2024-07-31, 18:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Klart det är, om man vill bygga utdelningsbart egenkapital...
Om någon myndighetsperson börjar riva i detta kommer denne bli en pedofilkramare, så ingen vill bli den förste. Ge sig på en uthängningsorganisation när det finns ekobrott på miljarder, kommer Sara att skandalisera.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-07-31 kl. 18:32.
Citera
2024-07-31, 18:47
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Frågan är hur intresserade de som håller på med sånt här varit om de alla vore vältränade & såg bra ut? Av alla jag ser som jagar ”pedos ” i Sverige eller utomlands så har de en sak gemensamt.. de är alla rätt oattraktiva.

Kolla dumpen,massa bittra kärringar & sletna bikers.USA har vi Vitaly,visst han är i form men ett jävla as samt ser sönderdrogad ut. Någonting jag också lagt märke till är att de flesta som gör sånt här har drogmissbruk i sin historik

Vad har utseendet på peddojägare med saken att göra? Skulle du vara gladare om du åkt dit av en modell?
Citera
2024-07-31, 19:14
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Problemet du inte ser att "kåta gubbar som tror de har en chans" ÄR ett problem och du visar tydligt i det du skriver att du är en del av det problemet. Övergrepp skadar, "kliniska pedofiler" gör illa men det gör nät-gromarna, dicpic-skickarna och tjatmutäcklen också. De är dessutom fler och försöker, som du här, legitimera sina övergrepp online och irl, genom att ställa sig mot "kliniska pedofiler".
Jag skrev klinisk pedofil för flera veckor sedan, och om du inte kan skilja på en klinisk pedofil och en gubbe som hugger på allt och alla, dom termerna används inom forskning och dom termerna använder jag. Då skriver du att jag och några andra legitimerar övergrepp. Jag har inte något mer att säga dig. Din retorik är omogen och innehåller väldigt mycket påhopp. Trist.
Citera
2024-07-31, 19:24
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag skrev klinisk pedofil för flera veckor sedan, och om du inte kan skilja på en klinisk pedofil och en gubbe som hugger på allt och alla, dom termerna används inom forskning och dom termerna använder jag. Då skriver du att jag och några andra legitimerar övergrepp. Jag har inte något mer att säga dig. Din retorik är omogen och innehåller väldigt mycket påhopp. Trist.

Nånsin hört om :
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

JA, det finns värre än "fula gubbar" men det tar inte bort deras skuld.
Citera
2024-07-31, 21:59
Medlem
tens avatar
Citat:
Haha. Hade jag åkt dit av en modell eller en fet kossa som Sara hade jag skitit i vilket, det handlar om att jag tror att oattraktiva människor har en högre tendens att göra såna här grejer. För att de vill ha någon att hata på mer eller mindre.

Du åkte dit av P&S, som du själv skrivit.
Du här även själv skrivit att du betalade för att inte bli uthängd men även att du blivit uthängd, att du förlorade allt men ändå riktigt inte.
Du är tydligen enligt Dumpen en barnaknullarwannabe, troligen tidigare Elfsborgare.
Vad har betydelsen av deras attraktivitet med saken att göra. Du är en kackerlacka oavsett.
Citera
2024-07-31, 22:03
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Jävlar vilken sexig kuk #457 hade, svart kuk är helt överlägsen svenska små kukar. Den där är ju minst 25cm lång, varje svensk kvinnas dröm
Citera
2024-07-31, 22:07
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Du åkte dit av P&S, som du själv skrivit.
Du här även själv skrivit att du betalade för att inte bli uthängd men även att du blivit uthängd, att du förlorade allt men ändå riktigt inte.
Du är tydligen enligt Dumpen en barnaknullarwannabe, troligen tidigare Elfsborgare.
Vad har betydelsen av deras attraktivitet med saken att göra. Du är en kackerlacka oavsett.
Ja precis Fotbollskillen berättade först att han var gädda och åkt fast samt att hans arbetskamrater inte tyckte det var så farligt. Sen så hette det att han betalat sig fri och inte hängts ut. Jag tror vi ska ta det mesta Fotbollsäcklet skriver med en grävskopa salt, förutom hans vidriga och genom forumets olika trådar genomgående försvar av sin, i sitt eget sjuka sinne, rätt att övertala eller tvinga småtjejer att ha sex med honom.
Citera
2024-07-31, 22:21
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja precis Fotbollskillen berättade först att han var gädda och åkt fast samt att hans arbetskamrater inte tyckte det var så farligt. Sen så hette det att han betalat sig fri och inte hängts ut. Jag tror vi ska ta det mesta Fotbollsäcklet skriver med en grävskopa salt, förutom hans vidriga och genom forumets olika trådar genomgående försvar av sin, i sitt eget sjuka sinne, rätt att övertala eller tvinga småtjejer att ha sex med honom.

Tror det var småpojkar som var Elfsborgarens hans grej.
Citera
2024-07-31, 22:28
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Fast varför jämför du med mord? Dålig jämförelse.
Lika relevant som din dåliga jämförelse.
Citera
2024-07-31, 22:55
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Nånsin hört om :
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

JA, det finns värre än "fula gubbar" men det tar inte bort deras skuld.
Ingen som har påstått det heller. Men tycker inte du att pappa stor var en riktig pedofil! Medans vissa inte hade behövt att publiceras. Det hade hade räckt med ett samtal. Dårar i varselväst och gummistövlar. Min dotter skrattar åt dom.
Citera
2024-08-01, 02:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är förstås ett scenario, men alltjämt ett jag håller för osannolikt. De kan förstås vara korkade nog att tro att de kommer undan, men såna idioter skulle aldrig kunna planera ett mord och komma undan med det. Mördas P eller S så blir det ett helt annat pådrag än efter en regelbunden dödsskjutning. Det blir fängelse för hela gänget och en ännu värre skam för "familjen" med risk för utvisningar och hela köret. Men visst, de är kapabla att vara så pass dumma att "hämnas". Horungen saknar dock både kriminella status och finansiella muskler för att kunna locka nån att hålla i mordvapnet.
Vad får sig att tro att rättsväsendet skulle reagera annorlunda på det scenariot än om någon springpojke skjuter någon knarklangare?

Det vore för övrigt den ultimata ironin om Dumpen blev beskjutna av en 14-åring som sedan slipper straff (delvis) på grund av barnkonventionen. Det skulle vara mycket roligt att se hur de och även deras anhängare skulle krångla sig ur den retoriska uppförsbacken.
Citera
2024-08-01, 03:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Vad får sig att tro att rättsväsendet skulle reagera annorlunda på det scenariot än om någon springpojke skjuter någon knarklangare?

Det vore för övrigt den ultimata ironin om Dumpen blev beskjutna av en 14-åring som sedan slipper straff (delvis) på grund av barnkonventionen. Det skulle vara mycket roligt att se hur de och även deras anhängare skulle krångla sig ur den retoriska uppförsbacken.
Även om det initiala polisarbetet inte skulle skilja sig åt så skulle det finnas ett mycket större intresse från enskilda poliser och från allmänheten för att få mordet uppklarat. Fler skulle engagera sig om det blev en svårlöst mordgåta, lite som med Palme-mordet. Patrik är trots allt en djupt rotad friidrottshjälte som på sätt och vis blivit en mer eller mindre folkkär person.

Ett ökat tryck från allmänheten leder till ett ökat tryck på polismyndigheten och dess chefer. De bästa utredarna skulle ta sig an fallet, o.s.v.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-01 kl. 03:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in