Citat:
Ursprungligen postat av
Bobbyboi
Du har, i oräkneliga inlägg, uttryckt "stöd" och "förståelse" för putains invasion, ockupation, annektering och imperialistiska anfallskrig mot Ukraina. Du låter som en sån där ryss-bot/troll...
Ja, jag har bott i USA, på mindre och större "orter", har du? ryssland har jag besökt, men det var länge sedan jag satte min fot i det genomkorrupta skithålet till land.
Anser du att ditt hat mot USA på något sätt berättigar den psykotiske dvärgen i kremls invasion, ockupation, annektering och imperialistiska anfallskrig mot Ukraina?
Anser du, och har du belägg för, att någonting JAG anfört INTE är med sanningen överensstämmande?
Jag har aldrig uttryckt stöd för putler eller hans invasionskrig, sluta ljug.
Tror jag är inte ett dugg på att du har, men det har jag.
Jag hatar varken ryssland eller USA, men man måste vara jävligt blind för att inte se att de är åtminstone lika onda båda två, om inte USA har snäppet värre påverkan på sin omvärld.
Nej, det kan jag inte säga, men du verkar ju fullständigt blind för att NATO med USA i spetsen har varit delaktiga i att skapa situationen i Ukraina (och övriga Europa) och inte alls är en allians för "försvar", utan de har ju flertalet gånger angripit/invarderat länder på väldigt tunna grunder (Afganistan, Irak, Libyen, Syrien t.ex.)
Varför tror du EU/väst har blockerat sina medborgare från att kunna läsa t.ex. RT? Blev inte du också uppfostrad att tro att vi i väst har fri information och fria att tänka själva/bilda egen uppfattning? Hur går det ihop med att man censurerar den andra sidans nyheter? Väst har byggt upp järnridån denna gång, det borde oroa dig.