2024-08-04, 11:17
  #9541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pttr_88
Förvisso, men jag hittade inga artiklar om N1 eller "intervjuer". Och rabattkoder är ju enkelt att hitta, bara viktigt att de man vill promota är lika billig och har fler stjärnor. Alla betygen visade utan någon förklaring färre stjärnor till N1-leverantörer. Dock oklart att veta vad agendan är då de hyllar flera olika leverantörer från NXT. Är det NXT själva eller helt enkelt någon som faktiskt försökt vara opartisk?


Fast de har ju satt högsta betyg på en N1-aktör på V och har dessutom intervju med dem?

IDK en del matnyttigt allafall.
Citera
2024-08-04, 14:09
  #9542
Medlem
Bocconis avatar
Senaste månaderna så har jag upplevt ett det blir frysningar i livesändningar under större evenemang, t.ex nu under OS. Är det fler som upplever det här problemet eller är det min egna teknik som strular? Jag har Bahnhof som internetleverantör.
Citera
2024-08-04, 16:17
  #9543
Medlem
Haft ”svensk” IP-TV i flera år och är nu nöjd med min Kinatv sedan några veckor tillbaka. Dock så buffrade det under en tid idag när Truls spelade final på kanal5. Blir kanalerna ostabilare desto fler som tittar på dom?
Citera
2024-08-04, 18:19
  #9544
Medlem
Vad är ”V” och ”IDK”?
Citera
2024-08-04, 18:51
  #9545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boston1234
Vad är ”V” och ”IDK”?
V=en av leverantörerna på den sidan.
IDK=I don't know
Citera
2024-08-04, 20:48
  #9546
Medlem
Vilka har det bästa gränssnittet om man vill köra ip tv? Tänkte skaffa det till syrran men hon behöver ett snyggt och snabbt gränssnitt. Kanske något som påminner om netflix typ.
Citera
2024-08-04, 20:57
  #9547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yza
Vilka har det bästa gränssnittet om man vill köra ip tv? Tänkte skaffa det till syrran men hon behöver ett snyggt och snabbt gränssnitt. Kanske något som påminner om netflix typ.

Det är tivimate som har bäst gränssnitt. Finns till enheter som stöder android-tv
Citera
2024-08-04, 22:03
  #9548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yza
Vilka har det bästa gränssnittet om man vill köra ip tv? Tänkte skaffa det till syrran men hon behöver ett snyggt och snabbt gränssnitt. Kanske något som påminner om netflix typ.

TiviMate är väl den mest hyllade appen av dom alla. Men vill du ha ett snyggt gränssnitt så är IPTVX som gäller, det liknar Netflix.
Citera
2024-08-05, 12:09
  #9549
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av omgpsr
TiviMate är väl den mest hyllade appen av dom alla. Men vill du ha ett snyggt gränssnitt så är IPTVX som gäller, det liknar Netflix.
Tycker att du borde påpeka att det är bara för iphone
Citera
2024-08-05, 21:50
  #9550
Medlem
Någon som har problem med nordiska ettan med extremt mycket buffring just nu? Typ var 10e sekund.
Citera
2024-08-06, 10:49
  #9551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhartman47
Tycker att du borde påpeka att det är bara för iphone


Det är korrekt. Det är iOS och tvOS. Däremot så lanserar dom för Android inom kort.
Citera
2024-08-07, 07:43
  #9552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pttr_88
Någon som har problem med nordiska ettan med extremt mycket buffring just nu? Typ var 10e sekund.

Har varit mycket under OS, men blivit lite bättre för mig de senaste två dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in