2024-07-31, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Läs tråden. Allt finns, alla dokument runt flickorna.

Alltid lika kul när någon svarar ”läs tråden” när den aktuella tråden nästan har 3700 inlägg…

EDIT: Sorry, 4700 inlägg…
Citera
2024-07-31, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antplot
Nej, skulle tro att det är olaga våldsskildring. https://sv.wikipedia.org/wiki/Olaga_v%C3%A5ldsskildring

Den som i bild skildrar sexuellt våld eller tvång med uppsåt att bilden eller bilderna sprids eller som sprider en sådan skildring, döms, om inte gärningen med hänsyn till omständigheterna är försvarlig, för olaga våldsskildring till böter eller fängelse i högst två år. Detsamma gäller den som i rörliga bilder närgånget eller utdraget skildrar grovt våld mot människor eller djur med uppsåt att bilderna sprids eller som sprider en sådan skildring.

Snyggt Antplot, tack.
Citera
2024-07-31, 14:32
Medlem
Jag har lyckats få ihop 3 filmer, en som är 40 sek en 27 och en som är 21.. fyfan den sista vill man inte ens visa, tycker synd om henne och hoppas hon är på en bättre plats nu.
Citera
2024-07-31, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Är den fjärde i chattgruppen tjejen som heter S*fie som också satt på samma SIS-hem?

* - o
Jag kommer ihåg ett namn nu som m*aja sa till mig konstigt namn. S*nda nåt sånt

U
Citera
2024-07-31, 14:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenama
Kan du skicka den till mig?

Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Alltid lika kul när någon svarar ”läs tråden” när den aktuella tråden nästan har 3700 inlägg…

EDIT: Sorry, 4700 inlägg…
Sök i tråden.
Citera
2024-07-31, 14:34
Medlem
panzertaxs avatar
Det där balanserar ju på gränsen till tortyr innan mord. Jösses vilket fruktansvärt lidande och vilken dödsångest och panik BO har haft.

Vilka vidriga jävla avskum till människor det finns och dessa har vi sett till att husera i Sverige liksom.
Citera
2024-07-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ni som ej sett filmen, här kommer beskrivning.

Brottsoffret ligger på rygg med tejpade ben och händer, två tjejer står över henne och säger att dom ska klä av henne. Emilia skriker lite och ena tjejen säger att hon ska sticka kniven i hennes hals och skära ut tungan.

Helt vidrigt

Skriker lite?

Tjejen som mördas skriker rätt mycket när de boxar på henne och säger att de ska knivarna henne i halsen. Det är hemskt skrik att höra. Hon är livrädd och skriker av smärta och dödsångest.
Citera
2024-07-31, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Det där balanserar ju på gränsen till tortyr innan mord. Jösses vilket fruktansvärt lidande och vilken dödsångest och panik BO har haft.

Vilka vidriga jävla avskum till människor det finns och dessa har vi sett till att husera i Sverige liksom.

Det är inte på gränsen till tortyr. Det är tortyr.
Citera
2024-07-31, 14:36
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeChef87
Sluta sprid på videon. Det är sjukt att sprida på en video som visar en flickas sista tid i livet och sjukt att så många vill se videon. Fyfan säger jag om er alla !

Kan inte fatta varför man dokumenterar sina brottsliga handlingar. Så märkligt.
Citera
Bannlyst
Såg videon precis.
Kan ju säga såhär, hade det varit mitt barn så hade de som är bakom kameran mördats. Detta helt oavsett om min flick dog eller ej.

Det gäller samtliga er som får för er något likadant. Tänk på att ni kommer möta samma öde.
Citera
Medlem
Granola94s avatar
Vilket fruktansvärt sätt att dö på. Snacka vilken dödsångest hon måste ha haft då hon låg där bunden och helt försvarslös❤️😭
Vart fan är världen på väg när unga tjejer kan begå så här råa grejer.
Citera
2024-07-31, 14:37
Medlem
HLundborgs avatar
Bedrövligt, tänker inte titta på skiten, finns det någon sammanfattning av vad som utspelar sig i videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in