2024-08-03, 16:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Via hans stream på Twitch med luggen

Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Så han lade ut en länk på ett innehåll som fanns tillgängligt på nätet?
Nej, det gjorde han inte. Han lade inte ut någon länk.
Citera
2024-08-03, 16:50
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När gjorde du det då?
För tydligen har det gått in pengar.

Skatteåterbäring och annat - ja.
Alltså har inbetalning skett med Chrippas pengar.

Sprider lögner?
Det är vad Chrippa förklarar i sin video - jag utgår ifrån att han har koll på sin ekonomi.

Du hittar bara på.
Chrippa kan inte få skatteåterbäring eftersom han inte betalar skatt.
Idiot.
Citera
2024-08-03, 16:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Nej, det gjorde han inte. Han lade inte ut någon länk.

Inte ens det. Så hur har det här blivit en sån skitstorm?

Att alla kan se Raskens händer i Thereses rumpa är alltså Raskens agerande?
Citera
2024-08-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Vad syftar du på? Att Rask skulle ha anmält Chrippa för förtal eller vadå? Ingen aning om det skett men det hoppas jag att han gjort.
Självklart låter man ingen begå brott mot sig själv utan att agera. Eller hade du bara svalt skiten som en liten hora? Antingen löser man det privat mellan fyra nävar eller så anmäler man, självklart ska skit få smaka på sin egen medicin. Jag låter ingen pissa på mig, gör du?

Hur det du skrev är fel? Ja, vad ska jag svara på? Du påstår att Rask ska ha spridit videon själv, jaha. Är du så dum så varsågod och tro det. Han har självklart suttit och planerat detta sedan i februari när han gjorde en video om att ett visst knarkäckel utpressat han om videosarna enligt dig?

Går inte att argumentera med er mongon som sitter och hatar i rask-tråden, allt han gör är ändå fel enligt er. Ni är dom största mobbarna på flashback.
Rask hade kunnat skänka hela sitt arv (som han snott av sin far enligt er) och skänka det till niggerkids i afrika och ändå hade han på något sätt varit en idiot enligt er.

Nja, syftar mer på hur ni i Hata Chrippa-pöbeln hela tiden ska ringa upp Skatteverket, Ekobrottsmyndigheten, Polisen och socialtjänsten för att ni hatar det han gör. Sedan kanske du inte är ansvarig för det på egen hand, men av allt att döma stödjer du ju det beteendet. Jag tycker att det är tragiskt.

Sedan är förtal och olaga integritetsintrång aldrig något som är ett problem för er, när det är ert hatobjekt i form av Chrippa som blir utsatt för det. För du som glänst med dina kunskaper om straffstadgandet i brottsbalken verkar vara helt blind för att det är precis det som Rask, Anjo, och Jocke ägnar sig åt, när de sprider mindre smickrande bilder, påståenden om ekobrott och annat smaskigt i videoklipp på sina kanaler. Det blir bara ett problem när någon i mobben utsätts för det. Det är där skon klämmer för mig.

Att Carl-Fredrik själv har spridit sin sketna porrfilm på egen hand är mer troligt än att den kommit på villovägar i någon läcka, eller stulits av någon annan. Han är en impulsiv man som gör saker på infall, utan någon tanke på konsekvenserna. Sedan spelar han offer när den hamnar i fel händer, trots att han antagligen själv sett till att skiten kom upp på internet.

Nej, jag påstår inte att allt Rask gör är fel. Men det mesta han gör är fel, för det går ständigt ut över andra. Blir han kritiserad för det är det alltid någon annans fel. Det är sådär när man har störningar som medför en avsaknad av empati. Man har inga problem med att göra saker som skadar andra, om det gynnar en själv. Så slashasen skulle förstås aldrig få för sig att skänka massa pengar till barnen i Afrika, för det är ingenting som gynnar honom. Jag har följt dåren i många herrans år, och att göra saker för någon annan utan någon motprestation är ingenting jag sett röken av. Tvärtom, jag har hört honom uttala sig flera gånger över att han ALDRIG skulle göra det, för han betalar ändå så mycket skatt redan.
Citera
2024-08-03, 16:58
Medlem
Citat:
När gjorde du det då?
För tydligen har det gått in pengar.

Skatteåterbäring och annat - ja.
Alltså har inbetalning skett med Chrippas pengar.

Sprider lögner?
Det är vad Chrippa förklarar i sin video - jag utgår ifrån att han har koll på sin ekonomi.

Som sagt, utmätningar. Det har skett vid fyra tillfällen i år.

"har koll på sin ekonomi", haha...!
Citera
2024-08-03, 17:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Som sagt, utmätningar. Det har skett vid fyra tillfällen i år.

"har koll på sin ekonomi", haha...!
Du ser - fyra inbetalningar till skulderna med andra ord.

"Koll på" som i "vet hur den ser ut".
Citera
2024-08-03, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nja, syftar mer på hur ni i Hata Chrippa-pöbeln hela tiden ska ringa upp Skatteverket, Ekobrottsmyndigheten, Polisen och socialtjänsten för att ni hatar det han gör. Sedan kanske du inte är ansvarig för det på egen hand, men av allt att döma stödjer du ju det beteendet. Jag tycker att det är tragiskt.

Sedan är förtal och olaga integritetsintrång aldrig något som är ett problem för er, när det är ert hatobjekt i form av Chrippa som blir utsatt för det. För du som glänst med dina kunskaper om straffstadgandet i brottsbalken verkar vara helt blind för att det är precis det som Rask, Anjo, och Jocke ägnar sig åt, när de sprider mindre smickrande bilder, påståenden om ekobrott och annat smaskigt i videoklipp på sina kanaler. Det blir bara ett problem när någon i mobben utsätts för det. Det är där skon klämmer för mig.

Att Carl-Fredrik själv har spridit sin sketna porrfilm på egen hand är mer troligt än att den kommit på villovägar i någon läcka, eller stulits av någon annan. Han är en impulsiv man som gör saker på infall, utan någon tanke på konsekvenserna. Sedan spelar han offer när den hamnar i fel händer, trots att han antagligen själv sett till att skiten kom upp på internet.

Nej, jag påstår inte att allt Rask gör är fel. Men det mesta han gör är fel, för det går ständigt ut över andra. Blir han kritiserad för det är det alltid någon annans fel. Det är sådär när man har störningar som medför en avsaknad av empati. Man har inga problem med att göra saker som skadar andra, om det gynnar en själv. Så slashasen skulle förstås aldrig få för sig att skänka massa pengar till barnen i Afrika, för det är ingenting som gynnar honom. Jag har följt dåren i många herrans år, och att göra saker för någon annan utan någon motprestation är ingenting jag sett röken av. Tvärtom, jag har hört honom uttala sig flera gånger över att han ALDRIG skulle göra det, för han betalar ändå så mycket skatt redan.
Så du menar på riktigt att du ger mig skit för något någon annan gjort? Du bygger ditt argument på att blamea mig för något jag inte gjort? 😂
Utöver det är jag heller inte någon som ägnar mina dagar åt att sitta och hata på Chrippa i den här tråden (som du gör mot Rask i hans tråd)
Utan att fact-checka skulle jag tro jag skrev sist i den här tråden i våras. Lite skillnad mot dig som sitter och runkar till dina hatinlägg DAGLIGEN i rask-tråden.

Sen är det självklart inget fel att anmäla brottslingar för dom brott dom begått, eller att anmäla föräldrarna till soc ifall ett barn åker illa ut.
Det är dock, som sagt, inget jag gjort.
Och självklart ska Chrippa även anmäla Rask och c.o ifall han känner att han blivit utsatt för brott utav dom. Anledningen till att han inte gör det är väl för att han är rädd egna repressalier när polisen börjar snoka i fallet, vilket dom nog redan gör i vilket fall.
Citera
2024-08-03, 17:10
Medlem
Citat:
Du ser - fyra inbetalningar till skulderna med andra ord.

Utmätningar och inbetalningar är ju för fan inte samma sak! Du är ju lika underutvecklad som Chrippa, ditt spån!
Citera
2024-08-03, 17:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Utmätningar och inbetalningar är ju för fan inte samma sak! Du är ju lika underutvecklad som Chrippa, ditt spån!
Båda kommer från egna tillgångar/pengar - så personen som får indrivning är också den som betalar.
Det är väl inte så svårt att förstå ändå.
Citera
2024-08-03, 17:16
Medlem
Citat:
Så han lade ut en länk på ett innehåll som fanns tillgängligt på nätet?
Vet inte, men frågade tittarna om han skulle dela en länk till innehållet. Troligtvis delades den på Discord
Citera
2024-08-03, 17:17
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Vet inte, men frågade tittarna om han skulle dela en länk till innehållet. Troligtvis delades den på Discord

Så den som ryker är den som lade ut den först. Och sätter min hatt på att det är Rask.
Citera
2024-08-03, 17:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Har inte sett ej heller detaljstuderat. Vagina du säger, vagina det är.

Att du gör det i Raskens frus vagina….

Idiot själv

Är det något fel med att trycka fingrarna i någon frivillig?
Tillhör du Frälsningsarmén?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in