2024-08-03, 11:09
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
# alla gäddor

Hahaha ja jag råkade börja samla på dom sen gick det lixsom som det gick.
INTE helt normalt kanske men va fan, nåt ska man väl ha att göra.
Dock är det tack vare Hassan och några till som jag har ett så pass bra underlag som jag har, jag kom ju in lite sent i tråden och engagemanget startade.

Jag har aldrig varit med i Gräv

Ah, blandade ihop dig med nån med liknande namn och egen gäddlista. Du är välkommen in! Finns mycket skojigt att läsa i Gräv och många intervjuer med gäddorna som öppnar upp sig om hur livet varit efter publiceringen. T ex Hank #292, Uffe med barnflickvän #351, Tuppen #290, DaddyCool #421, Banjo, BigBear, Lådbilen i Hallstahammar och andra klassiska gubbslem. Ovärderligt extramaterial.
https://t.me/+U7N6-TdEmD1lNzA8
Senast redigerad av i-go-around 2024-08-03 kl. 11:18.
Citera
2024-08-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Ah, blandade ihop dig med nån med liknande namn och egen gäddlista. Du är välkommen in! Finns mycket skojigt att läsa i Gräv och många intervjuer med gäddorna som öppnar upp sig om hur livet varit efter publiceringen. T ex Hank #292, Uffe med barnflickvän #351, Tuppen #290, DaddyCool #421, Banjo, BigBear, Lådbilen i Hallstahammar och andra klassiska gubbslem. Ovärderligt extramaterial.
https://t.me/+U7N6-TdEmD1lNzA8

Lätt hänt
Tack men jag stannar här där jag är anonym även om extra materialet låter skojs.
#351 hade varit intressant att få info om han kom iväg till sin barnflickvän eller om det råkade stå polis på vänt.
Citera
2024-08-03, 11:28
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Heter Amir, samt ser ut och pratar som en afghan. Det är till 99% en afghan.

Han är från Turkiet

Citera
2024-08-03, 11:31
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Lätt hänt
Tack men jag stannar här där jag är anonym även om extra materialet låter skojs.
#351 hade varit intressant att få info om han kom iväg till sin barnflickvän eller om det råkade stå polis på vänt.

Man är helt anonym på Telegram. Man kan t ex regga sig med ett nummer och byta nummer sen. Esim funkar. Men det är off topic.
#351 kom aldrig iväg. Ja han blev stoppad på Arlanda. Han sitter fortfarande och dricker sig full på kvällarna. Han går att chatta med på Telegram, han svarar. Han är övertygad om att han ska lyckas ta hit sin tjej när hon fyller 18. Han är pank, det lär aldrig hända.
Citera
2024-08-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Man är helt anonym på Telegram. Man kan t ex regga sig med ett nummer och byta nummer sen. Esim funkar. Men det är off topic.
#351 kom aldrig iväg. Ja han blev stoppad på Arlanda. Han sitter fortfarande och dricker sig full på kvällarna. Han går att chatta med på Telegram, han svarar. Han är övertygad om att han ska lyckas ta hit sin tjej när hon fyller 18. Han är pank, det lär aldrig hända.

Skönt att han inte kom iväg!
Perfekt att han blev stoppad, hoppas han blev av med en jäkla massa dyra pengar på biljetter som han inte fick använda

Haha ja ja, han får väl sitta där i sin etta (tror jag det var) och vänta.
Bra att dricker upp pengarna så han aldrig kommer ha råd att ta hit något barn att våldta.

(tack för OT tips)
Citera
2024-08-03, 12:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han är från Turkiet

Vad heter han på riktigt? Rebus? Namnet i chatten låter mer som Pakistan eller Afghanistan. Ser ut som en Mongol eller Turkmen.

"Kan ni förlåta? Jag ska aldrig inte".
Citera
2024-08-03, 12:14
Medlem
KaninHitlers avatar
Haha jag älskar Saras tröstord att "nu har du världens chans att INTE hamna på dumpen IGEN".
Hon har använt det här ett flertal gånger till gäddor som försöker tala sig ur att bli publicerad.

Stor tröst liksom...för en andra gång skulle göra jätteskillnad.
Måste vara fruktansvärt frustrerande för en desperat gädda där tankarna rusar och inser att livet är förstört.

"jo men nu har du ju en JÄTTECHANS att sluta med det här så kommer du inte hamna på dumpen IGEN iallafall"

Vilket frustrerande och hopplöst jävla svar, det är nästan värre än att inte säga något och tillmötesgå vädjan alls, för det cementerar liksom det faktum att det är så jävla totalkört och det är ett nonsenssvar.
Citera
2024-08-03, 12:36
Medlem
Verkligen helt sjukt att skicka filmer på förskolebarn till okända personer på Snapchat.

Citera
2024-08-03, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nog för att ensamkommande åldras snabbt, men karln ser ju ut att vara 50 och ensamkommande är runt 25.

Låt säga att han var "17" 2015 när den stora vågen kom.
Låt säga att det i verkligheten innebar 29.
Då är han 38 nu.

Så jag skulle säga att han ser ut som en ganska typisk ensamkommande.

Han ser absolut inte ut som latino. Han ser ut som en typsik afghan. Med viss möjlighet att han kan vara uzbek eller liknande från något annat centralasiatiskt land.
Citera
2024-08-03, 12:51
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Låt säga att han var "17" 2015 när den stora vågen kom.
Låt säga att det i verkligheten innebar 29.
Då är han 38 nu.

Så jag skulle säga att han ser ut som en ganska typisk ensamkommande.

Han ser absolut inte ut som latino. Han ser ut som en typsik afghan. Med viss möjlighet att han kan vara uzbek eller liknande från något annat centralasiatiskt land.

Han säger ju själv att han är 46...
Citera
2024-08-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han säger ju själv att han är 46...

OK. Då är han nog det. Det vore konstigt om en gädda skulle ljuga om att vara äldre än han är i verkligheten.

Det finns ju avslöjanden om ensamkommande som sagt sig vara 17 men varit runt 40 så han skulle kunna vara det ändå, men troligen inte.

Dock ser han afghansk/centralasiatisk ut. "Amir Kashmiri" är nog inte hans riktiga namn men han har nog valt ett fejknamn som skulle kunna vara äkta.
Citera
2024-08-03, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Spelmissbruks-gäddan?
Japp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto