Citat:
Ursprungligen postat av
fattakanet
Nej, inte bara du! När jag läste din kommentar kollade jag igen och igen. Det ser ut som en svart sko med vit sula. Rör sig in och ut ur bild på bara någon millisekund, och kameran rör sig också vilket gör det svårt att se. Es skor var vita, personen som sitter på E har också vita skor, och personen som filmar ser ut att ha tofflor på sig.
Måste komma med en trolig "idiot-spekukation" .. men då vi alla spekulerar så vill jag tillägga.
MGM2 och BO har båda vita gympaskor på sig i dansvideon.
Och ja det är självfallet mycket möjligt att MGM1 också äger ett par vita gympaskor också.
Men är det inte större sannolikhet att MGM1 dragit på sig tofflor då hon bor i Landskrona.
Känns bara inte som MGM2 skulle dra på sig ett par tofflor och maskera sig med hoodie och dylikt, utan snarare en yngre tjejs val av skor..
Och MGM2 har troligen också rest från annan ort.
Har svårt att tro att hon skulle sätta sig på t.ex ett tåg, sminkad, med gympakläder och välja ett par tofflor med strumpor som val av fotklädnad.
Passar inte riktigt in i "gangsta-bruden-imagen". Speciellt då det enligt dokumenten framkommer/indikeras att det är viktigt för henne att "passa in/respekteras"