2024-08-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Inte decennier av massinvandring från MENA då?
Kanske borde de skylla sig själva när de skickar trupper till MENA och skapar flyktingströmmar.
Citera
2024-08-05, 00:08
Medlem
Klarlacks avatar
Hittar inte tråden om dådet! Jag vill veta vem som är anhållen.

Hittat
www.flashback.org/t3620929
Senast redigerad av Klarlack 2024-08-05 kl. 01:01.
Citera
2024-08-05, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja jag tror jag fattar vad du menar. Lite så som vänsterrörelsen verkar ha infiltrerats av yttre makthavare? Det kan förstås hända att detta utvecklas till mer som en politisk rörelse. Men jag vet inte om yttre makthavare skulle vara så intresserade. Jag hoppas i alla fall fall det ska förbli en gräsrotsrörelse. På något sätt tycker jag detta vilda som händer nu är mer spännande än möten och representanter osv. Då blir det ju samma bludder som vilka andra politiker som helst. Jag tyckte det du skrev om SD och GG var något som skulle kunna utvecklas i en egen tråd.

Det jag tänkte på personligen var färgrevolutionen i Ukraina 2014 där tillsynes "nazistorganisationer" kapades av judiska oligarker och vips USA hade inga problem med att samarbeta med nassar helt plötsligt (inte heller Carl Bildt) eftersom de styrdes av "goda krafter". Minns hur svenska SvP (före detta NSF) stöttade dessa ukrainska natonalister till en början, men efter hela skiten kapades av yttre krafter så slutade de stödja dessa. Nu var ju färgrevolutionen i Ukraina bra mer organiserad än vad som sker i UK naturligtvis, men ändå.

Yttre makthavare är alltid intresserade av infiltration av krafter som har potential att växa och få makt. Mossad och FBI infiltrerar hela tiden. Gräsrotsrörelser måste dock ha en stark ideologi och robust ledarskap annars är planen fri liksom. SD var en gång i tiden en nationalistisk gräsrotsrörelse, och se hur partiet är nu; öppen svenskhet, pro-EU, pro-NATO och under en period även förespråkat ökad asylkvotsinvandring. OBS, jag tror KNAPPAST att SD blev infiltrerat av någon underrättelsetjänst, utan det är nog helt självförvållat av partitoppens desperation att växa och bli accepterade av etablissemanget.
Senast redigerad av Patch1 2024-08-05 kl. 00:16.
Citera
2024-08-05, 00:13
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
journalist looking for those White protestors while a gang of muslim arabs with machetes walk right behind her.

you can't make this shit up ⛓

https://t.me/zoomerwaffen08/8779

Muslim arabs? Tycker de ser ganska vita ut för att vara araber? Finns det någon bättre video där det framgår att de är muslimska araber? Känns rätt magstarkt att göra sådana uttalanden om det inte finns någon vettigare källa...
Citera
2024-08-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Ett rysstroll!?
Var det en ryss som mördade 3st vita tjejer i förskoleåldern i veckan?
Nej, en neger
Var det en ryss som kom till minnesstunden med en machete?
Nej, en arab

Det ser likadant ut i alla vita länder, ockupationen är ett faktum och det är bra att vita engelsmän och irländare reser sig upp!

Muslimska gäng har gett sig på ensamma vita under kvällen med bland annat plankor och baseballträn och engelska ungdomar har bränt ner den andra ockupationsbyggnaden nu
https://x.com/PolitlcsUK/status/1820200403440394412

UK är ett fattigt land med en statsskuld på £2 Trillion(ca 20 000 000 000 000 SEK). Var tredje barn är fattigt och var tredje vuxen är fattig.
Så går det när man skickar trupper till Mena.

Det brittiska kungadömet kommer att dö ut vilket det skulle ha gjort för länge sedan om inte The Rotschild gifte in sig i kungafamiljen.

Man måste uppmuntra folk att flytta till andra länder för att bringa in pengar till landet eller så kan de brittiska upprorsmakarna åka till Ukraina och strida då ukraina har brist på soldater.
Senast redigerad av Slaskfarsan 2024-08-05 kl. 00:20.
Citera
2024-08-05, 00:17
Medlem
Ja det återstår att se hur det blir i Storbritannien. Personligen tror jag kanske mer på att det är något som kommer lugna ner sig för att blossa upp som gatubråk igen emellanåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Det jag tänkte på personligen var färgrevolutionen i Ukraina 2014 där tillsynes "nazistorganisationer" kapades av judiska oligarker och vips USA hade inga problem med att samarbeta med nassar helt plötsligt (inte heller Carl Bildt) eftersom de styrdes av "goda krafter". Minns hur svenska SvP (före detta NSF) stöttade dessa ukrainska natonalister till en början, men efter hela skiten kapades av yttre krafter så slutade de stödja dessa. Nu var ju färgrevolutionen i Ukraina bra mer organiserad än vad som sker i UK naturligtvis, men ändå.

Yttre makthavare är alltid intresserade av infiltration av krafter som har potential att växa och få makt. Mossad och FBI infiltrerar hela tiden. Gräsrotsrörelser måste dock ha en stark ideologi och robust ledarskap annars är planen fri liksom. SD var en gång i tiden en nationalistisk gräsrotsrörelse, och se hur partiet är nu; öppen svenskhet, pro-EU, pro-NATO och ibland även förespråkar ökad asylkvotsinvandring.
Citera
2024-08-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag fattar inte att det finns så många poliser. Har dom så stora resurser? Poliserna borde gå över och stötta demonstranterna och inte ställa sig på MAKTENS sida.

Starmer är ett svin, han borde kokas i en gryta.
Det är ett tätbefolkat land med korta avstånd så lätt att flytta polisresurser fram till att det är demonstrationer i alla större samhällen.
Polisen är nog via deras fotbollshuliganer och lördagsfyllor mer van vid våldsamma grupper.
Citera
2024-08-05, 00:21
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/rysskopplade-konton-spred-falsk-identitet-innan-kravallerna/

Ryska trollkonton är vardagsmat numera. Bara det faktum att Politikerna i UK låtit migrationen skena till den punkten att en simpelt fake news inlägg på Sociala media kan tända gnistan till ett uppror, är bevis på hur misskött landet är. Det är skit samma om det var ett ryskt trollkonto som spred falska uppgifter, Svensk media är helt fel ute. Det är den misslyckade migrationen, och folkvalda politikers totala övergivande av den etniska ursprungsbefolkningen som lett direkt till detta. Samma sak kommer att hända i Frankrike, i Tyskland, i Italien, i Spanien, i Sverige, om inte politikerna tar lärdom av UK exemplet och ändrar kurs omedelbart.
Citera
2024-08-05, 00:21
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Hoppas ni vaknar och inser att samma globalister som sålt ut våra länder till muslimerna också är de som lurat er att tro att det är Ryssland som är vårt största problem.

Det finns en anledning till att de mest fanatiska ukrainavurmarna på X alltid har prideflaggor och israelflaggor i sina profiler.

Ryssland är ett lika stort problem som globalisterna de försöker trycka in migranter från tredje världen in i Polen, baltländrna och Finland, Putin var huvudgäst vid invigningen av de största moskéerna i Europa, när det brändes koraner i Sverige gick Putin ut i stadsmedia och grät som den mest vänsteliberala politikern i väst och sa att muslimer faktiskt kunde ta illa vid säg om man brände den och att detta aldrig kommer att tillåtas i Ryssland, Kadyrov, Iran, samt att Putin invaderar länder i hans omgivning. Så NEJ Ryssland är minst lika farligt om inte farligare än globalisterna.
Citera
2024-08-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja det återstår att se hur det blir i Storbritannien. Personligen tror jag kanske mer på att det är något som kommer lugna ner sig för att blossa upp som gatubråk igen emellanåt.

Britterna har dock inte råd med detta, då UK lär fängsla varenda en av dem så fort de dyker upp. Till slut sitter merparten i fängelset, och i samma veva släpper ut lite islamister och kriminella invandrare för att få mer utrymme i fängelserna för britter. UK har verkligen blivit en riktigt dystopisk och auktoritär övervakningsstat.
Citera
2024-08-05, 00:26
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Muslim arabs? Tycker de ser ganska vita ut för att vara araber? Finns det någon bättre video där det framgår att de är muslimska araber? Känns rätt magstarkt att göra sådana uttalanden om det inte finns någon vettigare källa...
Skitsnack, man ser att det är araber som kommer gående
Citera
2024-08-05, 00:30
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Till och med AB har motvillgt blivit tvugna att rapportera om asylhotel nummer två som tuttats på.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1277290

Kravallerna fortsätter i Storbritannien under söndagskvällen.

På bilder från staden Tamworth i Staffordshire ses stenar kastas mot ett Holiday Inn-hotell där det bor asylsökande, enligt Sky News.

På filmklipp som publicerats på sociala medier syns våldsverkarna sätta eld på en del av hotellet och jublar samtidigt som polisen försöker få folksamlingen under kontroll.

Sedan lördagskvällen har 147 personer gripits, en siffra som väntas stiga.

Tamworth polis skriver på X att de ingriper mot ”protestaktivitet” och att kravallpolis satts in.

Tidigare under kvällen kämpade polisen i Rotherham för att hindra aktivister på yttersta högerkanten från att ta sig in på Holiday Inn Express som har inkvarterade asylsökande.

Minst tio poliser har skadats i upploppet i Rotherham, skriver Sky News.

Oroligheter har även förekommit i städer som Hull, Liverpool, Stoke-on-Trent, Nottingham, Bristol, Manchester, Blackpool and Belfast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in