2024-08-02, 20:35
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Dumpen lär du inte slippa då det är en riktig guldgruva. Något år till så är både Patrik och Sara mångmiljonärer. Enligt senaste bokslutet tog dom förutom en saftig lön även 300 000 kr i aktieutdelning. Så nu har dom till det juridiska om dom förlorar förtalsmålet.

Om de förlorar det så bör Sara använda upp resten på botox illa kvickt om man säger så.
Citera
2024-08-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Om de förlorar det så bör Sara använda upp resten på botox illa kvickt om man säger så.
Tror inte det är någon katastrof om dom förlorar målet. Sköter Dumpen sina kort rätt och ser till att få publicitet så kommer det att gynna Dumpen i slutändan.
Citera
2024-08-02, 20:54
Medlem
Citat:
Dumpen lär du inte slippa då det är en riktig guldgruva. Något år till så är både Patrik och Sara mångmiljonärer. Enligt senaste bokslutet tog dom förutom en saftig lön även 300 000 kr i aktieutdelning. Så nu har dom till det juridiska om dom förlorar förtalsmålet.

Vi får sätta Josefsson och ETC på det där. Något skellet finns det i Dampens garderob och det ska fram.
Plan B blir Skatteverket. Förresten skvallertråden om Sara ska öppnas. Skulle hon vara B-kändis? Den stängdes med den hemska motiveringen. Sara Nilsson är rikskändis för i helvete! Lite kontroversiell iofs men det är gulligt.
Citera
2024-08-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vi får sätta Josefsson och ETC på det där. Något skellet finns det i Dampens garderob och det ska fram.
Plan B blir Skatteverket. Förresten skvallertråden om Sara ska öppnas. Skulle hon vara B-kändis? Den stängdes med den hemska motiveringen. Sara Nilsson är rikskändis för i helvete! Lite kontroversiell iofs men det är gulligt.
Nu håller dom på att expandera i Norge också så dom har visat vilken drivkraft dom har. Tror personligen det är Sara som är hjärnan bakom allt. Avsätter dom sen en fond för juridiska utgifter och kalkylerar det i sina kalkyler så sitter dom säkert. Som jag skrev tidigare så är jag säker på att Patrik och Sara är mångmiljonärer inom tre år.
Citera
2024-08-02, 21:21
Avslutad
Citat:
Vadå "ska öppnas"? Den har varit öppen länge, men det verkar vara lågt intresse att skriva i den tråden. Tomte.

(FB) Skvaller om pedofiljägerskan Sara Malika Kristina Nilsson, Hyllstofta
Senast redigerad av Inget.internet 2024-08-02 kl. 21:24.
Citera
2024-08-02, 21:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Fyndigt svar ditt gamla fyllo. Klart som fan att man känner med Sara och Patrik och förstår deras frustration men är freakshow lösningen på problemet?
Just ja du är en gammal fylletant. Lite Trump i avataren, det blir bra.

Dumpen har tagit på sig en alldeles för stor kostym och jag tror att t om du inser det,
Jag gillar dock anarkin. Medieetiska systemet vad är det? -Skit i det. Underbart!
Du pratar mycket om alkohol.
Är det något som du själv har problem med?
Det brukar vara så att man lägger över problemen på andra.
Nu börjar mitt nattpass på jobbet så här finns ingen plats för alkohol.
Citera
2024-08-02, 21:38
Bannlyst
Citat:

Ja du säger det ja dream on. Du har ingen vidare koll på detta hör jag. Mångmiljonärer om ett år? Vad ska boosta den omsättningen från 3,5 millar då menar du? tror du på allvar att majoriteten i det här landet är rättshaverister? De seriösa tar inte i tjackhoran med tång men det kanske du har missat?

Du får inte glömma kostnaderna för "barnen" de rehabiliterar heller när du ändå är igång med den företagsekonomiska penseln. Det är ju barnen detta görs för (ehh just det. det fanns inga barn)
Citera
2024-08-02, 21:46
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Nåja, nu är det ju enbart Sara Nilsson som är stämd i egenskap av ansvarig utgivare för Dumpen.se, och Patrik Sjöberg är ensam aktieägare i Dumpen Media Group AB. Tror du verkligen att Sjöberg skulle skänka bort sin alldeles egen utdelning för att betala Nilssons rättegångskostnader vid en eventuell förlust?
Citera
2024-08-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Nåja, nu är det ju enbart Sara Nilsson som är stämd i egenskap av ansvarig utgivare för Dumpen.se, och Patrik Sjöberg är ensam aktieägare i Dumpen Media Group AB. Tror du verkligen att Sjöberg skulle skänka bort sin alldeles egen utdelning för att betala Nilssons rättegångskostnader vid en eventuell förlust?
Eftersom dom är kompanjoner så är jag övertygad att dom delar på kostnader som uppstår vid en fällande dom i en rättegång. Annat vore otänkbart enligt mig.
Citera
2024-08-02, 21:57
Bannlyst
Citat:
Eftersom dom är kompanjoner så är jag övertygad att dom delar på kostnader som uppstår vid en fällande dom i en rättegång. Annat vore otänkbart enligt mig.

pengar har ställt till värre saker än så min gode Brutus. Att vara elitpundare kostar fläsk dessutom.
Citera
2024-08-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Har för mig att Dumpen Media Group ABs moderbolag dessutom är på lite obestånd?
Citera
2024-08-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
pengar har ställt till värre saker än så min gode Brutus. Att vara elitpundare kostar fläsk dessutom.
Det har du rätt i men tvivlar på att Patrik skulle riskera sitt levebröd för pengar. Dessutom tror jag inte Patrik skulle klarar av att driva Dumpen utan Sara. Och skulle det komma fram att Patrik inte vill hjälpa till att betala skadestånd så är jag säker på att alla på Facebook hade sagt ett och annat till Patrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in