2024-08-01, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om någon myndighetsperson börjar riva i detta kommer denne bli en pedofilkramare, så ingen vill bli den förste. Ge sig på en uthängningsorganisation när det finns ekobrott på miljarder, kommer Sara att skandalisera.
Självklart kommer hon det, ger ju swish.
Citera
2024-08-01, 08:29
Avslutad
https://gofile.io/d/3IvJqG
Årsredovisning 2023 Dumpen Media Group. Föreslås aktieutdelning på 300 000. "Övriga intäkter" på 2,2 miljoner.
Citera
2024-08-01, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilamOsnan
https://gofile.io/d/3IvJqG
Årsredovisning 2023 Dumpen Media Group. Föreslås aktieutdelning på 300 000. "Övriga intäkter" på 2,2 miljoner.
Snyggt. Swish räknas alltså inte som omsättning i bolagets verksamhet. Sara och Putte bränner 1,5m på resor, hotell, mat osv samt lön.
Syns ju rätt tydligt hur det hade gått utan swish..
Citera
2024-08-01, 10:18
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Snyggt. Swish räknas alltså inte som omsättning i bolagets verksamhet. Sara och Putte bränner 1,5m på resor, hotell, mat osv samt lön.
Syns ju rätt tydligt hur det hade gått utan swish..
Har de gjort nåt fel? Det ÄR väl övriga rörelseintäkter? Och de har redovisat det. OCH de har ju hela tiden sagt att de behöver donationer för att kunna driva Dumpen. Vad har du för problem med detta? Verkar vara i sin ordning.
Citera
2024-08-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Har de gjort nåt fel? Det ÄR väl övriga rörelseintäkter? Och de har redovisat det. OCH de har ju hela tiden sagt att de behöver donationer för att kunna driva Dumpen. Vad har du för problem med detta? Verkar vara i sin ordning.
Årsredovisningen ser jag inga direkta fel med, alls.
Däremot är frågan om SKV delar den åsikten i frågan om swish. Årsredovisningen visar tydligt att aktiebolaget saknar förmåga att upprätthålla, eller generera egenkapital utan de övriga rörelseintäkterna. Bolaget väljer också att göra en utdelning, vilket visar att man bedömer att framtida drift ska generera egenkapital.
Just de faktorerna indikerar starkt att swishdonationerna ska ses som driftsintäkter. En formalitet i årsredovisningen, men påverkar i hög grad momsfrågan.
Citera
2024-08-01, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Lika relevant som din dåliga jämförelse.

Att jämföra mord & sex via samtycke är som att jämföra fotboll med att gå i krig till exempel. Alltså är det två helt olika saker.
Citera
2024-08-01, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Du åkte dit av P&S, som du själv skrivit.
Du här även själv skrivit att du betalade för att inte bli uthängd men även att du blivit uthängd, att du förlorade allt men ändå riktigt inte.
Du är tydligen enligt Dumpen en barnaknullarwannabe, troligen tidigare Elfsborgare.
Vad har betydelsen av deras attraktivitet med saken att göra. Du är en kackerlacka oavsett.

Jag har stått mitt kast & betalar av dumpen. Menar mer om jag skulle åka dit igen så skulle nog vara dryg & skoja.
Citera
2024-08-01, 14:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag tänker göra en galen jämförelse såsom många även jag gör, fördelen med det är att man förstår det är jämförelse, och att den inte är rakt av, med innehåll som liknar och inte liknar.

Covid-19 och Dumpen.
Kunskap och information var bristfällig när Coronasviruset kom, vilket skapade överreaktion såsom underreaktioner. Men viket som blev det väldigt uppmärksammat, förutom det enorma krånglet det gav mådde många psykiskt dåligt. Främsta orsaken var nog att ingen riktigt visste.

Jämförelsen med Dumpen blir det att alla barn vet vad Dumpen är, i alla fall i mellanstadiet. Dessa läser inte media som vi gör och deras bild blir ibland att det finns vuxna som gör barn illa, viket blir flera problem, dels förtroende, dels rädsla, dels en negativ bild av sex. Sex i des bästa form är förenande lugnade harmoniserande och givetvis skapar det familjer. Att skapa negativa tankar om sex ska man undvika.

Att inte förstå dumpens budskap kan ställa till det, pedofiler kan absolut ställa till det, men informationen om dem bör göras med omsorg. Detta går att ändra och göras omgående.

Förstått att Sara och Patrik inte fått den omsorg vid introduktionen av sex och de är själva kan ses som symboler för när det har gått fel i uppväxten angående sex. Men jag har en känsla att de tänker, va fan har inte jag fått utstå, det Dumpen gör är ingenting mot vad vi fått uppleva. Det både gällande gäddor och den skada som felaktig tolkning av Dumpens budskap.
Citera
2024-08-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag har stått mitt kast & betalar av dumpen. Menar mer om jag skulle åka dit igen så skulle nog vara dryg & skoja.

När du åkte dit sa du ju flera gånger att du skämdes? Enda vettiga du sa. för övrigt framstod du redan då som dryg om du nu tycker att du missade det.
Citera
2024-08-01, 17:07
Medlem
Megadolmes avatar
Vad gråhårig Sara har blivit! Syns i senaste konfrontationen. Verkar som om de har mycket att göra. Hursomhelst, kör på!
Citera
2024-08-01, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Det är inte kvinnor, det är barn. Det är det som är hela grejen.

Sexchattar man med barn har man allvarliga problem. Stämmer man träff med dem är det ännu värre för det visar avsikt så fort de dyker upp.

Jag tycker att de förtjänar allt till 100%. De har tur att de inte åker på brott eftersom barnen är fiktiva och männen får skämmas istället.

Vem har sexchattat eller stämt träff med barn?? Eller haft för avsikt att träffa barn?

Jag tycker mer att det verkar som två heltidskriminella pundare dvs tjackhoran och elitpundaren verkar sugna på swish och blåser folk.
Citera
2024-08-01, 17:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
Vem har sexchattat eller stämt träff med barn?? Eller haft för avsikt att träffa barn?

Jag tycker mer att det verkar som två heltidskriminella pundare dvs tjackhoran och elitpundaren verkar sugna på swish och blåser folk.
Varför är du så arg på Patrik och Sara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in