2024-08-01, 15:26
Medlem
lunarluddes avatar
Vilka jävla as, dessa svin förtjänar att sitta i fängelse livet ut, hoppas karman kommer ifatt dom..
Citera
2024-08-01, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Fick du något intryck av hur han var som person? Introvert/ extrovert? Populär/ enstöring? Konstig humor? Mobbare? Festprisse? Etc.

Det var så länge sedan så det är knappast relevant i dag.
Citera
2024-08-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Ingen av fittorna är ju dömd så det är fritt fram att jobba på dagis förutsatt att ingen flashbackare med bra minne är förskolechef.

Enligt förhöret erkände väl Cec**** att hon hade blivit dömd för Barnfridsbrott?
Citera
2024-08-01, 18:05
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Hur många barn har Christopher? En bekant sa att han har 4 barn med 3 olika kvinnor, jag vet ej om det stämmer själv.

Det jag minns när jag träffade på Christopher några gånger genom gemensamma bekanta för en 10-15 år sen var att han hade en otrolig dragningskraft på kvinnor, han hade oerhört lätt att få damer på fall, dom föll som käglor för honom, vissa har ju bara det där, så det känns ju inte otänkbart att han har barn med tre olika kvinnor.
Citera
2024-08-01, 18:56
Medlem
Varför maska så mycket på äckel kvinnornas namn? Gör det lättare för människor att se att dom är sjuka snuskiga människor som borde slås ihjäl långsamt
Citera
2024-08-01, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryagin
Mycket möjligt. Troligt att hon bor kvar eller göteborg. Hennes man jobbar i Göteborg som spårvagnsförare

Vitsen med hemlig adress är just att den är ska vara hemlig.

Det är väl väldigt Off Topic vart hennes kille jobbar.
Som jag skrev i tidigare inlägg att alla släktingar och närstående ska lämnas utanför. Dom mår garanterat skitdåligt över allt detta.
Tycker synd om GMs släkt, Rs släkt, Cs släkt och även till kvinnas familj som GM mördade.
Alla berörda som inte har något med händelserna att göra.

Visa respekt till dom!
Citera
2024-08-01, 19:14
Medlem
f0cuss avatar
Någon som vet inom vilken verksamhet C arbetade i Örebro?
Citera
2024-08-01, 19:30
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Någon som vet inom vilken verksamhet C arbetade i Örebro?
Hittade enhetschefen.
Det var på Gräsgatan han arbetade om någon annan också undrade.
Citera
2024-08-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontGothereNow
Vitsen med hemlig adress är just att den är ska vara hemlig.

Det är väl väldigt Off Topic vart hennes kille jobbar.
Som jag skrev i tidigare inlägg att alla släktingar och närstående ska lämnas utanför. Dom mår garanterat skitdåligt över allt detta.
Tycker synd om GMs släkt, Rs släkt, Cs släkt och även till kvinnas familj som GM mördade.
Alla berörda som inte har något med händelserna att göra.

Visa respekt till dom!
Det var spekulation. Då jag fått höra att han ska göra det. Och att de kan vara mest troligt. och tack och lov att man inte bor nära som du nu påstår att man gör.
Citera
2024-08-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Hur många barn har Christopher? En bekant sa att han har 4 barn med 3 olika kvinnor, jag vet ej om det stämmer själv.

Det jag minns när jag träffade på Christopher några gånger genom gemensamma bekanta för en 10-15 år sen var att han hade en otrolig dragningskraft på kvinnor, han hade oerhört lätt att få damer på fall, dom föll som käglor för honom, vissa har ju bara det där, så det känns ju inte otänkbart att han har barn med tre olika kvinnor.

Han har 3 barn med samma brud. 2 söner och en dotter.
Citera
2024-08-01, 22:43
Medlem
Citat:
Enligt förhöret erkände väl Cec**** att hon hade blivit dömd för Barnfridsbrott?

Jo.. lyssnade precis på detta vidriga gäng. Hela förhandlingen finns på YT. Hon erkände där att hon dömts för barnfridsbrott. Nån som kan hitta domen? Uppfattade också att advokaten snusade efter hennes man vid nåt tillfälle..
Citera
2024-08-01, 23:02
Citat:

Kan vara preskriberat antar jag? Någon som vet när domen föll?

Riktigt härligt att det blev livstid på detta otroligt sinnessjuka brott, jag misstänker dock att han kan ha klippt fler, som ju åklagaren också for efter. Han hade dessutom redan utsett nästa mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in