Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Fortfarande ingen gädda som kommit på tanken att maskera sig utifall att det skulle vara P och S
Som jag har skrivit tidigare så tror jag att det beror på att vi bara ser de mest korkade och oförsiktiga gubbarna på Dumpen. Det finns många tänkbara metoder för att göra Dumpens upplägg svårare för att inte säga omöjligt, och ett sätt är precis som du skriver att gubben maskerar sig.
Ett annat sätt som man inte behöver vara särskilt smart för att fundera ut är att bestämma träff med fjortisen vid en busshållplats utan buskar eller skymd sikt. Gubben kommer körande i en hyrbil och har lösskägg och solglasögon. Fjortisen har instruktioner att låtsas vänta på bussen och att kliva in i bilen inom en sekund efter att den har stannat till. Om någon annan står vid hållplatsen så är kör gubben helt enkelt bara förbi i normal hastighet.
Man behöver som sagt ingen högre nivå av begåvning för att komma fram till detta upplägg, och jag tror att Dumpen har råkat ut för liknande upplägg i chattarna många gånger. Jag tror att Dumpen helt enkelt avstår från träff om gubben har den här typen av krav.