Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Jag drar det i varje fall inte så långt att jag anmäler mitt hatobjekt till myndigheter och försöker få hela hans liv raserat. Det är också rätt så tragiskt.
Men hur är det jag skrev fel i sak?
Vad syftar du på? Att Rask skulle ha anmält Chrippa för förtal eller vadå? Ingen aning om det skett men det hoppas jag att han gjort.
Självklart låter man ingen begå brott mot sig själv utan att agera. Eller hade du bara svalt skiten som en liten hora? Antingen löser man det privat mellan fyra nävar eller så anmäler man, självklart ska skit få smaka på sin egen medicin. Jag låter ingen pissa på mig, gör du?
Hur det du skrev är fel? Ja, vad ska jag svara på? Du påstår att Rask ska ha spridit videon själv, jaha. Är du så dum så varsågod och tro det. Han har självklart suttit och planerat detta sedan i februari när han gjorde en video om att ett visst knarkäckel utpressat han om videosarna enligt dig?
Går inte att argumentera med er mongon som sitter och hatar i rask-tråden, allt han gör är ändå fel enligt er. Ni är dom största mobbarna på flashback.
Rask hade kunnat skänka hela sitt arv (som han snott av sin far enligt er) och skänka det till niggerkids i afrika och ändå hade han på något sätt varit en idiot enligt er.