2024-07-31, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du påstår att chemtrails är en psyop för att dölja en ännu större konspiration?

Jag har sprejat kemikalier idag. Så du behöver inte gissa längre. Men jag har svårt att se kopplingen till trådens ämne... I tråden diskuterar vi om contrails i själva verket är chemtrails.
Ja det antar jag.

Och jag tror inte contrails är chemtrails, jag tror det är en psyop precis som du skriver
Citera
2024-07-31, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Ja det antar jag.

Och jag tror inte contrails är chemtrails, jag tror det är en psyop precis som du skriver

Spännande. Du är lika vältalig och koncis som alltid.

Vad säger du om Wigington? Dumt får eller en betald agent?
Citera
2024-07-31, 18:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja det antar jag.

Men så härligt för dig. Du hittade på en konspirationsteori även för detta. Har det gått trögt med Sibrel och dårarna senaste tiden?

Men ok, de strimmor man har sett efter flygplan i hundra år nu är alltså en riktad operation för att dölja något annat? Bildas det egentligen inte vattenånga i flygplansmotorer som bildar spår efter planen? Redan från början fick man flygplan att bilda dessa spår, för man visste att decennier senare skulle man vilja ’spraya med kemikalier’?

Eller hur fan menar du?
Citera
2024-07-31, 18:44
Bannlyst
Citat:
Spännande. Du är lika vältalig och koncis som alltid.

Vad säger du om Wigington? Dumt får eller en betald agent?
Vad är Wigington?
Citera
2024-07-31, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men så härligt för dig. Du hittade på en konspirationsteori även för detta. Har det gått trögt med Sibrel och dårarna senaste tiden?

Men ok, de strimmor man har sett efter flygplan i hundra år nu är alltså en riktad operation för att dölja något annat? Bildas det egentligen inte vattenånga i flygplansmotorer som bildar spår efter planen? Redan från början fick man flygplan att bilda dessa spår, för man visste att decennier senare skulle man vilja ’spraya med kemikalier’?

Eller hur fan menar du?
Jag menar att en psyop ville få oss att börja prata om contrails.
Citera
2024-07-31, 19:00
Medlem
Citat:
Vad är Wigington?

Vem. Dane Wigington är en av de drivande krafterna bakom konspirationsteorin. Shill or sheep?

Citat:
Jag menar att en psyop ville få oss att börja prata om contrails.

Så din teori är att Svenska Naturskyddsföreningen har startat konspirationsteorin om chemtrails med syftet att vi i stället ska börja prata om den andra stora beståndsdelen i flygplanens utsläpp? Koldioxid.

Det går ju sådär. Tror inte ens folihattarna som tror på chemtrails har reflekterat över saken.
Citera
2024-07-31, 19:03
Bannlyst
Citat:
Vem. Dane Wigington är en av de drivande krafterna bakom konspirationsteorin. Shill or sheep?

Så din teori är att Svenska Naturskyddsföreningen har startat konspirationsteorin om chemtrails med syftet att vi i stället ska börja prata om den andra stora beståndsdelen i flygplanens utsläpp? Koldioxid.

Det går ju sådär. Tror inte ens folihattarna som tror på chemtrails har reflekterat över saken.
Chemtrails är väl ingen SVENSK konspirationsteori??
Citera
2024-07-31, 19:15
Medlem
Citat:
Chemtrails är väl ingen SVENSK konspirationsteori??

Det var du som förde fram konspirationsteorin om att konspirationsteorin är en psyops.

Du måste väl ha någon aning om vem som ligger bakom den psykologiska operationen? Putin? WEF? Trump? Boeing? Sibrel?

Citat:
Vad är Wigington?

Och du måste ju ha en åsikt om Wigington är shill eller sheep?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-31 kl. 19:19.
Citera
2024-07-31, 19:19
Bannlyst
Citat:
Det var du som förde fram konspirationsteorin att konspirationsteorin är en psyops.

Du måste väl ha någon aning om vem som ligger bakom den psykologiska operationen? Putin? WEF? Trump? Boeing?
Ja jag har antagit att det är en psyop för att dölja den VERKLIGA kemikaliesprutningen.

Vilka som sprayar och varför dom sprayar har jag ingen aning om.
Citera
2024-07-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ja jag har antagit att det är en psyop för att dölja den VERKLIGA kemikaliesprutningen.

Vilka som sprayar och varför dom sprayar har jag ingen aning om.

Så vad du säger är typ du inte har en aning. Men då så, tack för att du i alla fall försökte. Lycka till nästa gång.
Citera
2024-07-31, 19:40
Bannlyst
Citat:
Så vad du säger är typ du inte har en aning. Men då så, tack för att du i alla fall försökte. Lycka till nästa gång.
Försökte vad?
Citera
2024-07-31, 20:47
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Jag bara antar att man sprayar kemikalier även i Sverige.
Jag gissar.

Bör man uttala sig om man endast kan gissa?
Du vet alltså egentligen inte vad du vill diskutera, bara du får tjafsa lite?

Hur mycket väger de kemikalier du gissar de använder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in