2024-08-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebanan2022
Säg det när en neger har ihjäl din dotter samt 2 till och skadar 8 till.

Vi pratar små barn yngre än 10 år.

Hade det varit min dotter hade jag plockat så många negrer jag kunnat innan jag åkte dit

Ska man gå ut och döda andra vita när det sker en school shooting då, eller vad är din logik här?
Citera
2024-08-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebanan2022
Säg det när en neger har ihjäl din dotter samt 2 till och skadar 8 till.

Vi pratar små barn yngre än 10 år.

Hade det varit min dotter hade jag plockat så många negrer jag kunnat innan jag åkte dit
Hur hade du gjort om det varit en vit gärningsman som det ju oftast är vid exv skolskjutningar?
Citera
2024-08-05, 10:50
Avstängd
Tanachs avatar
Vad har flickebarnens föräldrar sagt om kravallerna?
Citera
Medlem
Fokus på GM är tämligen ointressant. Han hade väl rökt på för mycket och blivit sinnessjuk.??
Det här är djupare problem med klassklyftor och islam.
..och det där med rysk påverkan det drar alltid media och regering till med när verkligen inte passar i deras narrativ.
Detta är alltså min analys inte en sanning
Citera
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanaltrollet
Det är ju uppenbart att det kokar lite var stans i Europa. Bara gnistan som saknas på olika håll. Här fick ju dock UK en gnista av kaliber.

Protester mot förd politik började ju ”snällt” med Gula västarna för några år sedan. Vilka OCKSÅ slogs ned som högerextrema protester.

Allt kommer med säkerhet att eskalera så länge inte respektive lands ledare lyssnar på folket. Men tyvärr är folket tudelat ock man väljer då att lyssna på ”dom goda” som med vilja kör landet som fött dom rakt ner i botten.

"Gula västarna" var också helt och hållet en rysk påverkansoperation. Precis som de kravaller vi nu ser i England. Ryska apologeter med bräkande får som nyttiga idioter tjänar som Putins lakejer. Tommy Robinson är ett av svinen som ligger bakom eländet.
Citera
2024-08-05, 10:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Grattis, du visade just för omvärlden att du är en av alla miljoner som grundlurats totalt.
Nej, allt går enligt plan. Kaoset, den medvetet förstörda ekonomin och lögnerna om klimatet mm kommer vara grundstenarna till att genomföra the great reset.
Så är det.
Förh.vis börjar folk i gemen se igenom den agenda som överförstatligheten EU och vänsterglobalisterna spyr ut.

Minsta tecken på logik och sunt förnuft bevisar ju mer än väl vad som håller på att ske.

Den snyltande ohyran som implederar europa, ställer till problem, lever på bidrag, har en galen religion som av rena idioter bejakas, där samhällen förändras till oigenkänlighet.
De tillför inget utan är som en blodigel som endast suger ur och förstör.

Se bara problemen det fört med sig i ex.vis Luton.. eller i franska Marseille där de nu är i majoritet.
Även i södra Tyskland börjar det mullra..

Man behöver inte vara Einstein för att begripa hur detta kommer sluta..
Folk är pissed off.
Citera
2024-08-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
En kristen rwandier dödar 3 småflickor och white trash britter löper amok och förstör sitt eget land.

"En kristen en kristen en kristen!!" Sluta runka era små kommunistkukar blodiga.

Det är en äcklig neger som aldrig skulle varit i landet.
Citera
2024-08-05, 10:52
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ska man gå ut och döda andra vita när det sker en school shooting då, eller vad är din logik här?

Rasisterna tog chansen att få sin ideologi framhävd på bekostnad av den här tragiska händelsen.
Citera
2024-08-05, 10:53
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Man kan förstå att en del människor är sura på att det har kommit så mycket invandrare från vissa delar av världen. Framför allt muslimer.

Men det är ju lite synd att den tändande gnistan är en person som inte alls är representativ för det som folk ogillar. En kille från en skötsam kristen familj, som har sjungit i kör.

Killen representerar exakt det som upprorsmakarna ogillar. En andra generationens invandrare, som utan hemmahörandekänsla och medmänsklighet går lös på de svaga i samhället med skärande klinga. Det enda den ryska misinformationen medförde var att de initialt gav sig på en moské innan de bytte övertill asylhotel. Two down. How many to go?

Ja en annan sak åstadkom iofs den ryska misinformationen. Den gav vår main stream media exakt den lögn de behövde för att vilseleda befolkningen.
Citera
2024-08-05, 10:53
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Rasisterna tog chansen att få sin ideologi framhävd på bekostnad av den här tragiska händelsen.

Nej. De som varnat för det här 1000 gånger men varje gång ahr blivit ignorerad, det är dessa som har vaknat nu.
Citera
2024-08-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptagon
Ryssland är ett lika stort problem som globalisterna de försöker trycka in migranter från tredje världen in i Polen, baltländrna och Finland, Putin var huvudgäst vid invigningen av de största moskéerna i Europa, när det brändes koraner i Sverige gick Putin ut i stadsmedia och grät som den mest vänsteliberala politikern i väst och sa att muslimer faktiskt kunde ta illa vid säg om man brände den och att detta aldrig kommer att tillåtas i Ryssland, Kadyrov, Iran, samt att Putin invaderar länder i hans omgivning. Så NEJ Ryssland är minst lika farligt om inte farligare än globalisterna.

Du har helt fel. Ditt eget land har förvandlats till en bananrepublik tack vare globalisterna och lögnmedierna som gaslightar dig och ljuger för dig, inte pga Ryssland. Det är rent av efterblivet att fokusera på Ryssland som problemet när det är din egen regim som rövknullar dig och ditt folk. Anledningen till att de vänt fokus till Ryssland är för att det passar narrativet och för att använda det som en avledningsmanöver.

Det låter som att du fortfarande köper all skit som Aftonbladet och SVT trycker ner i käften på dig och dina barn.
Citera
2024-08-05, 10:55
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Nej. De som varnat för det här 1000 gånger men varje gång ahr blivit ignorerad, det är dessa som har vaknat nu.

De borde ha stått i något gathörn med en vakna tidning än att uppträda berserk och begå brott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in