2024-08-03, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Varför skulle en latino låtsas vara MENA? Det brukar väl oftast vara tvärtom? Men jag tycker också att brytningen är svårplacerad dock är det ju inte riktigt Alejandro Fuentes Bergström style så jag tror inte på latino.

Han skulle kanske kunna komma från ett land i Centralasien? Typ Turkemenistan eller nåt? Eller så är han turk. Nu spekulerar Rasbiologiska institutet men det finns väl flera olika folkgrupper i Turkiet? Bl. a. tjerkesser och jag tänker att ju längre österut man kommer i landet desto fler asiatiska drag finns det hos befolkningen även om de är turkar? Hursomhelst så verkar det skumt att en latino skulle utge sig för att vara turk.

Märklig typ. De flesta lägger benen på ryggen men #458 dröjer sig alltså kvar utanför hotellet för att prata mer?

Och vad är det för efterblivna bilder han svarar med på Snap? Vet inte vad dessa kallas med Snap-lingo. När han pratar om att hans föräldrar är pensionärer och bor i Kanada så lägger han till bild när han fnissar och håller för munnen samt skrattgråtemojin. Varför? Totalt apart.

Det här med att han skickat bild/filmer på barn från förskolan han jobbar på. Vilket jävla sjukhuvud. Totalt olämplig att arbeta med barn. Även om han troligen inte har sexuellt intresse för så små barn så är det ett gränslöst beteende och alla fattar man inte gör så.

Nattis brukar oftast vara för barn från 1 och upp till 13 år gamla, vilket även gäller för det nattdagis som finns i Lund utifrån vad som står på deras sida. Och 13åringar skulle han ju absolut kunna ha intresse av.
Citera
2024-08-03, 09:45
Medlem
#458 är väl den första gäddan som fått Sara att ruttna och fly sin kos. Imponerande bedrift.
Mycket avvikande att vänta utanför hotellet i fem timmar, tänk om de inte ens hade kommit ut samma dag, hade han campat där utanför isf?
Citera
2024-08-03, 09:50
Medlem
Jag tror han fått husrannsakan och att polisen kommer hitta mycket tillverkad barnporr från hans jobb.

Dumpen gör skillnad, de som säger annat ljuger
Citera
2024-08-03, 09:55
Medlem
#458 har förmodligen kommit som ”ensamkommande” från Afghanistan för 18 år sedan och ljugit om sin ålder.
Citera
2024-08-03, 10:32
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Tjatig som "Det går åt helvete med frugan", men inte samma dramaturgi. Här går det åt helvete med jobb och utbildning inom barnomsorgen istället. Läskig typ, mycket passiv aggressivitet och beräknande. Älskar Saras sakliga kompromisslöshet när hala gäddor försöker komma undan.
Snuskig typ.

Hur menar du att dramaturgin skiljer sig?
Citera
2024-08-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Du tackade, men det kan ha tagits bort, tydligen är inte tackinlägg tillåtna. Bra att du samlar och håller koll på alla! Viktigt jobb. Synd att du inte är kvar i Gräv, du hade passat som admin.

# alla gäddor

Hahaha ja jag råkade börja samla på dom sen gick det lixsom som det gick.
INTE helt normalt kanske men va fan, nåt ska man väl ha att göra.
Dock är det tack vare Hassan och några till som jag har ett så pass bra underlag som jag har, jag kom ju in lite sent i tråden och engagemanget startade.

Jag har aldrig varit med i Gräv
Citera
2024-08-03, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Skitbra att de överbevisar alla som påstått att Dumpen bara fångar svenska sillmjölkar utan våldskapital. Även om risken för attentat mot Sara och Patrik sannolikt ökar i och med dessa uthängningar så bedömer jag den ändå som obetydlig. Tvivlar för det första starkt på att somalier som grupp, till och med somaliska "brorsor", stöder gäddans aggressiva sexchattande med minderåriga. Detsamma gäller kåkfararen och ärkelosern 454. Inte en chans att de här idioterna får hjälp av sin krets att "hämnas". Händer något Patrik och Sara skulle dessa personer dessutom bli huvudmisstänkta och det vore en guldbiljett till Kumlabunkern för alla med inblandning i dådet.

Antingen får gäddorna visa lite ryggrad och äga sitt misstag eller så lär de behöva "hämnas" ensamma. Risken för det sistnämnda är dock inte obefintlig då en trängd människa kan uppleva att Dumpen förstört deras liv och att de p.g.a. Dumpen inte har något kvar ett leva för. Den ensamma galningen kan dyka upp tillslut men det är en risk P & S är införstådda med och redan har accepterat. Den risken ökar för varje uthängning, inte bara de med genetiska nitlotter som Coprofagius och Mogadishu boy.

Jag tror risken för en överlagd ”hämndaktion” är minimal. Dels, som du skriver, att trumma upp support mot P&S för att de (sanningsenligt) ertappat en med handen i pedofilkakburken och hängt ut en på en hemsida, blir nog svårt.
Dels är skadan redan skedd för Gäddan, så vad spelar det för roll för denne om P&S åker på däng i efterhand?
Och även om en Gädda skulle vilja ”hämnas”, skulle det säkert vara svårt rent praktiskt då P&S har ett oförutsägbart rörelsemönster iom allt kringflackande. En ”hämnd” skulle behöva föregås av en typ av planering jag inte bedömer #457 med hejdukar kapabel till.
När ortenfolkets kriminella skickar sina ”torpeder” (påtända 14-åringar), ska dom vara glada om de ens lyckas spränga i en trappuppgång i rätt flerbostadshus, eller ens på rätt gata. När dom inte ens lyckas snuffa konkurrerande kriminella, varför då lägga krut, tid och energi på två pedofiljägare? Tvivlar starkt på att dom har kapaciteten, även om dom skulle vilja.

Nä, den odiskutabelt största risken för P&S, är under själva konfrontationen IMHO. Att subjektet är labilt och/eller påtänt, kanske börjar veva och göra utfall med något vasst föremål.

Red: Justerat Gäddnr.
Senast redigerad av olofzzon 2024-08-03 kl. 10:53.
Citera
2024-08-03, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Definitivt sydamerikan, hörs ju dessutom på brytningen.

Heter Amir, samt ser ut och pratar som en afghan. Det är till 99% en afghan.

Citera
2024-08-03, 10:51
Medlem
Angående gädda 454 så skriver någon på FB att han blev attackerad av honom och det har varit rättegång som blev överklagad och det är väntan på ny
Citera
2024-08-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterFistel
#458 har förmodligen kommit som ”ensamkommande” från Afghanistan för 18 år sedan och ljugit om sin ålder.

Tyckte mig också höra lite syd amerikanska influenser i han språk.
Men skit samma, äckligt invandrarpeddo hur som.

Finns säkert mycket material, bp, filmer på barn från dagis osv, hemma hos honom. Hoppas han inte lyckas städa undan det när polisen knackar på.

Han ser inte speciellt smart ut så.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-08-03 kl. 10:57.
Citera
2024-08-03, 10:54
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Angående gädda 454 så skriver någon på FB att han blev attackerad av honom och det har varit rättegång som blev överklagad och det är väntan på ny
Länk eller skvaller?
Citera
2024-08-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Länk eller skvaller?

Omöjligt och veta om det är sant (iaf fall intr tills den dom blir av)
Näst senaste inlägget från det att jag postade detta

https://www.facebook.com/share/p/C4JY6d4zg8aLL51j/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in