2024-08-03, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag bor utomlands på andra sidan Atlanten. Kollade på Kalla Fakta och inget annat Riks eller något sånt trams. Kalla Fakta och Uppdrag Granskning är det jag brukar se på via vpn och en släktings abonnemang för att hänga med vad som händer hemma och vilket elände det börjar bli i Sverige. Tacksam för att jag lämnade eländet för många år sedan nu. Såg bara en snubbe nu som verkade lite efterbliven, lite bakom flötet som man sa förr och att hissen inte verkade gå hela vägen upp på honom och reagerade på det.

Djävlar vilken präktig gosse du är. Hoppas du är nöjd med dig själv, för det är det inte någon annan som är.
Citera
2024-08-03, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
De pratar om ett folkutbyte som inte äger rum.

Bor du i en grushög i Dalarna? Folkutbytet äger rum. Du har svårt att förstå nyhetsrapportering. Sedan så jämför du SVT och riks. Hur efterbliven är du? Public Service får nio miljarder av oss varje år. Att idioter som du finns på riktigt, har ju gjort att vi hamnat där vi hamnat.
Citera
2024-08-03, 07:42
Avslutad
Det finns nog bara amerikanska medier på datorn. Det finns tydligen bara amerika och inget mer :/ Varför ska vi då sitta och läsa en tidning som heter "riks"?
Citera
2024-08-03, 15:09
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteamingPumpkin1
Det finns nog bara amerikanska medier på datorn. Det finns tydligen bara amerika och inget mer :/ Varför ska vi då sitta och läsa en tidning som heter "riks"?

Vad pratar du om?
Citera
2024-08-03, 15:14
Medlem
Flenzenstocks avatar
Vilka av Riks-tjejerna skulle ni heldst vilja knulla med? Min prioriteringslista ser ut så här:
1. Denice Westerberg
2. Rebecka Fallenkvist
3. Daniella Hansson
Citera
2024-08-06, 17:20
Medlem
Elias i högform. Så ung men har ändå huvudet på skaft. Mycket viktig info för Svenssons.
Detta har svensk media inte berättat för dig om de brittiska kravallerna
https://www.youtube.com/watch?v=8as8cX_Kg9o

Annan viktig info. Islamisternas framgångar i Europa | Sameh Egyptson | Hotspot
https://www.youtube.com/watch?v=XWmCYCEUFLs
Citera
2024-08-07, 02:59
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Elias i högform. Så ung men har ändå huvudet på skaft. Mycket viktig info för Svenssons.
Detta har svensk media inte berättat för dig om de brittiska kravallerna
https://www.youtube.com/watch?v=8as8cX_Kg9o
Annan viktig info. Islamisternas framgångar i Europa | Sameh Egyptson | Hotspot
https://www.youtube.com/watch?v=XWmCYCEUFLs

Han är duktig, kanske lite "nördig" i verkliga livet, men Riks är en bra planskola för SD-are att lära sig att argumentera och uttrycka sig gentemot det vänsterliberala etablissemanget. Jag gillar också att Riks inte gått åt det liberala hållet efter att de blev fristående från SD; utan de är mer det traditionella nationalistiska SD med socialkonservatism.
Citera
Motvillig1.2s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Motvillig1.2 2024-08-07, 08:08
Moderator
En meningslös listtråd med namn på vilka någon vill knulla med behöver vi inte.
2024-08-07, 09:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mycketpastej
Djävlar vilken präktig gosse du är. Hoppas du är nöjd med dig själv, för det är det inte någon annan som är.

Jag har också svårt för utlandssvenskar som höjer sig själva till skyarna bara för att de bor inte kvar här längre. De dyker upp då och då. Som på Riks b l a.
Citera
2024-08-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han är duktig, kanske lite "nördig" i verkliga livet,
Det jag gillar med honom är att han är oförutsägbar och tänker utanför boxen, samt att han är historiskt bevandrad. Blir sällan några meningslösa klyschor.
Citera
2024-08-07, 19:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Det jag gillar med honom är att han är oförutsägbar och tänker utanför boxen, samt att han är historiskt bevandrad. Blir sällan några meningslösa klyschor.

ja han tänker ett steg längre, inte bara "stoppa invandringen", eller "stoppa bidragen".
Citera
2024-08-14, 13:08
Medlem
RebuildSwedens avatar
Varför har man ens med Nickie så mycket? Hon kan ju ingenting om någonting. Använder till och med "svåra" ord felaktigt och hon låter tveksam i allt hon säger. Dags för Riks att höja nivån.

Sorry, Nickie. Du verkar dock vara en bra person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in