Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Jag undrar också varför #458 inte kan hantera "emojibilder" på Snap. Verkar som att han bara placerat dit någon på måfå och inte alls förstår vitsen med dem 🤔 Bilden på barnet får en också att fundera över om alla bestick ligger i lådan. Tar man en jobb-bild så tar man en selfie eller på döda ting,. Jösses.
Han verkar vara lite känslomässigt efterbliven på nåt sätt? Han har ett väldigt konstigt "emoji"beteende. Lite som en gamling som precis har fått sin första smartphone och inte riktigt lärt sig mobilvett och innebörden av emojis. Han har enligt egen utsago bott i Sverige i 18 år, har skaffat sig en gymnasieutbildning, är gift med nån som vidareutbildat sig och han har någorlunda etablerat sig på arbetsmarknaden men det är nåt grundläggande som brister. Utöver att han vill ha sex med barn. Det här med att han dröjde sig kvar utanför hotellet i flera timmar. Stört! Det handlar inte om språkförbristningar. Andra gäddor som har pratat betydligt knackigare svenska har ju fattat att det är kört och dragit ASAP när de träffat på Sara och Patrik. #458
Citat:
Ursprungligen postat av
cnedrah
Nattis brukar oftast vara för barn från 1 och upp till 13 år gamla, vilket även gäller för det nattdagis som finns i Lund utifrån vad som står på deras sida. Och 13åringar skulle han ju absolut kunna ha intresse av.
Jo, jag vet. Och längre än så om man har NPF-diagnoser exempelvis. Videon är så lång så jag pallar inte att kolla igen men jag tror att han försöker säga att man ska skilja på barn och ungdomar. Om det är det han säger så tolkar jag det som att han jobbar med mindre barn. De är förvisso försvarslösare men man kan ju hoppas på att han inte har nåt sexuellt intresse för dem.
Att han har fotat/filmat barn på jobbet och spridit vidare är bara det så graverande att han ska få kicken pronto. Han är direkt olämplig för den typen av yrke. Han ska inte jobba med människor i beroendeställning öht. Han passar bättre på nattskiftet på ett lager där det bara finns kartonger att fota. I det här fallet har han dessutom skickat materialet vidare till en fullständig främling - ett
barn som han sexraggar på. Vilket sluthuvud. #458