2024-08-03, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Vet inte om detta är nytt.
Har inte hunnit med i tråden tyvärr.

Här är tjejgängets förnedringsvåld innan 14-åringen mördas: ”Wallah vi hugger dig – klipper av tungan”

https://samnytt.se/har-ar-tjejgangets-fornedringsvald-innan-14-aringen-mordas-wallah-vi-hugger-dig-jag-skar-av-tungan

VARNING! LÄS INTE DETTA OM DU ÄR KÄNSLIG!
Varför blandar de in religion.
Är det de lär sig
Jesus var pacifist i alla fall
Citera
2024-08-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Intressant..
Har inte sett det. Du får gärna länka, om du vill, vad programmet heter.
Ja
Ska försöka hitta serien
Gick på Kunskapskanalen
Citera
2024-08-03, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför tror du det?
Vi har väl sett ganska många mord sista åren där förvararna valt att filma.
Så varför skulle de här tjejerna resonera annorlunda.
I de andra fallen handlar det om uppgörelser mellan gäng. Man vill visa makt och förnedring för det andra gänget.

I detta fallet tänker man sig att förnedringen är mot BO, vilket blir kontraproduktivt om man dödar henne.
Citera
2024-08-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Det är ny information, det citatet, ”vi älskar dig men vi måste göra detta”. Eller har jag missat det tidigare i tråden?
Kan ju dock tolkas som att de måste förnedra henne för att lära henne en läxa.

Jag har inte sett det i tråden men som jag har uppfattat det så ligger bara en av filmerna här
Citera
2024-08-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Backade upp klippet på tre tjänster.

Streamable
https://streamable.com/k7koav

Filebin
https://filebin.net/949crbp6x5e26hxz

ShareAllFiles
https://shareallfiles.net/HG-EP1

(Orginallänken)
https://www.transfernow.net/sv/bld?utm_source=20240731HLrg4fBr

Ni som har moraliska problem med att klippet sprids. Ni behöver inte se, det är ett fritt val om man vill se eller inte. Jag personligen blev illa berörd, men samtidigt har jag under mina år på nätet blivit avtrubbad av värre saker. Anledningen till att jag själv ville se och att andra kanske vill se är för att få en bild av hur mörk vår värld är och vad som faktiskt hände. Jag tror det kan vara nyttigt att inte leva i en bubbla utan att förstå vad en del människor kan vara kapabla till.

Fy fan vad sjukt!! Blir så illa berörd hur två stycken BARN 13 o 15 (ja jag kallar dem barn!) kan utsätta någon för något sånt här, tänkte inte tittat men kunde inte låta bli. HUR KAN DET GÅ SÅ LÅNGT SÅ MAN GÖR NÅGOT SÅDANTHÄR? Vila i frid Emilia o hoppas Karma tar de två som utförde det eller att det finns någon chans för räddning för dem o de inser vad det har gjort och jobbar för att rättfärdiga det resten av sina liv. Inte för att det räddar E men hon får inte glömmas.
Citera
2024-08-03, 14:40
Medlem
Man hugger inte någon i halsen om man inte vill eller förstår att personen kan dö, så enkelt är det!!!!
Hoppas de får högsta straff för vi får inte tillbaka Emilia och de ska fan få kännbara straff.
Lätt att säga nu att man har ånger och ville be om förlåtelse, såklart allt för att rädda sig själv. Idiot ungar
Citera
2024-08-03, 14:43
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-nymo
Det spekuleras mycket angående att någon annan har beställt mordet. I en av filmerna säger en av tjejerna ”vi älskar dig men vi måste göra detta”. Vet inte om det är i filmen som delats här. Jag har sett olika tre filmer. I ingen av dem ser man att de hugger. Finns kanske ännu fler filmer.

Styrker min hypotes att den som blev kallad hora inte är någon av "fysiska mördarna" (skriver så, då jag anser att de som inte var på plats fysiskt- utan via chatten är lika delaktiga i mordet som utförarna. Och där kan även den som kallades hora - X- varit med högst troligen).

Vill du berätta vad mer som sägs i det du sett?
Är det inne i vagnen/ute på gräset
Är det samma person som filmar/turas de om?

Och om du sett tre, så lär det finnas ännu fler då andra har nämnt i tråden att i en skär/hugger de henne och i den sista så dödar de henne.
Citera
2024-08-03, 14:45
Medlem
Har inte hängt med
Hur många är häktade?
Man skriver ”gänget ” dom hetsar
Citera
2024-08-03, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Om det bara handlat om att "spöa" och förnedrat E så har dom ju garanterat åkt dit för grov misshandel iom att E hade överlevt.
Nu har man ju gjort dessa förberedelser för att inte lämna spår efter sig och då har vi genast nåt annat att gå på.
Inte alls säkert de hade åkt dit för misshandel. Antar att där är viss kod på dessa hemmen om att gola varandra. Att situationen blir värre om hon golat dem efter.
Citera
2024-08-03, 14:47
Medlem
Citat:
Styrker min hypotes att den som blev kallad hora inte är någon av "fysiska mördarna" (skriver så, då jag anser att de som inte var på plats fysiskt- utan via chatten är lika delaktiga i mordet som utförarna. Och där kan även den som kallades hora - X- varit med högst troligen).

Och om du sett tre, så lär det finnas ännu fler då andra har nämnt i tråden att i en skär/hugger de henne och i den sista så dödar de henne.

Kusinen berättade ganska tidigt att det rörde sig om flera filmer men det är bara en som legat uppe.
Fanns info om att dom turats om att filma.
Citera
2024-08-03, 14:48
Medlem
Citat:

De filmerna är ute på gräset. Kommer inte ihåg vad som händer i vilken film men det där R (?) sitter och boxar henne. Sen när de tejpar ansiktet/munnen på henne. Hon säger ”jag kan inte andas” varpå de svarar ”andas med näsan”. Sen säger M (?) ”jag har huggit dig en gång, jag kan hugga dig igen”. Ser dock inget blod i filmen
Citera
2024-08-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Inte alls säkert de hade åkt dit för misshandel. Antar att där är viss kod på dessa hemmen om att gola varandra. Att situationen blir värre om hon golat dem efter.

Ännu större tvivel varför dessa förberedelser i så fall.

Dessa barn har noll konsekväns tänk.
I deras huvuden så rör sig säkert en annan verklighet än i normalt funtade huvuden, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in