Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Vad yrar du om?
Jag undrar vem som kan ha satt upp kamerorna förutom husägaren. A sätter väl knappast upp kameror.
Du måste vara något av det mest korkade jag någonsin stött på i ett forum. Ska nog göra som övriga i tråden, ge fan i att ens diskutera med dig. Du ska veta att jag i alla fall har försökt att vara seriös när det gäller dig, men inser nu att det har varit att kasta pärlor till svin.
Att du inte fattar gör inte mig till den korkade. Ärligt talat så gjorde jag misstaget att tro att det jag skrev skulle vara mer än tillräckligt för att du skulle förstå. Men det fattade ändå inte. Som sagt, det gör inte mig korkad.
Mamman och pappan bor inte i huset. Du har alltså fortfarande inte fattat det. Det är inte mammans och pappans hem. Det är dotterns hem. Och nej, hon har så klart inte satt upp några kameror. Men vem är det som hyr huset åt dottern, tror du? Det har skrivits i tråden att det är kommunen som hyr huset åt dottern.
Så, ja, vem skulle det kunna vara som satt upp kameror, om inte den som äger fastigheten?
Kanske den som hyr fastigheten?
Om det är några som gödslar med kameror, så är det kommuner.
Jag tycker faktiskt att alla som inte är korkade borde ha kunnat lista ut det alldeles på egen hand, åtminstone efter mitt förra inlägg.
Om det är någon här som är ett svin, så är det du. Och pärlorna jag kastade till dig, de var förgäves, det medger jag. Förlåt för att jag överskattade din förmåga.

Jag ska inte göra om det misstaget!