2024-07-31, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Jävlar i helvete vad jag hade velat slå ut varenda jävla tand & knäcka varenda ben på dessa 2 äckliga blattehoror. Fyfan.

Undrar hur deras föräldrar och möjliga syskon är funtade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Offret har kallat någon hora. Jag skäms av att bara skriva att det inte finns mer motiv.

Jag vågar slå vad om att tjejen som blivit kallad hora har beställt detta brott och filmen.
Det är sannolikt den vägen det fått spridning.

Den tjejen behöver också identifieras och förhöras under tortyr.
Citera
Medlem
Blir ursinnig när jag ser videon. Vad heter mördarna?

Skriv ut fulla namn, de förtjänar ingen anonymitet på Internet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Varför skriver Aftonbladet att de sprids en video som visar mordet? Filmen här visar ju inte något mord utan mer överfall vilket inte är dödande. Finns de fler filmer eller en längre variant?
Det finns fler klipp
Citera
2024-07-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Den skulle ju kunna "gå sönder".....ramla mycket hårt i golvet, typ. Små olyckor händer ju då och då....

Tja, fattigdomen har ju ökat de sista 30 åren, då skattesänkningar och sådant varit poppis bland de styrande.

Jag hoppas att alla i Sverige är jätteglada över 500-hundringen de har mer i månaden istället för fungerande psykvård, socialvård, missbruksvård, traumavård, m.m.

Du Sjukassan, det finns företag som "städar" nätet, speciellt när någon dött, ni borde få hjälp med pengar till det.....döda länken!

Något polisen borde känna till.....
Förlåt jag fattar inte när du skriver så... Fattar knappt vad jag själv skriver. Kan du förklara igen. Och jag är familj med Emilia om det har nån betydelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Blir ursinnig när jag ser videon. Vad heter mördarna?

Skriv ut fulla namn, de förtjänar ingen anonymitet på Internet.
Rafaella Eliasson och Melak Rasim
Citera
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Det finns fler klipp

Vet du vart dom ligger? Skicka pm om du har eller pm med nån telegram grupp eller nåt om du vet.
Citera
2024-07-31, 14:05
Medlem
Citat:
Varför skriver Aftonbladet att de sprids en video som visar mordet? Filmen här visar ju inte något mord utan mer överfall vilket inte är dödande. Finns de fler filmer eller en längre variant?
Finns flera
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Vidrigt. Nu kan vi ju avfärda att det bara var 15åringen som var drivande. De är lika delaktiga båda två. Den ena sitter över henne och den andra viftar med kniv och hejar på och hotar skära henne i halsen. Ser inte ut att ha varit någon tumult där de tappat kontrollen, offret är helt hjälplöst. Hoppas de åker dit rejält på detta.

Sjukt!
Jag tror att det är MGM1 som hotar med kniven och hetsar.

Och skitsnacket som M*y* sa att MGM1 är så ledsen, och ångerfull och att det är MGM2 som skrattar..

Men hör ju att båda svinen skrattar i klippet.

Det är stunder som dessa att man önskade att våra straff var likadana som de är i USA där ungdomar/barn döms för vad det gjort . Inte grundat på sin ålder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillzkl
https://gofile.io/d/yVf0Ym

Kunde ju ha kommit med en varning.
Thanks for nothing.

Är det lagligt att sprida den här skiten?
Citera
Medlem
Citat:
Vet du vart dom ligger? Skicka pm om du har eller pm med nån telegram grupp eller nåt om du vet.
Jag får dem eventuellt under dagen
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag ser bara en lösning: Att allmänheten organiserar sig, besöker flickornas familj och informerar om att familjerna inte längre är välkomna i landet och gör klokt att flytta av egen fri vilja. Och givetvis att deras barn kommer straffas oavsett.

Tjejerna som gjort detta behöver behandlas likvärdigt av samhället.
Och familjen ska givetvis få chansen att flytta av fri vilja, men tar man inte ansvar för konsekvenserna av sina egna barns agerande så bör även dessa bestraffas.

Rättsväsendet kan man helt skippa.
Det kommer på sin höjd bli en klapp på axeln och bo på något trevligt internat.
I princip en uppmuntran att fortsätta med det här.
Staten står på mördarnas sida.
Lämpligt straff vore att skära ut deras tungor samt hugga ut deras ögon med en penna... sen klipper man av varenda finger och tå med en sekatör på dessa avskräden... och låter dem sakta men säkert förblödda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in