2024-08-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutingrid
Är gäddkartan till hjälp?
https://www.google.com/maps/d/u/1/edit?mid=1Cn0J-JyitalMqZ8y6D2BQnmr-cwKSfs&ll=60.36234989153585%2C19.340777732783252&z =5
Tack!

Såg någon anders nilsson från uddevalla i en länk ovan. Vet inte vem av dom 11 det var som är skrivna i uddevalla eller om han flyttat efter straffet han fick.
Citera
2024-08-04, 01:21
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#458 Bidrag? Blir väl A-kassa och frun som får stå för uppehället. Karln verkar enligt Linkdn ändå vara duktig på att få jobb, så det löser sig nog.

Du förstår väl att ingen förälder vill anförtro honom sin guldklimp?

Så a-kassa är inget bidrag?
Citera
2024-08-04, 02:09
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Nej det är det inte.
Citera
2024-08-04, 03:28
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Nej det är arbetslöshetsförsäkring, men han kommer att få 3 månaders karens pga att han blev uppsagd.
Citera
2024-08-04, 05:05
Medlem
Redivivuss avatar
Gädda #458. Afghan (hazar troligtvis) som påstår att han är turk. Farlig. Skall kanske helst avlägsnas från samhället på endera sättet. Fallhöjd redan diskuterad. Hur frun agerar beror nog på vilka hållhakar 458 har på henne. Trist historia. Knappast någon "vinst längre fram".
Citera
2024-08-04, 05:43
Medlem
kukflashs avatar
Patrik måste lära sig att hålla käften vid konfrontationerna. Ingen vill höra hans upprepande floskler om ”skevt tändningsmönster på barn”
Citera
2024-08-04, 07:27
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Patrik måste lära sig att hålla käften vid konfrontationerna. Ingen vill höra hans upprepande floskler om ”skevt tändningsmönster på barn”
Patrik lära sig! Han står som vanligt och avbryter S och nästäppan vill inte ge med sig, tråkigt.
Citera
2024-08-04, 08:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag undrar också varför #458 inte kan hantera "emojibilder" på Snap. Verkar som att han bara placerat dit någon på måfå och inte alls förstår vitsen med dem 🤔 Bilden på barnet får en också att fundera över om alla bestick ligger i lådan. Tar man en jobb-bild så tar man en selfie eller på döda ting,. Jösses.

Han verkar vara lite känslomässigt efterbliven på nåt sätt? Han har ett väldigt konstigt "emoji"beteende. Lite som en gamling som precis har fått sin första smartphone och inte riktigt lärt sig mobilvett och innebörden av emojis. Han har enligt egen utsago bott i Sverige i 18 år, har skaffat sig en gymnasieutbildning, är gift med nån som vidareutbildat sig och han har någorlunda etablerat sig på arbetsmarknaden men det är nåt grundläggande som brister. Utöver att han vill ha sex med barn. Det här med att han dröjde sig kvar utanför hotellet i flera timmar. Stört! Det handlar inte om språkförbristningar. Andra gäddor som har pratat betydligt knackigare svenska har ju fattat att det är kört och dragit ASAP när de träffat på Sara och Patrik. #458

Citat:
Ursprungligen postat av cnedrah
Nattis brukar oftast vara för barn från 1 och upp till 13 år gamla, vilket även gäller för det nattdagis som finns i Lund utifrån vad som står på deras sida. Och 13åringar skulle han ju absolut kunna ha intresse av.

Jo, jag vet. Och längre än så om man har NPF-diagnoser exempelvis. Videon är så lång så jag pallar inte att kolla igen men jag tror att han försöker säga att man ska skilja på barn och ungdomar. Om det är det han säger så tolkar jag det som att han jobbar med mindre barn. De är förvisso försvarslösare men man kan ju hoppas på att han inte har nåt sexuellt intresse för dem.

Att han har fotat/filmat barn på jobbet och spridit vidare är bara det så graverande att han ska få kicken pronto. Han är direkt olämplig för den typen av yrke. Han ska inte jobba med människor i beroendeställning öht. Han passar bättre på nattskiftet på ett lager där det bara finns kartonger att fota. I det här fallet har han dessutom skickat materialet vidare till en fullständig främling - ett barn som han sexraggar på. Vilket sluthuvud. #458
Citera
2024-08-04, 08:20
Medlem
PROLIFICs avatar
De oidentifierade gäddorna då. Det finns ju ett gäng men det stör mig nåt enormt att #450 Joggargäddan är oidentifierad. Inte för att han på nåt sätt skulle vara värst, men han har skickat tydliga ansiktsbilder och han syns tydligt i konfrontationen. Han ser dessutom så jävla vanlig ut att jag bara utifrån det utgår från att han lever ett vanligt liv där han i jobbet träffar folk + i övrigt har ett socialt umgänge så nån jävel borde väl känna igen honom? En gammal klasskompis, kollega, granne... Väldigt konstigt att han är så svårhittad.

#404 Blottaren som stod och buskrunkade i Uppsala kan mycket väl vara nån med begränsat socialt liv och som kanske pluggar nåt udda med många utländska studenter som inte känner till Dumpen. Å andra sidan så kanske han hör till en institution där folk är "för fina" för såna här pöbelföreteelser. Vet inte, men det är inte lika konstigt att han flyger under radarn. I videon så framstår han som nån som håller en ganska låg profil. När han inte står och runkar på allmän plats vill säga.
Citera
2024-08-04, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han verkar vara lite känslomässigt efterbliven på nåt sätt? Han har ett väldigt konstigt "emoji"beteende. Lite som en gamling som precis har fått sin första smartphone och inte riktigt lärt sig mobilvett och innebörden av emojis. Han har enligt egen utsago bott i Sverige i 18 år, har skaffat sig en gymnasieutbildning, är gift med nån som vidareutbildat sig och han har någorlunda etablerat sig på arbetsmarknaden men det är nåt grundläggande som brister. Utöver att han vill ha sex med barn. Det här med att han dröjde sig kvar utanför hotellet i flera timmar. Stört! Det handlar inte om språkförbristningar. Andra gäddor som har pratat betydligt knackigare svenska har ju fattat att det är kört och dragit ASAP när de träffat på Sara och Patrik. #458

Jo, jag vet. Och längre än så om man har NPF-diagnoser exempelvis. Videon är så lång så jag pallar inte att kolla igen men jag tror att han försöker säga att man ska skilja på barn och ungdomar. Om det är det han säger så tolkar jag det som att han jobbar med mindre barn. De är förvisso försvarslösare men man kan ju hoppas på att han inte har nåt sexuellt intresse för dem.

Att han har fotat/filmat barn på jobbet och spridit vidare är bara det så graverande att han ska få kicken pronto. Han är direkt olämplig för den typen av yrke. Han ska inte jobba med människor i beroendeställning öht. Han passar bättre på nattskiftet på ett lager där det bara finns kartonger att fota. I det här fallet har han dessutom skickat materialet vidare till en fullständig främling - ett barn som han sexraggar på. Vilket sluthuvud. #458

#450 Tänkte på att hans tjatiga "förlåt" låter som det man ofta pressar barn att de ska säga när de har gjort någon dumt, även om de inte alls ångrar sig. Säger de bara pliktskyldigt "förlåt" efter att ha exempelvis slagit någon, så får de obekymrat leka vidare. Inga djupare resonemang än så krävs liksom. Den här gäddan agerar precis så.

Vill inte tänka på vilken jobbig jävel han säkert kan vara mot sin fru när han är så sjukt envis. Håller han inte med om något, så kan han strida för sin sak i timmar. Undrar om han tar till våld när hans envishet inte räcker till. Tyvärr säkert ingen omöjlighet.
Citera
2024-08-04, 09:57
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Lite mer allmännt, har det någonsin funnits någon form av substans i spekulationerna som vi ser i den här tråden i princip varje gång som Dumpen hänger ut någon?
Svar nej. Det här tråden där man kan kan utbrista att det är så typiskt när någon är tandlös, invandrare eller 36 år gammal.
Citera
2024-08-04, 10:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Svar nej. Det här tråden där man kan kan utbrista att det är så typiskt när någon är tandlös, invandrare eller 36 år gammal.
Min favorit är nog att vissa lägger vikt vid antalet dagar på kik, ungefär som om det skulle finnas någon slags linjärt samband mellan det och antalet påsatta fjortisar.

0,04 fjortisar/dag för alla som har ett konto på kik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in