen tvekan om, bl.a för att flera människor som "påstått ha sett dem" här inne och andra ställen beskriver olika scenarion utöver den som delades här där en boxar henne och den andra hotar med kniv.

Finns också de som sagt att de har dem här inne men inte vill länka till dem osv.

Undrar verkligen om folk har videon och vad som händer i de andra videona? känns mer som att dom ljuger
Citera
2024-08-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gatansmadrass
Undrar verkligen om folk har videon och vad som händer i de andra videona? känns mer som att dom ljuger

2 finns iaf!
Citera
2024-08-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Exempel från just Hässleholm:
https://www.tiktok.com/@i_i__04/video/7383006814100589856 (kommentaren näst längst ner)
https://www.tiktok.com/@i_i__04/video/7377080547413183776
https://www.tiktok.com/@i_i__04/video/7385985180340653344

Haha bra kagge. Man ser att den där bruden kommer bli en sån där sjukt ful tant redan när hon är 25. Givetvis gift med en äcklig muslim som sparkar runt henne i något sunkigt skitområde.
Men det kommer dröja tills hon är typ 43 och har 7 ungar innan hon inser att drömmen om att bli rik inte infriats.
Citera
2024-08-05, 22:47
Medlem
Ananasflickans avatar
BOs mamma har skrivit i en kommentar på en bild (bild på BO med vingar) på sin instagram ”2 tagna 6 lösa för planeringen på mordet”
Citera
2024-08-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gatansmadrass

Ett tips är att LÄSA tråden
Citera
2024-08-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Haha bra kagge. Man ser att den där bruden kommer bli en sån där sjukt ful tant redan när hon är 25. Givetvis gift med en äcklig muslim som sparkar runt henne i något sunkigt skitområde.
Men det kommer dröja tills hon är typ 43 och har 7 ungar innan hon inser att drömmen om att bli rik inte infriats.

Skrämmande tanke men tyvärr kommer både hon o båda MGM skaffa barn inom en inte alltför avlägsen framtid… o det sociala arvet bara fortsätter i generationer…

Lagar vi trasiga barn så slipper vi trasiga vuxna som i sin tur skaffar fler trasiga barn…
Citera
2024-08-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Äng*d*l
*-a

Äng*dal är en avdelning på sis i Hässleholm
Citera
2024-08-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Om det där är filmat på SIS är det nån väldigt light avdelning typ utsluss eller nått, eller avd om dom är under 15år. Ser mer ut som ett HVB. Den fastsatta sängen stämmer men inget annat. Där jag jobbat o andra SIS jag varit på har man inte ens vanliga sängkläder o skulle aldrig få ha massa lösa föremål som mjukisdjur mm.
Men Hässleholm har ju typ 5-6 avd så det skiljer nog i säkerhet/regler beroende på i så fall.
Om du läser kommentarerna så ser du att det är på Än*ala som du själv nämnt, tom samma rum som MGM1 bodde i tills nyligen. De skriver själva att det är just den SIS-avdelningen som nämnts.
Citera
2024-08-05, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Skrämmande tanke men tyvärr kommer både hon o båda MGM skaffa barn inom en inte alltför avlägsen framtid… o det sociala arvet bara fortsätter i generationer…

Lagar vi trasiga barn så slipper vi trasiga vuxna som i sin tur skaffar fler trasiga barn…
Du har helt rätt. Om några år kommer de börja skaffa barn som kommer bli lika trasiga de men till skillnad från de här flickorna har deras barn större chanser.. om de omhändertas vid förlossningen och får en uppväxtplacering. Vilket sällan sker där det behövs. Istället är det andra människor generellt som åker på sådana åtgärder.

Jag skickade en gång som ung den här texten till pappan till några anhöriga. Han hade hög intelligens men jag tror inte att han förstod varför jag fann texten så gripande.
Citat:
"The Young Man came to the Old Man seeking counsel.
-I broke something, Old Man.
-How badly is it broken?
-It’s in a million little pieces.
-I’m afraid I can’t help you.
-Why?
-There’s nothing you can do.
-Why?
-It can’t be fixed.
-Why?
-It’s broken beyond repair. It’s in a million little pieces.”
— James Frey

Allt trasigt, kan inte lagas. Ibland är skadorna alldeles för omfattande.
Citera
2024-08-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Detta är inte känt. Men det är väl en teori så god som någon. Hon skriver på TT och/eller andra medier så bara en tidsfråga i så fall.

En första teori här inne var Ma*a.

Men troligen någon äldre person med mycket inflytande hos tjejerna, detta kan bero på karisma, högt våldskapital, grovt kriminella släktingar eller pojkvän, något som gör att tjejerna offrar sig själva för att imponera på denna person.

Det bör inte vara svårt att få fram trolig kandidat efter förhör och detta har polis förmodligen redan gjort. Soso kan stämma bra in vad jag förstår men kan såklart finnas andra också.

Det svåra blir att få någon att erkänna detta så hon kan dömas som anstiftare, detta är ju lite sektlikt i det avseendet, jag tror i så fall mer på att hon själv sätter sig i skiten efter förhör men det kan ju vara små antydningar som blir svårt att fälla någon för.

Tack för ett mycket bra svar på min taffliga fråga.
Citera
2024-08-05, 23:59
Medlem
Verkar som att allmänheten börjat vakna upp angående denna Sosos iblandning, själv förnekar hon att hon är inblandad men hur oskyldig kan man vara när man varit med i gruppchatten där allt skickas samt mest troligen vetat om att Emilia skulle luras?
Citera
2024-08-06, 00:10
Medlem
Mamman har publicerat när begravningen äger rum med begäran om att endast de som kände Emilia går på den.

Jag hoppas att människor respekterar familjens önskan om att få vara ifred när det gäller andra människor först efter hennes död, tagit del av hennes öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in