2024-08-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
Fan vad man lider med henne. Måste vara oerhört svårt att hantera den där situationen.
Oja
Citera
2024-08-04, 19:50
Medlem
Wiiccityuknows avatar
Vilka/vem här har mer videos än de som har blivit skickade?
Citera
2024-08-04, 19:53
Medlem
För ca 1h sen skrev Emilias mamma så här i en kommentar på sitt eget Insta-konto: "2 tagna 6 lösa för planeringen på mordet."
Citera
2024-08-04, 19:53
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det korta svaret blir Nej för dom allra flesta fungerar inte ”vården” som tillhandahålls på SIS o HVB. Det blir för långt o för mycket OT om jag skulle skriva vad som fungerar för vilka ungdomar o varför eller varför inte. Men den här typen av tjejer blir absolut inte hjälpta där.

Men jag har skrivit en del inlägg tidigare i tråden om det så klicka på mitt namn o sen tidigare inlägg i tråden o läs några dagar bakåt. Där står det mycket om det!

Om du gör en slags analys av tjejerna här, MGMs och BO, vad gick fel i deras "vård" på SiS-hem?
Citera
2024-08-04, 19:55
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Förlåt, men det är ingen mänsklig rättighet att skaffa barn. Man borde få ta körkort innan man skaffar barn OCH om man ändå misslyckas så får föräldern flytta på sig, inte barnen…

Jo det är det för tvångssteriliserning var/är ett brott just mot mänskliga rättigheter!
Citera
2024-08-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalaSthlm
För ca 1h sen skrev Emilias mamma så här i en kommentar på sitt eget Insta-konto: "2 tagna 6 lösa för planeringen på mordet."

Såg det! Då behöver vi inte spekulera i om det var misshandel som resulterade i mord eller om det var planerat mord. Polisen har läst chat och sett att det varit planer på mord.
Citera
2024-08-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poorboy
Förutfattade åsikter av mig kanske men är föga förvånad om båda MGM brukar droger, hör lite ihop med människor som inte mår bra psykiskt.
Tidigt i tråden när det skvallrades lite mer om MGM3 så påstods det att hon bl.a. knarkade, kanske bara är löst rykte men.
Dom snackar skit att de tagit gas. Och även om de gjort det sår går det ut efter några sekunder, tror knappast de varit påverkade under tiden de gjorde detta då det var planerat.
Citera
2024-08-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalaSthlm

Då kanske det blir fler som torska, då för anstiftan.
Citera
2024-08-04, 20:05
Medlem
Det här med droger
Varför skyller inte mordmisstänkta mer på dessa. Man blir ju personöighetsflrändrad och är det tabletter är ju stora bolag inblandade. Finns ju nån antidepressiva där man blir gränslös och den där mördardrogen ketamin tex!
Citera
2024-08-04, 20:06
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Dom snackar skit att de tagit gas. Och även om de gjort det sår går det ut efter några sekunder, tror knappast de varit påverkade under tiden de gjorde detta då det var planerat.
Återigen så syftade jag på saker som den jag svarade på skrev, benzo, smärtstillande eller liknande, tyngre droger alltså.
Citera
2024-08-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Då kanske det blir fler som torska, då för anstiftan.
Verkade ju vara flera som stod och ”hetsade” ..?
Citera
2024-08-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan

Har du hört nåt om att det är flera som är misstänkta för planering/anstiftan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in