Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
😂😂😂 förlåt! Säkert opassande att skratta!! Men herregud!! Det va ju sämre lögner än man själv körde med som tonåring!!! Mina egna tonåringar va riktigt slipade när dom skulle försöka lura mig! Men det där är ju så genomskinligt så man skäms! O andra sidan kanske inte behövdes mer avancerade lögner från E för att få som hon ville…
Är det rätt att stirra sig blind på vad mamman sagt och skriver sen mordet?
Jag är inte 100 på om hon ens har full koll på vad som sker runt omkring henne.
Det kan lätt varit en felsägning men då media är som de är så skriver de ut det oavsett.
Det fanns ju något inlägg där mamman sagt/postat att när Emilia var yngre så hade hon bjudit hem andra barn från gården där de bodde.
Så vem är vi att avgöra/säga om mamman i sin sorg/förtvivlan blandar ihop eller har svårt att återberätta olika stunder med sin dotter?
Du som påstår att du har den bakgrunden du har borde väl veta att människor under enorm stress, psykiskt lidande har svårt att minnas/återberätta saker.
Men ändå skrattar du åt vad en mamma sagt/skrivit så kort efter mordet på hennes dotter.
Ena stunden så kan jag hålla med om vad du säger - åtminstone det faktuella om SIS- hem osv, men när du kommer med andra kommentarer som är på ett personligt plan så undrar jag vad som pågår i ditt huvud helt ärligt.