2024-07-24, 16:36
Avslutad
Vilken relation hade GM och BO till varandra?

Någon bild på båda två?

Omöjligt att gå bakåt i tråden och leta för den fylls på med nya inlägg hela tiden.
Citera
2024-07-24, 16:40
Medlem
Zaedrewss avatar
SiS placeringar och på rymmen som det verkar alltså?

Ändå jävla underbetyg till polisen (och samhället) att de inte kunde identifiera denna döda under 18 utan först klassade som en vuxen Jane Doe.
Citera
2024-07-24, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Om ens barn säger att hon vill åka iväg drygt 8 mil bort för att träffa någon man suttit på SIS med, då förstår man väl att de inte tänker sitta hemma och dricka läsk och äta popcorn??
Utgår ifrån att Emilia inte riktigt berättade allt
för sin mamma, angående det där sk.pyjamaas-partyt.
Citera
2024-07-24, 16:42
Medlem
En sammanfattning hade uppskattats mycket!?
Citera
2024-07-24, 16:45
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Nu får ni väl fan ge er!, Emilia är mördad och är 14 år. Fastna inte vad aftonblaskan skriver 20-30 ålder. Emilia blev lurad av "vänner" att de ska vara ett pyjamasparty för att mörda henne. De tyckte inte om att hon såg bra ut och detta är säkert pga en kille. I Emilias senaste tiktok så dansar hon med "vännen" som sitter anhållen just nu. Det är tjej i videon som sitter anhållen!! Emilia är hav zigenare och halv svensk/Colombian Har inga anknytningar till den romska familjen. Bodde hemma med sin mamma. Sluta fastna på varför polisen skriver si och så.

Är hon under 15 får hon inte vara anhållen, enligt media är personen släppt igen. Men fortfarande misstänkt för mord
Citera
2024-07-24, 16:46
Medlem
JunkerWolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d
Nej, det kommer från mosterns inlägg väl, där hon berättat om partyt?

Ja, man kan nog säga vad fan som helst till en moster i den åldern.

När jag skulle på fest i den åldern ljög jag till föräldrarna att jag skulle plugga hela natten hos en vän. Istället gick vi ut och drack smuggelvodka, försökte få tjejer och kastade sten på fönster.

Pyjamasparty när tjejen tiktokar om kriminalitet, sitter på Sis-hem osv. Nja....
Citera
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6

Fråga Kungen.77 hen har stenkoll
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Tjejen till vänster misstänks ha mördats av tjejen till höger, båda är under 15 år.
https://www.tiktok.com/@emilia.kaldaras/video/7393756948413435169
Citera
2024-07-24, 16:49
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JunkerWoland
Ja, man kan nog säga vad fan som helst till en moster i den åldern.

När jag skulle på fest i den åldern ljög jag till föräldrarna att jag skulle plugga hela natten hos en vän. Istället gick vi ut och drack smuggelvodka, försökte få tjejer och kastade sten på fönster.

Pyjamasparty när tjejen tiktokar om kriminalitet, sitter på Sis-hem osv. Nja....

Jo det köper jag. Undrar om detta tyder på flera gm.
Citera
2024-07-24, 16:51
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
OM det är denna försvunna 14-åring, och polisen beskriver henne som runt 25-30 år är det någon som varken ska jobba som polis eller på systembolaget.

Landskronapolisen kanske har tagit en brådmogenkurs med Kapten Klänning: https://www.youtube.com/watch?v=vUXedgmQfl8

Svt text skrev 25-35 till och med. WTF?
Citera
2024-07-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
Har du FUPen på denna?
Eller Flashback-tråden?

Tack,
Hej ja vill med veta var man kan läsa den
Citera
2024-07-24, 16:53
Medlem
Borde finnas 1-3 personer till som är delaktiga som har hjälpt att transportera henne till dumpningsplatsen. Ursprungliga brottsplatsen en lägenhet någonstans eller något annat?

Kan antagligen ha förlorat blod någon annanstans, vilket sen inte överensstämmer med en ”ren” dumpningsplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in