2024-08-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
13 och 15

TT är emili*.k*ld*r*s
* -a
Med punkt mellan namnen.

Tycker hon med kniven även har en röst som "låter" yngre. Även sättet hon pratar på.
Låter mer som en hetsig 13-åring än en 15 åring.

13-åringen har även en NPF-diagnos och går på mediciner (om de är för diagnosen eller annat framgår ej).

dem har tagit bort alla videos från tiktok och lillan också för att hon erkände att hon visste det skulle ske
Citera
2024-08-01, 19:24
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Har du sett filmen? Hon ligger ju ihopbuntad som ett paket. Där är inga fria ben att sparka med och de har full kontroll över henne, och detta är innan hon skadas.
Jag har sett filmen. Vad får dig att tro att kniven kommer till användning efter hon fälldes eller ännu osannolikare efter att benen tejpades. Åter tror jag att huggen riktades mot benen för att hon sparkade. Har du en bättre motivering för huggen på benen låt höra? För du menar väl inte att hon stod på händer 🤪
Citera
2024-08-01, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
En gång till: hur är ni så säkra på att ni har rätt person och självklart ska hänga ut alla släktingar?
Läser just att i England att har man måst offentliggöra ett namn, mot principerna, för att man annars sprider fel namn. Och 39 poliser skadade då man anfallit en moské på grund av falska rykten.

Den ena av personerna är namngiven som misstänkt direkt av tingsrätten iaf, och det är ju inget svårutrett fall, så de borde ha rätt. Säker är man aldrig innan en dom har fallit, men vi är nog ändå rätt trygga i vilka som har gjort detta med det som har framkommit.
Citera
2024-08-01, 19:27
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Sociopater saknar konsekvenstänk.

Tror inte för 5 öre att hon uppmanats till detta, utan snarare var den drivande på mordplatsen.

Jag vet att folk påstår att det är MGM1 som sitter över BO och matar slag.
Jag tror det är MGM2.
Kroppsmässigt så har hon samma storlek som tjejen i dansvideon med BO.
Och MGM1 är kortare och bredare än BO.

(Men absolut kan det vara en förvrängning när man ser en grynig film och jämför med TT videor, perspektiv och så).

Samt så har vi det med tofflorna och de vita gympaskorna...

Och rösterna.. Hon som hetsar har en ganska ljus röst jämfört med den som sliter av henne skorna.
(Självklart kan en yngre ha mörk röst med).

Oavsett framgår det tydligt oavsett att båda två tyckte det var roligt då båda har skratt i rösterna när de pratar med varandra.

De som känner båda MGM har på TT identifierat båda två i den första filmen.
MGM1 sitter på BO och matar slag MGM2 filmar samt hetsar med en kniv i handen.
Citera
2024-08-01, 19:32
Medlem
Citat:
Kan vara. Det har nu kommit fram att MGM1's pappa sitter redan häktad/ska häktas(?) för vad han gjort mot henne tidigare.
En dom på 3 månader.

Nej MGM1 Rs pappa sitter inte häktad för misshandel mot R. Den domen kom i maj o fallet är klart o han dömdes till fängelse totalt 3mån ihop med brotten mot en annan 17åring.

Det är lååånga väntetider på att få inställa sig i fängelset, du kan få vänta över ett år pga platsbrist, o att han redan skulle sitta i fängelse för en dom som kom i maj med ett sånt kort straff är extrem minimal chans.

Att någon påstår det är väl för o försöka rikta misstankarna om att han skulle vara MGM3 åt något annat håll.
Citera
2024-08-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Den enda videon som finns den på ca 40sek.

En mgm försöker dra av bo skor.
Sätter sig på bos mage mgm2 säger boxa henne och mgm1 som sitter på magen börjar mata slag i ansiktet på bo som ligger tejpad med silvertejp vid ben armar o lite så..
mgm2 blir arg o hotar bo med kniv att hin ska hugga henne i halsen så hon dör och säger nåt typ ska klippa din tunga

Det är allt som händer i videon, den enda videon som finns.

Finns ingen video på mordet i sig, då hade den kommit upp här för länge sen.

Men det finns flera användare som påstår sig ha sett andra klipp, ganska snarlikt beskrivna.
Citera
2024-08-01, 19:39
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Hmm…
Kan ändå vara pappan som är MGM3 för han är fortfarande ensam vårdnadshavare.
Så fort går det inte att få sitta ett straff i Sverige, man måste tilldelas en plats, få besked om var/när man ska infinna sig och väntetiderna på att placeras för att avtjäna straff är mer än 6mån.
Om man då inte är MGM till ett grovt brott som annars skulle medför häktning och rättegång och strafftiden endast är 2mån (2/3) då blir det till att börja avtjäna straffet istället för häktning.

Så det är inte klarlagt om han sitter av tidigare dom istället för häktning.
Då sitter han ju av en annan dom som Rs släkting sagt till ”sjukkassan”

Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nej MGM1 Rs pappa sitter inte häktad för misshandel mot R. Den domen kom i maj o fallet är klart o han dömdes till fängelse totalt 3mån ihop med brotten mot en annan 17åring.

Det är lååånga väntetider på att få inställa sig i fängelset, du kan få vänta över ett år pga platsbrist, o att han redan skulle sitta i fängelse för en dom som kom i maj med ett sånt kort straff är extrem minimal chans.

Att någon påstår det är väl för o försöka rikta misstankarna om att han skulle vara MGM3 åt något annat håll.

Ni har nog rätt båda två, men även den som påstår han sitter i fängelse för annat.
Han får sitta av straffet istället för häktning, har hänt innan så inget ovanligt.
Citera
2024-08-01, 19:41
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

"Då sitter han ju av en annan dom som Rs släkting sagt till ”sjukkassan" skrev nova68 precis till mig
Citera
2024-08-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Jag har sett filmen. Vad får dig att tro att kniven kommer till användning efter hon fälldes eller ännu osannolikare efter att benen tejpades. Åter tror jag att huggen riktades mot benen för att hon sparkade. Har du en bättre motivering för huggen på benen låt höra? För du menar väl inte att hon stod på händer 🤪

Ja alltså. Först och främst så vet jag ju inte, utan gör en bedömning utifrån vad jag tycker mig se på filmen. Först tycker jag inte att man ser några tecken på blod eller andra skador på offret. Sen tycker jag också att offret beter sig upprört, ha kraft i rörelserna och verkar inte vara skadad.
När vi nu vet att hon blir så skadad att hon avlider av skadorna så känns det som att skicket hon syns i på filmen är inte hur hon lämnades.

Jag tror att de verkliga skadorna uppkom efter filmen slutar. Hur hon skadades vet vi inte heller, men om vi antar benen så är det inte så svårt att föreställa sig. Hon ligger som.sagt som ett paket, de kan göra vad de vill. Anledningen att välja benen kan då vara att de ville skada, men inte döda. Eller så var planen mord, vad vet vi.
Citera
2024-08-01, 19:46
Medlem
Har missat en massa inlägg men undrar om ngn sett om M*y* skrivit ngt mera eller är det fortfarande iskallt från henne
Citera
2024-08-01, 19:48
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
De som känner båda MGM har på TT identifierat båda två i den första filmen.
MGM1 sitter på BO och matar slag MGM2 filmar samt hetsar med en kniv i handen.

Ja du har sagt det.
Men ja, ursäkta om jag inte tror på "de som känner båda MGM har på TT identifierat båda två"

Finns för många som dels här och på TT försöker få det att framstå att MGM1 är egentligen bara ett offer i allt detta.
M*y* är ett perfekt exempel.

Det är inte svårt att "styra massan" på TT..
Tror att kommer nog komma många falska vittnesmål i detta.
Citera
2024-08-01, 19:49
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborgsnich
dem har tagit bort alla videos från tiktok och lillan också för att hon erkände att hon visste det skulle ske

Inte BO's och MGM1's
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in