2024-08-01, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Jag har lagt ut en lista tidigare på över 70 stycken som bevisligen begått brott. Motbevisa din tes istället.

Ja visst, enkelt, i detta avseende har de inte gjort ett skit förutom att bli lurade av det kriminella dumpen med fiktion och rövarhistorier. Är för snål för att plocka ut alla tjackhorans domar från tex lexbase men hon har i runda slängar 40 punkter där. Hon är superkriminell den lilla tjackisen. Och ful som stryk men det är en annan femma. Snart får hon skaka galler också förhoppningsvis, skinnad och tillbaks på gatan. lite äkta rättvisa skipad.

Du stod verkligen inte först i kön du när intelligensen delades ut.
Senast redigerad av Porslinstruten 2024-08-01 kl. 22:01.
Citera
2024-08-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Okej Dumpen, vi fattar grejen. Nymfomanfjortisar är som kattmynta för män, och typ en handfull verkar tända på faktiska barn. Vad blir nästa scoop?

Inte kattmynta för riktiga män.
Spelar ingen roll hur mycket skit du kastar på de som inte håller med dig för det kommer alltid vara sant.
Citera
2024-08-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
Ja visst, enkelt, i detta avseende har de inte gjort ett skit förutom att bli lurade av det kriminella dumpen med fiktion och rövarhistorier. Är för snål för att plocka ut alla tjackhorans domar från tex lexbase men hon har i runda slängar 40 punkter där. Hon är superkriminell den lilla tjackisen. Och ful som stryk men det är en annan femma. Snart får hon skaka galler också förhoppningsvis, skinnad och tillbaks på gatan. lite äkta rättvisa skipad.

Skulle vara intressant att veta varför du är så besatt av Sara. Men det kostar väl en del för dig att gå till en psykolog o luska ut det.

Måste vara min ogynnsamma plats i kön som gör att jag inte förstår varför du tror att ngn bryr sig om Sara el Patriks förflutna i paritet till att det finns gubbar som vill förgripa sig emot barn.
Citera
2024-08-01, 23:06
Medlem
Citat:

Nu var det dock bevis för att gäddorna inte var ute efter riktiga barn jag önskade motbevis på. Ditt tjat om Sara o patrik är sjukt ointressant oavsett antal gånger du drar upp det
Citera
2024-08-01, 23:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ja typ... alla...

Det är så komiskt o sorgligt att du inte kommit på att du skulle kunna jobba med dig själv istället för att hänga upp dig på dem.
Jag håller med dej om att det är sorgligt också. Inte bara komiskt.
Vad kan ligga bakom denna besatthet?
Citera
2024-08-01, 23:18
Medlem
Citat:
Vem har sexchattat eller stämt träff med barn?? Eller haft för avsikt att träffa barn?

De tror att de som de talat med är ett barn, så alla.

Vissa skriver t.e.x också att de är rädda för polisen och smyger runt på träffplatserna.

De är alltså helt hundra på att de pratar med ett barn och vet att det är fel. Men gör det ändå.
Citera
2024-08-01, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
De tror att de som de talat med är ett barn, så alla.

Vissa skriver t.e.x också att de är rädda för polisen och smyger runt på träffplatserna.

De är alltså helt hundra på att de pratar med ett barn och vet att det är fel. Men gör det ändå.

Jo visst men var hittar du sådana översexuella "barn"? Sjukt tända på gubbar? Är drivande och Gör precis allt för att få gubbkuk? Det är fiktion från A till B min gode pöbel. I den här soppan finns endast riktiga brott utförda av tjackisen och Elitpundaren med sitt harem av "vuxna" sk fiskare som begår övertramp dag ut och dag in och lever ut sina sjuka perversioner.
Citera
2024-08-01, 23:55
Bannlyst
Citat:
Nu var det dock bevis för att gäddorna inte var ute efter riktiga barn jag önskade motbevis på. Ditt tjat om Sara o patrik är sjukt ointressant oavsett antal gånger du drar upp det

Ja du är ju dummare än tåget så då blir det högläsning igen.

De kan inte vara ute efter riktiga barn eftersom det inte finns några barn utan en samling vuxna som lever ut sina sjuka fantasier och begår kriminella handlingar. Ledda av två superkriminella knarkare. Man ska inte låte knarkare hantera sådant här. Det brukar inte gå så bra då. Pajas!
Citera
2024-08-02, 00:00
Bannlyst
Citat:
Skulle vara intressant att veta varför du är så besatt av Sara. Men det kostar väl en del för dig att gå till en psykolog o luska ut det.

Måste vara min ogynnsamma plats i kön som gör att jag inte förstår varför du tror att ngn bryr sig om Sara el Patriks förflutna i paritet till att det finns gubbar som vill förgripa sig emot barn.

Det säger väl sig självt? Att en kriminell hora och knarkare startar medborgargarde som sysslar med bedrägerier och dessutom öppet. Sådant ska naturligtvis inte få förekomma och ska bekämpas tills det är borta och den krimnella knarkarhoran sitter på kåken. Du får nog fila liiiite på ditt rättspatos din rättshaverist
Citera
2024-08-02, 11:59
Medlem
Tortellis avatar
Ett exempel på hur postare i facebook dumpen skriver egna hittepå historier. Idag postade en av dumpens medarbetare ett brev som påstås vara skrivet av en 13åring, det är naturligtvis skrivet av medarbetaren på dumpen. Det finns ingen 13åring som skriver på det sättet med stycke indelning och punkt och snedstreck. Inget stavfel och väl genomtänkt där flickan skriver hur fantastisk dumpen är. Det kan tyckas vara en bagatell, men det tar bort det seriösa, när medarbetare skriver hittepå historier, men så länge alla köper sånt här, så why not!
Citera
2024-08-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Okej Dumpen, vi fattar grejen. Nymfomanfjortisar är som kattmynta för män, och typ en handfull verkar tända på faktiska barn. Vad blir nästa scoop?

Bra där, du är vaken märker jag men prata inte så högt om det för då spricker hela verksamheten.
Dampen vänder på steken så det blir fjortisar som raggar gamla gubbar istället för tvärtom.
Det finns inget behov av detta men det är lite kul också så klart.
Jag förstår Dumplingarna med deras bakgrund men det kanske räcker nu.
Citera
2024-08-02, 14:53
Medlem
Citat:
Jo visst men var hittar du sådana översexuella "barn"? Sjukt tända på gubbar? Är drivande och Gör precis allt för att få gubbkuk? Det är fiktion från A till B min gode pöbel. I den här soppan finns endast riktiga brott utförda av tjackisen och Elitpundaren med sitt harem av "vuxna" sk fiskare som begår övertramp dag ut och dag in och lever ut sina sjuka perversioner.

Man skulle ljuga om man sa att Dumpen inte hjälpt till med att runka upp kukar.
Det finns fula fiskar men det Dumpen gör är att dra ut det värsta hos människor.
Hur många såna här roliga saker finns det i andra europeiska länder?
Saras copy cat finns väl nånstans men verkar inte ha kommit ut.

Det är en härlig känsla vid nytt napp när Dumpen tjuvfiskat och man vet att Sara kommer gå loss men när Putte håller fram visitkortet till skojarna så blir det bryt för då gör sig verkligheten påmind.
Är det svårt att låta bli Dumpen? -Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in