Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Jag skrattade inte åt vad mamman sagt, jag har hela tiden försvarat mamman mot alla som vill kasta skit på henne o skylla på henne för att hennes dotter blev mördad.
Det jag skrattade åt va lögnerna från E! Att dom va pinsamt dåliga. Jag kan absolut ha fel, men jag är rätt säker på att det va rent skitsnack från E.
Sen tycker jag generellt att det är åt helvete att media utnyttjar människor som är i akut chock, det är vidrigt o saknar helt pressetik!
Jag vet inte om du medvetet inte försöker förstå vad jag menar eller vad.
Det @nn@ har skrivit på sin IG sida är mammans ord/mammans förklaringar/mammans minnen av en förlorad dotter.
Hennes ord - inte dotterns.
Finns det Några överhuvudtaget bevis/bilder att BO sagt att hon ska lämna sina sista pengar till hemlösa eller rädda barn mitt i natten?
Om det finns länka gärna.
Det är en förtvivlad mammas ord som mycket väl kan delvis vara fabricerade, eller inte. Det kan mycket väl vara en mammas ord som inte förstått riktigt vad som skett och går in i sig egen bild av dottern som nyligen blivit brutalt mördad. Och när hon i sitt befinnande ska berätta om Emili@ så kommer det ut som det gör i hennes högst troliga chockade labila sinnestillstånd.