2024-08-04, 23:52
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Ett ryskt troll har lyckats skapa ett brittiskt lågintesivt inbördeskrig i UK och white trash britter bränner upp sitt eget land

Känns som en rätt bra sammanfattning.

Herrejösses vilket jävla U-land Storbritannien är. Enorma mängder indier, pakistainier och MENA. Och lika enorma mängder white trash-fobollshuliganer. Fy fan för att vara en vanlig svenne i det skitlandet, måste ju tom. vara värre än Sverige...
Citera
Medlem
Edit. Meh
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Nu är bollen i rullning. Det kommer inte gå att gaslighta britterna mer och ignorera deras känslor.

Varje gång en britt blir mördad från och med nu kommer situationen bara bli värre och värre tills det till slut smäller på allvar och krig utbryter på gatorna mellan vanligt folk och regimtrogna.

Kan bli mycket blodigt. Gissar att många politiker, vänsterblivna medlöpare till regimen och aktivistjournalister kan komma att stryka med.

Folk är så oerhört arga nu. De vill ha blood och hämnd. Deras barn mördas, deras land tas ifrån dom och samtidigt säger politikerna och vänstern att de ska hålla käft.

Oj oj. Det kommer sprida sig även hit. Var beredda på att slåss. Jag såg detta komma sedan dagen vänstern lät islamistarmén vandra över öresundsbron.

Alla vänsterblivna är medskyldiga till denna situation. De har sålt ut oss.

Ja Starmer gjorde ett stort misstag som tog ställning mot folkupproret. Har bara byggt på känslan av att vara övergiven. Nästa gång en knivskärande utomeurope går berserk kan det smälla till mycket värre nu. Om Starmer står fast vid sin hållning måste han nu i princip införa en polisstat med nerlåst internet, och blasfemilagar. Han har verkligen skjutit sig i foten.
Citera
2024-08-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Hoppas ni vaknar och inser att samma globalister som sålt ut våra länder till muslimerna också är de som lurat er att tro att det är Ryssland som är vårt största problem.

Det finns en anledning till att de mest fanatiska ukrainavurmarna på X alltid har prideflaggor och israelflaggor i sina profiler.

Exakt. Skönt att se en nykter kommentar.
Citera
2024-08-04, 23:58
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Muslimvurm?

Axel Muganwa Rudakubana är ju kristen.

Hur tänkte du när du skrev rubriken?

Fortfarande en radikaliserad islamvurm, vilken är aktivt antikristen, antiengelsk och antivästerländsk.
Att Mbeke Rubmydub härstammar från en ej islamifierad del av afrika, betyder inte att så inte skett i England.
Massmorden är droppen och bägaren har inte ens börjat koka över.

Problemen är väldigt mycket större än enskillda massmord på småflickor. Se hur deras stat, rättsväsende och media hanterar saken. Masken börjar glida av och antidemokraterna i maskineriet börjar visa sina ansikten.
Citera
2024-08-04, 23:59
Medlem
Ja jag tror jag fattar vad du menar. Lite så som vänsterrörelsen verkar ha infiltrerats av yttre makthavare? Det kan förstås hända att detta utvecklas till mer som en politisk rörelse. Men jag vet inte om yttre makthavare skulle vara så intresserade. Jag hoppas i alla fall fall det ska förbli en gräsrotsrörelse. På något sätt tycker jag detta vilda som händer nu är mer spännande än möten och representanter osv. Då blir det ju samma bludder som vilka andra politiker som helst. Jag tyckte det du skrev om SD och GG var något som skulle kunna utvecklas i en egen tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Nej rörelse är det ju inte riktigt, då det saknar struktur från vad jag har förstått, men jag gissar att du ändå förstår vad jag menar? Just nu verkar det ju vara en huvudlös höna som springer omkring, vilket är lätt för en underrättelsetjänst att kapa och tillskriva dem ideologi och mål, och vips inget hot längre och bråkmakarna kan lugna ner sig eftersom de "vann". Dumma islam osv. Fixat.

Jag har ingen avsikt att gå in på GG och SD i tråden, utan ville bara säga att det är skillnad på höger och höger i maktens ögon. Kontrollerad opposition är alltid att föredra av naturliga skäl.
Citera
2024-08-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Ett ryskt troll har lyckats skapa ett brittiskt lågintesivt inbördeskrig i UK och white trash britter bränner upp sitt eget land

Inte decennier av massinvandring från MENA då?
Citera
2024-08-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Känns som en rätt bra sammanfattning.

Herrejösses vilket jävla U-land Storbritannien är. Enorma mängder indier, pakistainier och MENA. Och lika enorma mängder white trash-fobollshuliganer. Fy fan för att vara en vanlig svenne i det skitlandet, måste ju tom. vara värre än Sverige...

De ska vara glada för sina äckliga huliganer idag iofs. I Sverige har vi inga som kan ryta ifrån.
Citera
2024-08-05, 00:02
Medlem
Det är intressant hur rapporteringen skiljer sig 2024 jämfört med 2020. Vettigt att kräva förändring med tanke på hur västvärlden ser ut med okontrollerad invandring. Eftersom politiska tillvägagångssätt inte fungerar så är våld det som får politiker att lyssna. Sommaren 2020 gick det tydligen hur bra som helst att plundra, elda och skjuta. Vad är skillnaden nu egentligen? Just ja, att det är vithudade som gör det. Då blir det rasistiskt.

Mindre våldsdåd med mindre invandring. Statistiken visar detta tydligt.
Citera
2024-08-05, 00:04
Avslutad
Är det bara Daily Mail som tillåter kommentarer eller?
Citera
Medlem
Torch-McFlys avatar
journalist looking for those White protestors while a gang of muslim arabs with machetes walk right behind her.

you can't make this shit up ⛓

https://t.me/zoomerwaffen08/8779
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Jag ljuger aldrig.

Syns klart och tydligt att flera vita spöar upp en svart snubbe.

https://youtu.be/CM9E3zUAa1w?si=m92opNa706-dBvnK&t=535

Suck.
Va fan. Hur svårt kan det vara? Tänker ni ge er på någon i grupp får en gubbe fokusera på att hålla fast, den andra gubben fokusera på att dra ner på marken, och gubbe tre och uppåt fokusera på att sparka och slåss.
Märks att whitey har mycket att lära av bruschorna. Sånt här är självklarheter för invandrare innan de gått ut grundskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in