[quote=Filip600|89084145]
Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsan
Som jag känner det och tycker. Måste denna bubbla spricka någon gång. P som jag försökt läst mig till i alla dessa trådar lär ha som jag tolkar det trasslat till sig det rätt rejält. Frun verkar ha dragit som jag läst mig till. Kvar är väl P s far Militär div fastrar och systrar som står som sköldar och försvarar P.
Är det inte bättre för alla inblandade att berätta vad som hänt med Essie och inse att detta drev högst troligt inte kommer avta förens sanningen kommer fram? Det kommer till slut inte vara hållbart. Klart är väl att Essie inte rymt och springer lös i Enköping.
Det är så rörigt att man spy på alla lögner.
Kom och tänka på en annan sak som jag har läst något om.
När man bor i villa så som familjen Ö
Då är det vanligt att man har larm med kameraövervakning. Det finns några bolag som är vanliga.
Borde det inte finnas en larmcentral som har filmer från tidpunkten. Det är jävligt dålig reklam för larmbolaget om det visar sig att deras kameror laggar titt som tätt ( eller var det bara när Essie försvann)
Jag ska försöka att kolla runt om det finns några bilder där man ser Klisterlappar på Familjen Ö hus med larmbolagets logga.
Känns som att han mörkar så mycket.
Eller har han egen kamera från Teknik magasinet som bara han ser?
Bara en tanke. Hoppas ni fattar min luddiga förklaring