2024-08-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
Hittade! https://gofile.io/d/YWn7BI Här skriver en av tjejerna som är misstänkta
Det är inte melak som skrivit detta... Gatubarn vill ha likes och följare. Såg detta några dagar sen.
Citera
2024-08-03, 23:20
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Hittade! https://gofile.io/d/YWn7BI Här skriver en av tjejerna som är misstänkta

Vet du vilken av de misstänkta tjejerna det är som skrev detta?

Och kallar de sin gärningspolare för horunge? Fattar inte..
Citera
2024-08-03, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Vet du vilken av de misstänkta tjejerna det är som skrev detta?

Och kallar de sin gärningspolare för horunge? Fattar inte..
Påstås vara malak
Citera
2024-08-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Det är inte melak som skrivit detta... Gatubarn vill ha likes och följare. Såg detta några dagar sen.
Kan stämma, Sökte upp instagram kontot och de är en tjej vid namn ”Meloka” Som skrev har dock ingen aning.
Citera
2024-08-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Likhet inför vilken lag?
Poängen är att det ska göras möjligt att skicka ut kriminella blattefamiljer ur landet, Sverige har här ett strålande läge. Mamman är invandrad, och är enligt uppgifter kriminell. Hennes dotter bor på SIS-hem och har nu tortyrmördat en 14-åring. Guldläge att sätta praxis och tillämpa samma sak när somaliska barnsoldater avrättar folk på våra gator.
Du vet att det aldrig kommer att hända, Sverige har de senaste decennierna blivit riktigt lamt vad gäller straff för hemska brott, det är en av de främsta anledningarna till att det ser ut som det gör med skjutningar, mord och allt annat skit oftast utfört av skräpfolk.
Det som skulle göra skillnad är om folk började ta saken i egna händer, då skulle politiker vakna och kanske ändra lagarna.
Citera
2024-08-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Du vet att det aldrig kommer att hända, Sverige har de senaste decennierna blivit riktigt lamt vad gäller straff för hemska brott, det är en av de främsta anledningarna till att det ser ut som det gör med skjutningar, mord och allt annat skit oftast utfört av skräpfolk.
Det som skulle göra skillnad är om folk började ta saken i egna händer, då skulle politiker vakna och kanske ändra lagarna.

Jävlar var resurser å "nu e gränsen passerad" dravel som skulle omvandlas till handling direkt om ngt sådant hände.
Citera
2024-08-03, 23:45
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Har en till video där ena tjejen som sitter på tjejen och misshandlar henne ber om kniven och att dom ska hämta en väska, Finns det en hel video där dom hugger tjejen eller sågar henne i halsen eller är de bara dessa 2 videos (8 sekunder lång video)

Finns nog inte fler. Då hade dom redan varit uppe. Kan du länka den korta?
Citera
2024-08-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Finns nog inte fler. Då hade dom redan varit uppe. Kan du länka den korta?
Absolut! https://gofile.io/d/D0qV8V Ska tydligen finnas en hel video där dom sågar i henne och dödar henne men är ej helt säker om de är sant
Citera
2024-08-03, 23:55
Medlem
Lät ju som BO blev ”goad”. (Lurad i fällan)
Förövarna är tagna.
Är vi säkra på att den som beordrade detta vansinnesdåd inte kommer undan?
Citera
2024-08-04, 00:09
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag är inte direkt "insatt", men jag har hängt på Flashback ett tag, och det beror på vad för bevis polisen har/hittat, och vad åklagaren tycker räcker. Ibland har det räckt med EN film på mordet....

Här verkar de nog ha tillräckligt redan egentligen.

Ja, och det var väl innan kroppen ens hade hittats?
Ja det var det.
Citera
2024-08-04, 00:13
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Absolut! https://gofile.io/d/D0qV8V Ska tydligen finnas en hel video där dom sågar i henne och dödar henne men är ej helt säker om de är sant

Tack, hade inte sett den innan.
Nä jag har inte heller sett den andra videon där dom dödar henne, jag tror inte den finns. Har kollat igenom hela tråden här och här finns den inte. Inte heller har jag hittat på andra plattformar så tror de inte stämmer. Undra vad dom hade i väskan.
Citera
2024-08-04, 00:14
Medlem
Jag hade tänkt läsa hela tråden, men jag har gett upp nu. Det har svävat ut åt helt fel håll. Hoppat mellan sida 250-510. Min fråga är om jag missat något väsentligt? Filmen som de ska ha skickat runt i gruppchat har inte kommit fram va? Luv besluten har jag laddat ner o läser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in