2024-07-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
ALLA kan tränga igenom israels luftförsvar, skickar du tillräckligt med drönare så kommer någon för eller senare tränga sig igenom, Deras svar visade ingen som helst stark militär förmåga, tvärtom.
Jo men vad skickar Israel tillbaka när det händer ?
Citera
2024-07-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Whoa! Vilken källa. Du är akademiker, eller hur?

Då du uppenbarligen inte förstår vad hon säger i youtubevideon så tar vi lite wiki.

"Barbara Spectre has garnered attention for her quote, from an interview in an IBA News report about the wave of anti-semitism in Sweden due to Muslim immigration.[4] Spectre stated her view that the rise of anti-semitism is directly related to the leading role Jews are playing in the transformation of Europe into a multicultural society"

https://en.wikipedia.org/wiki/Barbara_Lerner_Spectre

"År 2010 belyste hon i en intervju judarnas roll bakom invandringen från tredje världen till Europa. Då hon sa det följande: "Europa has not yet learned how to be multicultural. Europe is not going to be the monolithic societies they once were in the last century. Jews are going to be at the center of that. It's a huge transformation for Europe to make. They are now going into a multicultural mode, and jews will be resented for our leading role." Som direkt översatt till svenska blir "Europa har ännu inte lärt sig att vara multikulturellt. Europa kommer inte att förbli de monolitiska samhällen de en gång var under förra seklet. Judar kommer att vara i centrum för det. Det är en enorm omvandling för Europa att göra. De går nu in i ett multikulturellt läge, och judar kommer att bli föraktade för vår ledande roll. ""

https://sv.wikipedia.org/wiki/Barbara_Lerner_Spectre

Förstår du nu vad hon tycker/säger eller är texten för akademisk för dig?
Citera
2024-07-31, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Israeliten
Det var Iran som gjorde detta. Jude-mullorna i Iran samarbetar med USA och Israel för att hålla araberna i schack. Allt är bara ett spel.

Judarna är satans spelare. Och mullorna är Israels bästa vän.

Det var därför som Deep State gjorde revolution i Iran. Iran är en del av den mörka maffian som knullar barn i underjordiska tunnlar.
100% iran och israel samarbetar och har alltid gjorr
Citera
2024-07-31, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Varför släps inte araberna fram?

Araber liksom jag som är svensk hatar Iran?

Jag kan spåra min släkt i kyrkböckerna ner till 1400-talet som äkta svensk.

Jag skulle kunna tänka mig att delta i ett utplånande av Iran tillsammans med araber.

Svenska kyrkböcker från 1400-talet, en sån skulle man gärna vilja se
Citera
2024-07-31, 20:46
Medlem
Citat:
Varför släps inte araberna fram?

Araber liksom jag som är svensk hatar Iran?

Jag kan spåra min släkt i kyrkböckerna ner till 1400-talet som äkta svensk.

Jag skulle kunna tänka mig att delta i ett utplånande av Iran tillsammans med araber.
Wow vilken tuffing.. varför startar du inte redan ni i ditt eget land? Du har fullt av dom här
Citera
2024-07-31, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Hmmm, F-35 lär väl inte kunna nå så långt utan att ha tillgång till lufttankning och det är allt annat än "stealth". Vidare måste sagda plan med bränsle passera flera mindre "vänliga" länder som kanske inte är så villiga att låta israeliska lan tankas över deras länder.

Israel har väl tidigare för flera år sedan bombat en iransk kärnanriktningsanläggning med vanliga gamla F18-hornet flygplan. De har inte heller 1500+ km räckvidd, men extratankar kan ju mer än fördubbla stridsplanens flygvidd och med den precision vapnen har idag behövs ju knappt någon lastvikt reserveras för vapenlasten, i alla fall inte för småskaliga lönnmord. Även med F18-flygplan utvecklade på 1960-1970-talet kunde de för övrigt flyga oupptäckta långt in i Iranskt luftrum. Iran har uppenbarligen stora brister i både luftvärn men framför allt sina radaranläggningar, med tanke på att Israel vågar göra såna dramatiska attacker mitt inne i Iran så är de uppenbart inte speciellt oroade för turbanernas "militära förmåga"
Senast redigerad av LoketeGo 2024-07-31 kl. 21:02.
Citera
2024-07-31, 21:03
Medlem
Citat:
Förstår dock inte riktigt vad han syftar på? Han säger att han är både svensk och arab i samma mening.
Förhoppningsvis så hjälper hans ledsagare honom att skriva ett svar efter kvällsfika och blöjbyte
Citera
2024-07-31, 21:03
Medlem
HRTs avatar
En glädjande nyhet
dödade terrorister är alltid bra nyheter oavsett var i världen det sker
Citera
2024-07-31, 21:09
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Dom släpps inte fram för dom hålls gisslan utan att veta om det, dom vet inte vem gisslantagaren är.

Vad är du? Arab eller svensk?
Jag är en svensk soldat, fortfarande i aktiv tjänst!

"Vad är du?"
Jag vet vad Du är!

Det var definitivt inte dig mina förfäder odlade för - din gris!

https://youtu.be/bzUiA9tjn6E?t=20
Senast redigerad av Kallis 2024-07-31 kl. 21:16.
Citera
2024-07-31, 21:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Förstår dock inte riktigt vad han syftar på? Han säger att han är både svensk och arab i samma mening.
Inte om man har normal läsförståelse. Dessutom är det allmänbildning att veta att araber och perser inte är samma sak.
Citera
2024-07-31, 21:13
Avslutad
Citat:
Det var Iran som gjorde detta. Jude-mullorna i Iran samarbetar med USA och Israel för att hålla araberna i schack. Allt är bara ett spel.

Judarna är satans spelare. Och mullorna är Israels bästa vän.

Det var därför som Deep State gjorde revolution i Iran. Iran är en del av den mörka maffian som knullar barn i underjordiska tunnlar.

Var inte näsan AKA shahen av ariernas hemland, hantlangare för judarna och Israel ?
Citera
2024-07-31, 21:15
Medlem
Citat:
Är du svensk

Jag är svensk, vad är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto