Citat:
Ursprungligen postat av
Biggedy
Känns fan inte rätt att sprida denna video mer än vad som redan gjorts. Tycker vi på Flashback kan vara mogna nog att respektera hennes mammas vädjan att inte sprida skiten. Gör vad ni vill, men det är vad jag tycker.
Vad är denna besatthet av att se en 14-årig flicka bli ihjälslagen?
För mig HELT obegripligt oavsett vad man använder sig av för ursäkt eller rättfärdigande varför man delar eller tittar på ett mord av en ung flicka.
Jag har NOLL intresse för att se något av det värsta och sämsta en människa kan göra mot en annan, ta livet av någon är definitivt och ett djuriskt beteende. (förlåt alla andra djur)
Det räcker att läsa om händelsen. Tycker man att detta är vidrigt och förfasas över vad flickan råkat ut för, då vill man väl för fan inte se hennes lidande och dödsångest innan hon dör???
Det är bara makabert beteende i mina ögon! Är spänningssökandet så stort idag, får man en kick av det, eller vad??? Jag har då inget sådant behov, världen går åt skit i alla fall.
Äckliga, vidriga, jävla snorungar som gjort detta! Lycka till med ett bra liv i framtiden!