Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
De oidentifierade gäddorna då. Det finns ju ett gäng men det stör mig nåt enormt att #450 Joggargäddan är oidentifierad. Inte för att han på nåt sätt skulle vara värst, men han har skickat tydliga ansiktsbilder och han syns tydligt i konfrontationen. Han ser dessutom så jävla vanlig ut att jag bara utifrån det utgår från att han lever ett vanligt liv där han i jobbet träffar folk + i övrigt har ett socialt umgänge så nån jävel borde väl känna igen honom? En gammal klasskompis, kollega, granne... Väldigt konstigt att han är så svårhittad.
#404 Blottaren som stod och buskrunkade i Uppsala kan mycket väl vara nån med begränsat socialt liv och som kanske pluggar nåt udda med många utländska studenter som inte känner till Dumpen. Å andra sidan så kanske han hör till en institution där folk är "för fina" för såna här pöbelföreteelser. Vet inte, men det är inte lika konstigt att han flyger under radarn. I videon så framstår han som nån som håller en ganska låg profil. När han inte står och runkar på allmän plats vill säga.
#404 Blottaren i Uppsala
Var det inte någon som blev tagen nyligen i Uppsala som hade samma beteende?
Minns inte vart jag såg det men bör ha varit i någon artikel iaf.
Det är absolut inte säkert att det är samma gök!
Hittade:
14 juli 14.22, Sedlighetsbrott, Uppsala
Man onanerade på parkbänk.
Polisen får flera samtal från personer som ska ha sett en man onanera på en parkbänk i centrala Uppsala.
Efter en kortare sökinsats anträffar patrullen en man som stämmer in på signalementet.
En anmälan gällande sexuellt ofredande kommer att upprättas med mannen, som är i 45-årsåldern, som misstänkt.
Avsändare
Kommunikationsenheten polisregion Mitt
Publicerad
14 juli 15.13