2024-08-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Bra där, du är vaken märker jag men prata inte så högt om det för då spricker hela verksamheten.
Dampen vänder på steken så det blir fjortisar som raggar gamla gubbar istället för tvärtom.
Det finns inget behov av detta men det är lite kul också så klart.
Jag förstår Dumplingarna med deras bakgrund men det kanske räcker nu.
I Saras kretsar brukar man väl säga "en är för många, men tusen är inte nog"... De som fattar de fattar...
Citera
2024-08-02, 16:46
Medlem
Varför i helvete släpper inte Publicistklubben Dumpen vs. Josefsson 2.0?
När dessa är i samma rum så kan vad som helst hända. Hoppas det var gratisdrinkar i baren innan för då kommer det smälla i debatten.
Påsättning av barn x3, vilken grej att säga.
Josefsson är kung ändå men man får titta åt andra hållet när han säger såna galna saker men inte mer nu snälla.
Citera
2024-08-02, 16:55
Medlem
Citat:
Varför i helvete släpper inte Publicistklubben Dumpen vs. Josefsson 2.0?
När dessa är i samma rum så kan vad som helst hända. Hoppas det var gratisdrinkar i baren innan för då kommer det smälla i debatten.
Påsättning av barn x3, vilken grej att säga.
Josefsson är kung ändå men man får titta åt andra hållet när han säger såna galna saker men inte mer nu snälla.
Hade betalt för att se Sara å Sanna fiskaren i debatt med varann.
Citera
2024-08-02, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
Hade betalt för att se Sara å Sanna fiskaren i debatt med varann.

Sara och Sanna hade en liten catfight här i tråden vilket var trevligt. DPKatten skvallrade för Sara och så var showen igång. Rond 2, inte mig emot. Kör!

Interna saker tar man på Flashback punkt slut.
Citera
2024-08-02, 17:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
Någon som vet hur det gått med Skoförsäljaren i Mönsterås?
Ja det skulle vara intressant att veta.
Det var han som gillade filmer på våldtagna och torterade spädbarn.
Det finns en filmsnutt när polisen sågar upp hans dörr med motorsåg.
Bor han verkligen kvar i samma hus/område, tro?
Citera
2024-08-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja det skulle vara intressant att veta.
Det var han som gillade filmer på våldtagna och torterade spädbarn.
Det finns en filmsnutt när polisen sågar upp hans dörr med motorsåg.
Bor han verkligen kvar i samma hus/område, tro?
Det är nu två år sedan Dumpen tog honom och han bor kvar i samma hus. Åtminstone gör han det enligt ratsit. Man undrar ju hur han har klarat sig under dessa två år. Tycker det är konstigt om man kan gå på bidrag så länge.
https://dumpen.se/2022/09/24/skohandlargaddan-napp-151-monsteras/
Citera
2024-08-02, 17:56
Medlem
Citat:
Jag håller med dej om att det är sorgligt också. Inte bara komiskt.
Vad kan ligga bakom denna besatthet?

Visst ät det. Extrem projektion, underliggande psykologiska problem, dålig självkänsla, skam o trauma. Försvarsmekanism för att undvika smärtsamma insikter om sig själv.
Citera
2024-08-02, 18:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är nu två år sedan Dumpen tog honom och han bor kvar i samma hus. Åtminstone gör han det enligt ratsit. Man undrar ju hur han har klarat sig under dessa två år. Tycker det är konstigt om man kan gå på bidrag så länge.
Tack för info.
Ja det är verkligen konstigt.
Undra va grannarna tycker. Dom måste ju ha hört det underbara ljudet av motorsågen.
Men det hela kanske har lagt sej nu.
Citera
2024-08-02, 18:10
Medlem
Citat:
Tack för info.
Ja det är verkligen konstigt.
Undra va grannarna tycker. Dom måste ju ha hört det underbara ljudet av motorsågen.
Men det hela kanske har lagt sej nu.
Han bor mitt inne i ett ganska nybyggt villaområde med massor av barnfamiljer. Att det skulle va glömt vad den här grisen ville göra har jag väldigt svårt att tro. Vore väldigt intressant om någon från Mönsterås sitter med mer info.
Citera
2024-08-02, 20:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Skulle vara intressant att veta varför du är så besatt av Sara. Men det kostar väl en del för dig att gå till en psykolog o luska ut det.

Måste vara min ogynnsamma plats i kön som gör att jag inte förstår varför du tror att ngn bryr sig om Sara el Patriks förflutna i paritet till att det finns gubbar som vill förgripa sig emot barn.
Finns inga att tillgå, Dumpen har indirekt ockuperat alla, så det går inte få vård för sitt mående vad än det är för problem.
Citera
2024-08-02, 20:20
Medlem
Citat:
Blev du grinig när vi påminde om den rara skomakargäddan?
Vi får inte glömma bort alla fina gäddor. Eller hur?

Fyndigt svar ditt gamla fyllo. Klart som fan att man känner med Sara och Patrik och förstår deras frustration men är freakshow lösningen på problemet?
Just ja du är en gammal fylletant. Lite Trump i avataren, det blir bra.

Dumpen har tagit på sig en alldeles för stor kostym och jag tror att t om du inser det,
Jag gillar dock anarkin. Medieetiska systemet vad är det? -Skit i det. Underbart!
Citera
2024-08-02, 20:31
Medlem
Citat:
Fyndigt svar ditt gamla fyllo. Klart som fan att man känner med Sara och Patrik och förstår deras frustration men är freakshow lösningen på problemet?
Just ja du är en gammal fylletant. Lite Trump i avataren, det blir bra.

Dumpen har tagit på sig en alldeles för stor kostym och jag tror att t om du inser det,
Jag gillar dock anarkin. Medieetiska systemet vad är det? -Skit i det. Underbart!
Dumpen lär du inte slippa då det är en riktig guldgruva. Något år till så är både Patrik och Sara mångmiljonärer. Enligt senaste bokslutet tog dom förutom en saftig lön även 300 000 kr i aktieutdelning. Så nu har dom till det juridiska om dom förlorar förtalsmålet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in