2024-08-02, 08:42
Avslutad
Alla vet att Jocke, Anjo och Rask är dom sämsta "äkta männen" som finns. Lisen pissar för fan på sig när Anjo nyser, Jonna sopar frenetiskt med kvasten fram Jocke, och banar väg med att bekräfta hur dåligt han mår och Therese håller sig undan, drar in pengar till familjen och måste söka ömhet på annat håll, vilket Rask hänger ut henne för, trots att orsaken är han själv.
Nu har dom gett sig på Linnea, Linnea är den som gör att Chrippa inte knäcks lika fort som Jockiboi är van vid. Linnea är den som bär byxor i förhållandet, och det stör sekt-trion.
Chrippa är den absolut största skiten i hela detta drama, även om jag anser att Jocke och Anjo är värre, men ur andra synvinklar.
Chrippa, med den lilla p*cken, gömmer sig bakom Linnea, är ingen man, för en riktig man bröstar sina handlingar. Att Linnea hängs ut på olika forum och plattformar, i videos och storys, visar bara att Sverige har många "män" med små penisar. Trots att alla vet hur det ligger till, trots att alla vet att det är Chrippa som är måltavlan, så ger man sig på kvinnan vid hans sida. När är dottern i blickfånget??

Chrippa är en narcissisk kvinnomisshandlare som isolerar Linnea från vänner och familj
. Hon får inte jobba och bygga en egen ekonomi för framtiden. Umgås med vänner skall göras med honom. Nu tycker ni att hon ser inte ut att klaga? Nej, för det finns något som heter normaliseringsprocess, man skulle också kalla det för Stockholmsyndromet. Det mest vidriga är när man hör kvinnor som själva varit utsatt för våld i sin relation, med allt vad som hör till, håna Linnea. Karlarna (?) som gör det ger jag inte mycket för

Jag säger inte att Jocke, Anjo eller Rask slår sina kvinnor, men psykisk misshandel? Alla dar i veckan

En bra beskrivning på vilket liv Linnea lever. Hoppas du, Linnea, och din skitstövel till karl, läser detta också
https://www.unizonjourer.se/tjejjourenrut/tjejguiden/normaliseringsprocessen/

Chrippa, du må ha mycket muskler, men fy fan för skiten du dragit in Linnea i nu, Fy fan. Hoppas få träffa dig face-to-face så får vi se hur djävla kaxig du är
Citera
2024-08-02, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Beter sig illa på nätet? Vill inte göra rätt för sig? Svarta pengar? Ja kanske men inte betyga personer i hans ålder.

Jag pratar inte om att det inte finns folk i hans ålder som gillar att festa och resa.
Det gör väl alla i denna röra, förutom Linnea .

Anjo, Jocke, Lisen. Tycker du att det går att rättfärdiga vad dom gjort mot Linnea förresten?

Varför är alla pojkar besatta av Linnea?

Är Jocke bortrest?
7.
Citera
2024-08-02, 08:49
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Alla vet att Jocke, Anjo och Rask är dom sämsta "äkta männen" som finns. Lisen pissar för fan på sig när Anjo nyser, Jonna sopar frenetiskt med kvasten fram Jocke, och banar väg med att bekräfta hur dåligt han mår och Therese håller sig undan, drar in pengar till familjen och måste söka ömhet på annat håll, vilket Rask hänger ut henne för, trots att orsaken är han själv.
Nu har dom gett sig på Linnea, Linnea är den som gör att Chrippa inte knäcks lika fort som Jockiboi är van vid. Linnea är den som bär byxor i förhållandet, och det stör sekt-trion.
Chrippa är den absolut största skiten i hela detta drama, även om jag anser att Jocke och Anjo är värre, men ur andra synvinklar.
Chrippa, med den lilla p*cken, gömmer sig bakom Linnea, är ingen man, för en riktig man bröstar sina handlingar. Att Linnea hängs ut på olika forum och plattformar, i videos och storys, visar bara att Sverige har många "män" med små penisar. Trots att alla vet hur det ligger till, trots att alla vet att det är Chrippa som är måltavlan, så ger man sig på kvinnan vid hans sida. När är dottern i blickfånget??

Chrippa är en narcissisk kvinnomisshandlare som isolerar Linnea från vänner och familj
. Hon får inte jobba och bygga en egen ekonomi för framtiden. Umgås med vänner skall göras med honom. Nu tycker ni att hon ser inte ut att klaga? Nej, för det finns något som heter normaliseringsprocess, man skulle också kalla det för Stockholmsyndromet. Det mest vidriga är när man hör kvinnor som själva varit utsatt för våld i sin relation, med allt vad som hör till, håna Linnea. Karlarna (?) som gör det ger jag inte mycket för

Jag säger inte att Jocke, Anjo eller Rask slår sina kvinnor, men psykisk misshandel? Alla dar i veckan

En bra beskrivning på vilket liv Linnea lever. Hoppas du, Linnea, och din skitstövel till karl, läser detta också
https://www.unizonjourer.se/tjejjourenrut/tjejguiden/normaliseringsprocessen/

Chrippa, du må ha mycket muskler, men fy fan för skiten du dragit in Linnea i nu, Fy fan. Hoppas få träffa dig face-to-face så får vi se hur djävla kaxig du är

Finns inga vinnare i denna sörja.
Citera
2024-08-02, 12:31
Avstängd
Snusfris avatar
När ska testo råttan släppa nytt och ge sin bild av det hela?
Citera
2024-08-02, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri

Det kommer aldrig hända. Nu när Linnea får ta hela smällen, och han själv kan ducka, är han nöjd.
Han har kastat henne under bussen fler gånger än en femåring kan räkna, och dom kan räkna rätt långt. Han nervärderar henne i sina streams och njuter av att få framhäva sin egen präktighet. Om han ego varit energi skulle han kunna, tillsammans med Jocke, Anjo och Rask, försörja hela landet
Han är den sista man vill att ens syster, dotter eller bästa vän skulle ha som pojkvän.
Han ger rövhålen på yt material för att kunna förnedra henne, och att hon skulle må dåligt av allt han utsätter henne för, det skiter han fullständigt i.
Chrippa är så djävla likt Jocke så man blir fan mörkrädd. Det enda som skiljer är väl att Jocke inte skulle våga piska på Jonna, av rädsla för att hon skulle slå tillbaka. Sen säger hans ego ifrån att sälja sig som en svag person som gråter ut inför alla som vill se hur synd det är om honom
Citera
2024-08-02, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa är så djävla likt Jocke så man blir fan mörkrädd. Det enda som skiljer är väl att Jocke inte skulle våga piska på Jonna, av rädsla för att hon skulle slå tillbaka. Sen säger hans ego ifrån att sälja sig som en svag person som gråter ut inför alla som vill se hur synd det är om honom

Här menar jag givetvis Chrippas grandiosa ego
Citera
2024-08-02, 14:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han har en ny video ute nu - men den visar mest hur de haft det i Marbella.
Säga vad man vill - han vet hur man fixar bra boenden i alla fall.

Ärligt talat tror jag han tjänar på att bara ignorera Banjo och Bajsis och köra sitt eget race i stället.
Det lär väl inte hända - men det vore nog klokast.
Citera
2024-08-02, 14:47
Avslutad
Det finns nog bara EN fråga som egentligen alla vill ha svar på. Den mest relevanta frågan av alla (oavsett dramat i vintras eller hans skulder):

Citera
2024-08-02, 15:29
Avslutad
Jag ska lära dig en sak chrippa. Vill du leka rik så kan du inte fortsätta med den fattiga personligheten som du har. En rik person hetsar, stressar eller skriker inte
Bara titta på dig själv när du går in på tex modebutikerna hur du skriker o hetsar o sliter i personalen… så hade aldrig en rik person betett sig bara en fattiglapp utan uppfostran, vett o etikett. Inom överklassen är man alltid lugn o fin i personligheten, man rör sig med klass och pratar med klass vilket betyder totala motsatsen till dig med hästlängder. HUR har du inte kunnat förstå detta än chrippa? Det spelar absolut inte ingen roll vad du klär dig i för kopior till kläder, är inte personligheten och tonläget av ren klass i sättet så kommer du aldrig lyckas lura någon att du är rik. Försök igen. Jag kan rekommendera dig till att ta klass kurser i hur man rör o för sig och hur man talar. Tänk på detta… en makeover innebär oxå ens sätt att föra sig på inte hur du förändrat klädseln men innehaver fortfarande fattiglapps personligheten, lyser igenom rakt av. Detta är enkel mattematik som din brorsa hade sagt. 🤣
Senast redigerad av Kvalster69 2024-08-02 kl. 15:33.
Citera
2024-08-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har en ny video ute nu - men den visar mest hur de haft det i Marbella.
Säga vad man vill - han vet hur man fixar bra boenden i alla fall.

Ärligt talat tror jag han tjänar på att bara ignorera Banjo och Bajsis och köra sitt eget race i stället.
Det lär väl inte hända - men det vore nog klokast.

Fast det är ju inte I Marbella alla deras boende ligger! De ligger flera mil utanför
Citera
2024-08-02, 16:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
Fast det är ju inte I Marbella alla deras boende ligger! De ligger flera mil utanför
Ok, jag har ingen större koll faktiskt - ett väldigt okej boende i alla fall, och det är ju vad han brukar ordna.
Citera
2024-08-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, jag har ingen större koll faktiskt - ett väldigt okej boende i alla fall, och det är ju vad han brukar ordna.

Jovisst är det väl ett fint boende MEN de facto att han kör på att han har lyxigt boende i Marbella så är det ett väldigt fattigt boende då han kanske skulle få en skokartong i Marbella för samma peng 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in