Citat:
Ursprungligen postat av
Vodkasomsnus
Ärligt?
Du kan inte bemöta det mest fundamentala? Enkel logik.
Du har fått citat av MG själv.
Hade du påstått att det vara falska citat, hade vi kunnat ta det därifrån.
Men du vet att MG sa detta.
Varför är det viktigt för dig att försvara Rysslands invasion av Ukraina?
Ska vi ta en öl någonstans, sätta oss ner och stirra varandra i ögonen så att vi båda kan se att vi inte driver med varandra?
För jag förstår verkligen inte om du är en verklig person eller ej.
Tidningen som du citerar har två paragrafer längre ner det citat som jag länkade till. Samma artikel.
Samma person, MG.
Personen säger där att han fick "assurances" alltså typ översatt till garantier om att de ej skulle expandera. Jag vet inte varför du känner att du måste ha rätt när du tyvärr uppenbarligen har fel i detta.
Om jag säger till dig att "En ökning av priset diskuterades aldrig" så innebär det inte en prissänkning eller rättare sagt prisfixering aldrig diskuterades. Men vi behöver alltså inte ens spekulera i huruvida det var det ena eller det andra. Vi har det svart på vitt, två paragrefer längre ner där du själv kan läsa att han SPECIFIKT säger att man gav honom garantier att expansionen inte skulle ske. Alltså diskuterades
detta.
Vem är du? Vill du få reda på vem jag är? Ska vi ses? För jag brinner för att försöka förstå hur du inte kan förstå detta om du är en verklig människa. Eller så kan vi lämna diskussionen här.