Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Att påstå att en person skulle ha mördat sin fru för att hon inte hörts av, skulle jag inte påstå är välgrundad kritik. Inte heller uttrycka skadeglädje för att personen skulle få sparken. Påstå att man inte kan lita överhuvudtaget på en person är inte heller det välgrundad kritik. Att påstå att personen har en extremt lång rad med olika psykiska diagnoser är också utanför kritik, om det nu inte råkar vara att man sitter här med en psykiatrikertjä st, men då vet man ju ändå att man inte kan sätta en diagnos via ett forum. Det här drevet har av en majoritet av deltagarna passerat allt vett och reson. Det är i de flesta delarna inte ens i närheten.
Jag har ju själv som bekant fått känna av det, eftersom ett antal mindre smarta personer fått för sig att man vetat om vem jag är. Det var inte saklig kritik då. Inte heller enstaka galningar.
Jag har för övrigt valt bort många exempel, då listan blev för lång.
Men många exempel betyder inte majoritet,
Tråden är på 500 sidor och användare har kommit och gått och är säkert uppe i ett 1000 tal vid det här laget.
Om ens 50 eller hundra betett sig som idioter är det inte majoritet. Särskilt inte när det rör sig om över 6000 inlägg.
Hälften av Sveriges befolkning har under 100 i IQ. Vad de slänger ur sig ska du inte ta på allvar. Inte heller vad psykfall skriver.
Jag har faktiskt under min karriär här varit med om liknande, det finns sjuka människor. Faktiskt.
Om man utsetts för hot här anmäler man dessa.