2024-08-02, 18:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
Jovisst är det väl ett fint boende MEN de facto att han kör på att han har lyxigt boende i Marbella så är det ett väldigt fattigt boende då han kanske skulle få en skokartong i Marbella för samma peng 🤣
Jag skulle också välja det som låg lite utanför om det där är vad jag fick för pengarna istället för en skokartong.
Så är det som du säger så är han ju både bra på att hitta schyssta boenden och på att göra det ekonomiskt. Två bra egenskaper i så fall.
Citera
2024-08-02, 19:42
Medlem
bellesbluess avatar
Jag tycker att det är otroligt komiskt att en medelålders överviktig man som Anjo sitter och jämför en 16 årig linneas knubbiga barnansikte med vuxenfetma.
Dom flesta kvinnliga tonåringar blir lite plufsiga i ansiktet och kroppen precis när puberteten trätt in, men det brukar försvinna kring 20 års åldern vilket det har gjort för Linnea.
Anjos fru däremot har ju varit fet hela livet.
Inte knubbig utan fet.
Hur kan han ens jämföra dessa två?
Haha otroligt komiskt hur verklighetsfrånvänd han är.
Han borde fokusera på att räkna kalorier istället för att maniskt vara besatt kring Crippa och Linnea.
(Inväntar med ett flin på arga kommentarer från alla bönder som tycker att Anjo är king)
Citera
2024-08-02, 19:49
Medlem
bellesbluess avatar
Sedan undrar jag vad grejen är med ungens öra?
Det är en liten missväxt, ifall Crippa och Julia hade varit närvarande föräldrar så hade dom åtgärdat detta för länge sedan. Det är ett pyttelitet ingrepp under lokalbedövning där ungen inte ens behöver sövas.
Vad väntar dom på?
Ta tag i det innan ungen börjar skolan och kommer skämmas över detta.
Anjo må vara efterbliven men Crippa är inte bättre som inte bara tar tag i att åtgärda något som är lika enkelt som att ta bort ett födelsemärke.
Vad fan är detta för bönder?
Hur kan dom få avla av sig från första början?
Citera
2024-08-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Sedan undrar jag vad grejen är med ungens öra?
Det är en liten missväxt, ifall Crippa och Julia hade varit närvarande föräldrar så hade dom åtgärdat detta för länge sedan. Det är ett pyttelitet ingrepp under lokalbedövning där ungen inte ens behöver sövas.
Vad väntar dom på?
Ibland vill sjukvården vänta så barnet är så gammalt som möjligt för att göra såna ingrepp, men innan skolgång börjar eftersom man fortfarande växer/utvecklas. Gör dom inte det så fort det är möjligt så är det sjukt. Skulle inte förvåna mig om man INTE gör det ändå. Det är inte einsteins vi pratar om direkt.
Citera
2024-08-02, 19:56
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ibland vill sjukvården vänta så barnet är så gammalt som möjligt för att göra såna ingrepp, men innan skolgång börjar eftersom man fortfarande växer/utvecklas. Gör dom inte det så fort det är möjligt så är det sjukt. Skulle inte förvåna mig om man INTE gör det ändå. Det är inte einsteins vi pratar om direkt.

När det gäller ett litet ingrepp som detta så stämmer det inte. Det handlar om ett litet snitt under lokalbedövning med 4-5 stygn vilket tar max 5 minuter. Det är bättre att göra det så tidigt som möjligt då hud läker snabbast och bäst ju yngre man är.
Citera
2024-08-02, 20:11
Medlem
bellesbluess avatar
Crippa om du ser detta- ta en paus från ditt ego och ditt pundande och ta din unge till vårdcentralen och fixa örat. Det hade vilken närvarande föräldrar som helst gjort.

Anjo- hur kan du och din fru fortfarande vara feta trots att ni tydligen opererat magsäcken?
Vad fan äter ni?
Flytande grädde?
Ge er ut i löpspåret istället för att sitta still dygnet runt för att spela in videos om en människa som är lika mycket bonde som dig men som iallafall lyckas hålla vikten.
Du skämmer ut dig din psykotiska stackars tjockis.
Citera
2024-08-02, 20:17
Medlem
Roobans avatar
Chrippa är oskyldig, han har inte spridit något klipp. Han har visat ett inkommande meddelande från Rask som visar ett porrklipp med Therese.
Citera
2024-08-02, 20:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Crippa om du ser detta- ta en paus från ditt ego och ditt pundande och ta din unge till vårdcentralen och fixa örat. Det hade vilken närvarande föräldrar som helst gjort.

Anjo- hur kan du och din fru fortfarande vara feta trots att ni tydligen opererat magsäcken?
Vad fan äter ni?
Flytande grädde?
Ge er ut i löpspåret istället för att sitta still dygnet runt för att spela in videos om en människa som är lika mycket bonde som dig men som iallafall lyckas hålla vikten.
Du skämmer ut dig din psykotiska stackars tjockis.
Men lägg ner.
Det finns ingen anledning att börja skära i ett litet barn om det inte har besvär.
Det där skönhetsidealet du anser att hon snabbt som attan skall in i är ingen nödvändighet.
Citera
2024-08-02, 20:36
Medlem
Citat:
När det gäller ett litet ingrepp som detta så stämmer det inte. Det handlar om ett litet snitt under lokalbedövning med 4-5 stygn vilket tar max 5 minuter. Det är bättre att göra det så tidigt som möjligt då hud läker snabbast och bäst ju yngre man är.
Aha, ja är det så enkelt så är det såklart att bara göra det. Vet min lillebror hade utstående öron och då var han tvungen att vänta till precis innan skolgången startade. Men det är ett lite större ingrepp såklart.
Citera
2024-08-02, 20:56
Avslutad
Ingen som ser kopplingen -Rask analyserar Chrippas sanning video så den kommer upp till ytan igen med-Chrippa sprider Rasks sexvideo på sin Twitch live?

Chrippa verkar väldigt upprörd över att Rask börjat analysera den videon som han säger är hans största misstag.
Citera
2024-08-02, 21:06
Medlem
Men är det inte personen som fick P filmen i sin mobil som i sin tur? Borde inte Rask vara upprörd på den personen i1a hand? En sak är säker, det här dramat har Rask Anjo chrippa tjänat ruskigt mycket pengar på, och ärligt talat så vill ingen att dramat ska ta slut, inte vi heller för det här är underhållning på högsta nivå. Men att Bara chrippa och linnea är boven i dramat, det stämmer inte.
Citera
2024-08-02, 21:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men är det inte personen som fick P filmen i sin mobil som i sin tur? Borde inte Rask vara upprörd på den personen i1a hand? En sak är säker, det här dramat har Rask Anjo chrippa tjänat ruskigt mycket pengar på, och ärligt talat så vill ingen att dramat ska ta slut, inte vi heller för det här är underhållning på högsta nivå. Men att Bara chrippa och linnea är boven i dramat, det stämmer inte.
Jag är ganska övertygad om att hela Rasks familj och släkt vill att det här dramat ska ta slut. De fattar allihopa att det är Rask som fortsätter ösa bensin på elden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in