Citat:
Ursprungligen postat av
sanningenskrigare2
Såg på Tunna blå linjen på teven. Det var ett barn som köpte Ahlgrens bilar i kiosken och gav till konstapeln. Stövelslickare, fnös jag. Tack för att du startat tråden.
På dumburken? Antar att det visas i något idiotiskt godtroget yfte snarare än att visa det genomkorrupta Swedistan?
För övrigt tar såna här personer som arbetar idellt (tror jag?) för Röda korset på stan inte emot hemlagad mat. Skulle ge dom lite häromdagen. Dom tackade väldigt mycket, fast sa (på engelska) att dom inte får ta emot gåvor i tjänst. Det har jag hört från väldigt många eftersom jag skänker bort mycket saker här och där. En Dolce & gabbana t-shirt nyss t.ex. Kanske att man skulle gett den till någon fattig polis för att få "vissa fördelar"? Det är av yttersta vikt att följa
normen i Swedistan.
Ännu inget tydligt svar om kanelbullskorruptionen som tråden handlar om är lagligt eller inte?! Jag överväger att polisanmäla det så polisens Särskilda utredningar får ytterligare ett brott (?!) begånget av polisen som Bengt Åsbäck (eller någon annan skojare) kan lägga ner. Förhoppningsvis kan dom inte sopa bort anmälningarna åtminstone. Övervakningsfilmer med polisbrott har "en tendens att försvinna", om man säger så.