Citat:
De visste vad de gjorde de gjorde och det var planerat. Ingen frisk människa går runt med silvertejp och kniv. Man gör inte en gruppchatt man tar inte på sig handskar och rånarluvor. Man gör helt enkelt inte det dom gjorde om det inte var planerat mord. Jag har en fråga, kommer jag till att få vara med på rättegången? Jag har jävla många frågor att ställa de som sitter och ger domar.
Jag tror chatten bestod av flera men att man valt att gå ut från den.
Säger inte Mongo Raffaella att hon ska sätta kniven i halsen på henne? Sen läser jag att tidningen skrivit att Emilia har knivhugg i halsen 😭😭💔😞 fy fan detta är en mardröm för hela familjen och släkten detta kan bara inte vara sant. Jävla slynor att ta nåns liv pga svartsjuka avundsjuka va fan är detta nån jävla sjuka fittor hela högen rent ut sagt 😡 hoppas dom kvävs på en kuk långt ner i halsen.
Jag tror chatten bestod av flera men att man valt att gå ut från den.
Säger inte Mongo Raffaella att hon ska sätta kniven i halsen på henne? Sen läser jag att tidningen skrivit att Emilia har knivhugg i halsen 😭😭💔😞 fy fan detta är en mardröm för hela familjen och släkten detta kan bara inte vara sant. Jävla slynor att ta nåns liv pga svartsjuka avundsjuka va fan är detta nån jävla sjuka fittor hela högen rent ut sagt 😡 hoppas dom kvävs på en kuk långt ner i halsen.
Att det var ett planerat överfall råder det ingen tvekan om. Frågan är om det var planerat att hon skulle dö. Jag vill ju tro att det inte var planen från början, men att det spårade ur. Men det kan mycket väl vara att det var planen också, och då är det fruktansvärt vidriga människor. Det som talar mot det är att de filmar och dokumenterar. Ett mord vill man ju göra anonymt och undvika bli påkommen.
Du är välkommen till rättegången som åhörare, men du får så klart inte säga något om du inte är kallad som vittne. Du måste sitta tyst och bara lyssna, annars blir du utslängd. I ett sånt här mål kan det också vara svårt att få plats, då media också vill vara där. Ibland öppnar de en separat medhörningssal för att alla ska få plats.