2024-08-01, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Nu påstår hon att Hamasledaren var en fredsförhandlare
Hon är ju helt kokobello
Citera
2024-08-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilamOsnan
Hon är ju helt kokobello

Det har hon varit länge, i stort sett så länge jag har känt till henne. Och jag fick först höra om henne för tio år sedan, ungefär....
Citera
2024-08-01, 15:54
Medlem
Helvete vad hon har gått ner i vikt! Man känner knappt igen henne!
Citera
2024-08-02, 15:40
Medlem
Haha… ld skriver på Threads….

”Alltså män knullar ju allt som rör sig. Och inte rör sig. Djur, barn, tanter på äldreboendet, cyklar, parkbänkar etc så jag tror inte en näspiercing eller viss frisyr är tillräckligt för att avskräcka.”

Tänker att då kanske hon ändå kan få hugg??
Peppar hon sig själv? Är det sig själv hon syftar på som parkbänk eller är det etc?

Hon är såklart kokobello på Threads också, lika ointresserade av att lyssna, vill bara ha uppmärksamhet oavsett, gärna göra sig ovän med andra. Går hon igång på att vara hatad?
Intressant dock att hon har typ 9000 följare, folk är dumma i huvudet!
Citera
2024-08-02, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassea
Haha… ld skriver på Threads….

”Alltså män knullar ju allt som rör sig. Och inte rör sig. Djur, barn, tanter på äldreboendet, cyklar, parkbänkar etc så jag tror inte en näspiercing eller viss frisyr är tillräckligt för att avskräcka.”

Tänker att då kanske hon ändå kan få hugg??
Peppar hon sig själv? Är det sig själv hon syftar på som parkbänk eller är det etc?

Hon är såklart kokobello på Threads också, lika ointresserade av att lyssna, vill bara ha uppmärksamhet oavsett, gärna göra sig ovän med andra. Går hon igång på att vara hatad?
Intressant dock att hon har typ 9000 följare, folk är dumma i huvudet!

Jag har också funderat på det, om hon gillar att bli hatad. För det blir hon, även av folk som annars kan hålla med henne. För hon är så extremt otrevlig mot alla och tillåter ingen annan åsikt. Jag minns tex när hon skröt om att hon hade sina barn som lät mycket i en tyst kupé, och tyckte det var "tihi". När folk protesterade och sade att hon förstörde för folk som bokat tyst vagn var hon otrevlig och diskuterade mot. Att hennes barn har rätt att låta i en tyst vagn, mm. Det är en extremt narcissistisk syn, som hon naturligtvis förfäktar.

https://stoppapressarna.se/lady-dahmer-far-hard-kritik-sin-resa-i-tyst-vagn/

Jag tror hon inte förstår skillnaden på att vuxet diskutera och lyssna, vrida och vända på argument och dessutom kanske respektera någon som tycker annorlunda utifrån den personens synpunkt.

Det faktum att hon heller inte har behövt att jobba och nu vägrar att jobba, har nog också gjort sitt. Hon har helt enkelt aldrig behövts att slipas av på en arbetsplats. De flesta av oss tvingas kanske genomföra ett projekt med den där gapiga på avdelning X, eller försöka hitta en väg fram runt chef Z som är en sån bromskloss, även om hon är rasande trevlig. När vi gör sånt, så utvecklas vi både som personer, men också i vår sociala kompetens. Man har inte tid eller lust eller möjlighet att kalla alla som tycker annorlunda för "fittor" för det leder till att du blir skickad till HR och får en varning. Men mest är det nog så att man kanske inte ens vill. Men det gör hon. Okvädningsord och block.

Hon är väldigt mycket som en omogen tonåring.
Citera
2024-08-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag har också funderat på det, om hon gillar att bli hatad. För det blir hon, även av folk som annars kan hålla med henne. För hon är så extremt otrevlig mot alla och tillåter ingen annan åsikt. Jag minns tex när hon skröt om att hon hade sina barn som lät mycket i en tyst kupé, och tyckte det var "tihi". När folk protesterade och sade att hon förstörde för folk som bokat tyst vagn var hon otrevlig och diskuterade mot. Att hennes barn har rätt att låta i en tyst vagn, mm. Det är en extremt narcissistisk syn, som hon naturligtvis förfäktar.

https://stoppapressarna.se/lady-dahmer-far-hard-kritik-sin-resa-i-tyst-vagn/

Jag tror hon inte förstår skillnaden på att vuxet diskutera och lyssna, vrida och vända på argument och dessutom kanske respektera någon som tycker annorlunda utifrån den personens synpunkt.

Det faktum att hon heller inte har behövt att jobba och nu vägrar att jobba, har nog också gjort sitt. Hon har helt enkelt aldrig behövts att slipas av på en arbetsplats. De flesta av oss tvingas kanske genomföra ett projekt med den där gapiga på avdelning X, eller försöka hitta en väg fram runt chef Z som är en sån bromskloss, även om hon är rasande trevlig. När vi gör sånt, så utvecklas vi både som personer, men också i vår sociala kompetens. Man har inte tid eller lust eller möjlighet att kalla alla som tycker annorlunda för "fittor" för det leder till att du blir skickad till HR och får en varning. Men mest är det nog så att man kanske inte ens vill. Men det gör hon. Okvädningsord och block.

Hon är väldigt mycket som en omogen tonåring.

Nu var det över sexhundra kommentarer så svårt att vada igenom men jag såg inte en enda kommentar från LD där hon sa att hennes barn hade rätt att låta, eller ens att de lät överhuvudtaget, däremot såg jag en lång kommentar från Oskar där han skrev att de inte valt tyst vagn utan fått det, antagligen pga fullbokat över jul, (vilket LD också skriver i sitt inlägg) och att det antagligare var stressigare för LD att hålla en treåring tyst än det var för människorna i vagnen.

Det verkar också som att de flesta förstod att LD skrev inlägget med glimten i ögat eftersom att hon ”gillar att retas”.
Citera
2024-08-03, 20:15
Medlem
kattnatts avatar
Ser Oskar ibland på Götgatsbacken då han troligtvis jobbar i närheten. Sist jag såg honom var hand i hand med nya flickvännen.
Igår fick jag se självaste LD på Götgatsbacken. Blev exalterad av att se henne irl då jag följt henne och hennes bravader länge.
Lite bonus var att hon var tillsammans med karatetränaren. Båda var väldigt uppsnofsade och fräscha.
Citera
2024-08-04, 07:54
Medlem
moralhoras avatar
Åh nej, en Palestina-aktivist har kommit fram till att vissa människor i publiken (av någon anledning...) blir obekväma när en "queer" (vad det nu innebär) pratar:

https://x.com/Thexmuslim/status/1819970315281469900

Kommer detta fenomen tas upp av Lady Dahmer eller kommer hon ignorera det för att hon är en bekväm jävel?
Citera
2024-08-04, 09:08
Medlem
Hon har lagt upp en film från Queers for Palestine-delen av pride-tåget. Inte många från mellanöstern där!
Citera
2024-08-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Ser Oskar ibland på Götgatsbacken då han troligtvis jobbar i närheten. Sist jag såg honom var hand i hand med nya flickvännen.
Igår fick jag se självaste LD på Götgatsbacken. Blev exalterad av att se henne irl då jag följt henne och hennes bravader länge.
Lite bonus var att hon var tillsammans med karatetränaren. Båda var väldigt uppsnofsade och fräscha.

Är det hans nya flickvän som är med på LD’s instagrambilder från Pride? Hon den blonda?
Citera
2024-08-04, 12:12
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Är det hans nya flickvän som är med på LD’s instagrambilder från Pride? Hon den blonda?

Japp
Citera
2024-08-04, 15:07
Medlem
Varför sitter hennes 8-åring i barnvagn? Har han skadat sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in