Citat:
Ursprungligen postat av
lassea
Haha… ld skriver på Threads….
”Alltså män knullar ju allt som rör sig. Och inte rör sig. Djur, barn, tanter på äldreboendet, cyklar, parkbänkar etc så jag tror inte en näspiercing eller viss frisyr är tillräckligt för att avskräcka.”
Tänker att då kanske hon ändå kan få hugg??
Peppar hon sig själv? Är det sig själv hon syftar på som parkbänk eller är det etc?
Hon är såklart kokobello på Threads också, lika ointresserade av att lyssna, vill bara ha uppmärksamhet oavsett, gärna göra sig ovän med andra. Går hon igång på att vara hatad?
Intressant dock att hon har typ 9000 följare, folk är dumma i huvudet!
Jag har också funderat på det, om hon gillar att bli hatad. För det blir hon, även av folk som annars kan hålla med henne. För hon är så extremt otrevlig mot alla och tillåter ingen annan åsikt. Jag minns tex när hon skröt om att hon hade sina barn som lät mycket i en tyst kupé, och tyckte det var "tihi". När folk protesterade och sade att hon förstörde för folk som bokat tyst vagn var hon otrevlig och diskuterade mot. Att hennes barn har rätt att låta i en tyst vagn, mm. Det är en extremt narcissistisk syn, som hon naturligtvis förfäktar.
https://stoppapressarna.se/lady-dahmer-far-hard-kritik-sin-resa-i-tyst-vagn/
Jag tror hon inte förstår skillnaden på att vuxet diskutera och lyssna, vrida och vända på argument och dessutom kanske respektera någon som tycker annorlunda utifrån den personens synpunkt.
Det faktum att hon heller inte har behövt att jobba och nu vägrar att jobba, har nog också gjort sitt. Hon har helt enkelt aldrig behövts att slipas av på en arbetsplats. De flesta av oss tvingas kanske genomföra ett projekt med den där gapiga på avdelning X, eller försöka hitta en väg fram runt chef Z som är en sån bromskloss, även om hon är rasande trevlig. När vi gör sånt, så utvecklas vi både som personer, men också i vår sociala kompetens. Man har inte tid eller lust eller möjlighet att kalla alla som tycker annorlunda för "fittor" för det leder till att du blir skickad till HR och får en varning. Men mest är det nog så att man kanske inte ens vill. Men det gör hon. Okvädningsord och block.
Hon är väldigt mycket som en omogen tonåring.